Moja majka bulji u mene kao da mi je izrasla još jedna glava a moj otac me procenjuje.
- Jestre li završili? – pitam ih.
- Moram ovo da ponovim – moja majka se prva trgnula.
- Dakle uzela si odmor, Dalton misli da si abortirala i u narednom periodu želiš da živiš sa nama?
- Da – potvrdim.
- Hm.
- Ne moram ti reći na koliko načina je tvoja odluka pogrešna – tata počinje.
- Nemoj. Dosta mi je, nisam uspela. Prihvatam poraz i nastavljam dalje.
- Zar ćeš celog života kriti dete od oca?
- On ovo dete ne želi, želi da mi da novac i kuću i to je to. Ne mogu samo ja da se borim za ovu vezu! – iznerviram se.
- U redu, ovde si, smiri se malo rešićemo sve – mama me grli.
Nadam se, nadam se.
. . .
Već nedelju dana sam u kući svojih roditelja, odmaram i puno razmišljam a to znači da počinjem da uviđam koliko propusta imam u životu. A i dosađujem se. Moju dosadu prekida sudski poziv.
- Za mene? – gledam u majku.
- Očigledno.
- Da vidim.
Otvorim pismo i zapanjim se. Pozvana sam da svedočim u napadu.
- Šta je ovo? Miranda Kron i Dalton Prajs. Tužila ga je?
- Ko je Miranda Kron?
- Daltonova majka. Šta se dešava? – pronađem svoj telefon i upalim ga.
Počinjiu da me bombarduju poruke ali ignorišem ih i nazovem Tomasa.
- Molim?
- Tomase, ovde Mendi.
- Mendi dete pa gde si ti?
- Kod mojih roditelja, upravo sam dobila sudski poziv.
- Miranda je tužila Daltona za napad, izgleda da će u zatvor na duže vreme.
- Ali . . . ne razumem.
- Ah – izdahnuo je.
- Policija je odvela Daltona pre nekoliko dana, navodno je Miranda došla pretučena u stanicu i optužila ga za napad. Ima snimke, lice joj je modro a moj sin nema alibi.
- Ali nije je on pretukao samo je . . . malo davio.
- Miranda je navela tebe kao svedoka, rekla je da si ga ti sprečila da je ne zadavi.
- Da ali . . . pretučena?
- Rekla je policiji da je pronašao u njenoj kući i prebio je.
- Ha! – stavim ruku na usta.
- Šta kaže Dalton?
- Kaže da to nije istina ali nema alibi. Advokat kaže da ne izgleda dobro.
- O Bože . . . daj mi broj od tvog advokata a ja ću razgovarati sa Daltonom.
- U redu.
Sranje! Uvek neki problemi sa njim. Je li on stvarno prebio? Ma ne . . . ili jeste? Moram da ga vidim?
. . .
YOU ARE READING
Pokaži mi sebe
RomanceMendi je uspešna u svom poslu, u vezi sa prosperitetnim muškarcem i žena koja veruju u drugu šansu. U njen ušuškan životu kao pacijent ulazi Dalton, čovek sa mnogo potisnute ljutnje, čovek koji želi da promeni život i čovek koji ne zna kako to da ur...