Ostatak večeri sam se zabavljala sa Daltonovom porodicom, on nas je povremeno obilazio kao pravi domaćin a Mia je iznenada nestala. Kako bilo ja sam uživala.
- Kad idemo malo sam umorna? – Rebeka se žali.
- Ja moram da razgovaram sa Daltonom – uzmi moj auto.
- Sigurno?
- Da.
- Onda se vidimo sutra. Zovi me.
- Hoću.
- I mi bi trebalo da krenemo – Marta je pogledala u supruga i on je poslušao.
Dalton je očigledno video da svi ustaju i došao do našeg stola. Ispratili smo njegove roditelje a ja sam se okrenula ka njemu.
- Bole me noge, želim taj kauč – kažem glasno.
Zaustavio je jednog od konobara i rekao mu da me odvede u njegovu kancelariju.
- Dolazim čim ispratim goste.
- Ok – kažem kratko.
Kauč jeste bio udoban a kancelarija je bila . . . pa nova. Samo krupne stvari, nema nikakvih sitnica. Izujem se i upalim telefon.
. . .
Dalton je ušao i umorno skinuo kravatu.
- Izvini znam da je kasno ali momci su se zapričali i vreme je proletelo – bacio je kravatu.
- U redu je – uspravim se i skonim telefon.
Dalton je skinuo sako i crna košulja mu je bila zategnuta na grudima. Stao je ispred mene, naslonio se na sto, prekrstio noge i uhvatio se za ivicu stola rukama. Pa to budi sećanja.
Spustim nige na pod i udahnem duboko.
- Izgledaš nervozno. Ti nikad nisi nervozna.
- Pa . . . am . . – uhvatim se za vrat. I ja sam umorna.
- Sećaš se kad smo pre dva meseca . . .
- Imali seks na stolu u tvojoj kacelariji? Da.
To je bilo brzo.
- Pa . . . nismo koristili zaštitu i dva meseca kasnije trudna sam osam nedelje – objavim i malo ga šlogiram. Ili malo više nisam sigurna.
- Ti si šta? – trepnuo je.
- Trudna.
- Ali zar nisi sa Patrikom . . .
- Šta sa njim?
- Kad je došao mislio sam . . . – zastao je.
- Ne znam šta si mislio ali između Patrika i mene nije bilo seksa a moj poslednji seks pre tebe je bio sa mojim verenikom a to je bilo pre osam meseci ali ako imaš nekih sumnji možemo uraditi DNK test, što se mene tiče nema problema.
Očekujem nešto ali ništa i dalje gleda u mene.
- Pa . . . reci nešto molim te jer nisam baš načisto sa ovim. Ja želim da zadržim bebu, to je ispravno ali želim da odlučimo zajedno jer ti si otac i . . . – prestanem da govorim.
- I razumem stanje šoka ja sam . . . vikala.
- Pa . . . dete – uspravio se. To! Progovorio je.
- Da, dete.
Dalton je seo pored mene.
- Znam da uslovi nisu idealni, mislim poseksali smo se na stolu i posle svako svojim putem ali imaš pravo da znaš.
ESTÁS LEYENDO
Pokaži mi sebe
RomanceMendi je uspešna u svom poslu, u vezi sa prosperitetnim muškarcem i žena koja veruju u drugu šansu. U njen ušuškan životu kao pacijent ulazi Dalton, čovek sa mnogo potisnute ljutnje, čovek koji želi da promeni život i čovek koji ne zna kako to da ur...