9

2.1K 139 158
                                    

Merhaba. Bölümde bazı açık sahneler mevcuttur.
Rahatsız olacak kişiler farklı yazı tipiyle yazılan bölümü lütfen okumasın!

Jungkook fakülteden çıktığında kendisini tamamen bitmiş hissediyordu.

Yorucu geçen derslerin yanında Jin'in bir kez olsun aramaması da eklenince ruhen kendini bitik hissetmekten alamıyordu.

Jin'i daha sabah görmesine rağmen çok özlemişti. Onu düşündüğünde bile yüzünde oluşan gülümseme çevresindeki insanların ona deli diye bakmasını sağlıyordu. Bu durum umrunda bile değildi.

"Hey? Jungkook-ah!"

Jungkook ismini duyduğunda durdu ve arkasını döndü ama gördüğü kişiyle yoluna devam etmeye başladı.
Uğraşmak istemiyordu.

Yanına koşarak gelen ve onunla yan yana yürümeye başlayan çocuğa "Ne istiyorsun?" diye sordu.

"Bir şeyler içelim mi? Aç mısın yada?"
"Istemiyorum. Aç değilim."

"Ben çok acıktım. Bana eşlik etmeye ne dersin?"

"Istemiyorum dedim ya Felix"

"Daha ne kadar beni uzaklaştıracaksın?"

Jungkook durdu ve adamla göz göze gelmeyi bekledi.

Gözleri birleştiğinde ise "Benim bir sevgilim var. Onu çok seviyorum. Uzak dur benden!" dedi sesindeki bıkkınlığı saklamadan.

Felix kaşları çatılırken "Hadi ama Jungkook. Yalan olduğunu biliyorum. Bana bir şans verir-" diye başlamıştı ki konuşmalarını bölen üçüncü bir sesle cümlesi yarım kaldı.

"Sevgilim?"

Jungkook duyduğu sesle kalbinin depar atarcasına hızlandığını hissetti. Yüzünde gülümseme meydana gelirken gözlerini sesin kaynağına yöneltti.

"Jin? Burada ne işin var?" diye sordu yanlarında dikilen Felix'i unutarak.

"Dersim erken bitti. Konuşamadık da bugün. Sürpriz yapmak istedim" dedi Jungkook'u kolları arasına alırken.

Gözü ise hala yanlarında durup şokla onlara bakan çocuktaydı. Kalbinde meydana gelen öfke tohumlarının nedenini anlayamıyordu. Kendisini çocuğu öldürmemek için zor tutuyordu.

"Iyi yapmışsın sevgilim. Yemek yiyelim mi? Ben çok acıktım"

Jin yanağını okşadı ve yan bir gülümsemeyle başını salladı.
Ikisi de Felix'i görmezden gelip çıkışa ilerlediler.

Arabaya bindiklerinde "Kimdi o?" diye sordu Jin yüzünü istemsizce buruşturarak.

"Kim?"

"O çocuk!"

"Felix mi?"

"Bilmiyorum sen söyleyeceksin kim olduğunu!"

"Felix"

"Ne diyordu sana?"

"Yemek yiyelim mi diye sordu"

"Sen ne dedin?"

"Istemiyorum dedim ne diyeceğim!"

Jin duyduğuyla biraz daha rahatlamış hissetti. Jungkook ise kendisini sorguda gibi hissediyordu.
Aklına gelenle yüzünde sinsi bir gülümseme oluştu ve Jin'e döndü hemen.

"Jin?"

"Efendim?"

"Sen beni mi kıskandın?"

Don't Leave Me! #JinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin