Nešto se promenilo u meni, nešto krupno a ja se bojim da definišem to. Moj život je zapravo bio isti, radim isti posao, posećujem često roditelje, viđam se sa prijateljima . . . ali opet nešto je bilo drugačije. To nešto nosi ime Dalton.
Iako se pravim da me ne dotiče jer me nije nazvao nakon našeg poslednjeg susreta, doduše nisam ni ja njega, ipak me dotiče. Ali žensko kao svako sujetno i ljubomorno pratim njegov život putem medija. Gledala sam kad je objavio na televiziji da se povlači iz sporta, vest je odjeknula poput bombe, čitala sam svašta o njegovom poslu sa hotelima, kako je tako brzo zakazao otvaranje naravno oni ne znaju da se na tome radilo mesecima i nažalost vidim po neku cupi sa njim, nikad istu ali uvek lepu. Kao da paradira sa njima a ja? Jedem sladoled i osetljivija sam nego inače. Poglešila sam, pogrešio je i moj otac, nije se on zalepio za mene ja sam se zalepila za njega.
- Idem! – viknem i otvorim Rebeki vrata.
- Zabrinuta sam – prolazi pored mene.
- Zašto?
- Zbog ovog! – podigla je kanticu sa sladoledom.
- Bila si u vezi četiri godine sa Metjuom i nisi pojela ni sladoled na štapić a sa ragbistom si se poseksala jednom i bum! Kad god dođem zateknem kanticu od sladoleda.
- Samo jedem sladoled – slažem.
- Da li te je zvao?
- Ne.
- Ti njega?
- Ne.
- Zašto?
- Šta da mu kažem? Izvini ali ja sam saznala nakon našeg seksa da sa se malo zaljubila u tebe? O da i pre toga sam ti jasno rekla da se nikad više nećemo videti.
- Pa ne baš tim rečima.
- Hm.
- I izađi malo na sunce bleda si kao krpa. Možda si anemična.
- Idem za vikend kod mojih, moja majka će mi trtljati ne moraš i ti.
- Dobro, hajde da izađemo gladna sam. Žderem ako mečka treba da dobijem uskoro.
- Kao mečka – nasmejem se pa pogledam u sladoled. Gladna sam. Zar nisam ja trebala da . . .
- Hej! Mendi.
- O sranje! – viknem.
. . .
- Koliko treba da čekamo? – Rebeka je nervozna kao da ona radi test za trudnoću a ne ja.
- Četrdeset sekundi i smiri se ulivaš mi dodatnu nervozu! – viknem i buljim sa njom u test.
- Dve crtice! – viknula je i podigla ruke gore.
- Izvini.
- O moj Bože – stavim ruku na srce.
- Diši Mendi, diši.
- Dišem! – viknem.
- To su dve crtice!
- Znam.
- To znači da sam trudna!
- Znam.
- To znači da ću roditi bebu!
- Znam!
- Daltonovu bebu!
- Aman Mendi znam smiri se.
STAI LEGGENDO
Pokaži mi sebe
Storie d'amoreMendi je uspešna u svom poslu, u vezi sa prosperitetnim muškarcem i žena koja veruju u drugu šansu. U njen ušuškan životu kao pacijent ulazi Dalton, čovek sa mnogo potisnute ljutnje, čovek koji želi da promeni život i čovek koji ne zna kako to da ur...