~

375 60 28
                                    


نمی دونم نوشتن "حرف آخر" یه بوک چقدر دل و جرئت لازم داره.

تابحال تو عمرم انجامش ندادم؛

امیدوارم منظورم رو اشتباه نگیرید.

می دونید، به شخصه از "حرف آخر" و خداحافظی ها و آخرین هایی از این دسته قبیل بدم میاد.

اینطور بگم: از پایان ها بیزارم.

چون متوقف می کنند؛ زمان رو، خط داستانی رو، زندگی رو. همه چیز رو متوقف می کنند. خیلی بی رحمانه این کار رو می کنند. پرده ها رو پایین میارند و عخ... اوج ظلمند!

و بماند که احساس می کنم عبارت "هرچیزی پایانی داره" خوب تفسیر نشده؛ نمی دونم تصور ذهنی شخص شما چیه اما چیزی که از بقیه می بینم و می خونم و می شنوم، این سوء برداشت رو بهم نشون میده.

شاید تفاوت نقطه نظر ها و دیدگاه ها باشه اما به نظر شخصی خودم، هیچ وقت پایانی در کار نیست و این فقط توقف یک زاویه دید هست که از یک لحظه به بعد چیزی رو نمی بینه یا روی چیزی متمرکز نمیشه.

مثل این که چند ثانیه یا حتی چند دقیقه روی یک شئ تمرکز کنی و بهش خیره بشی و یکهو از خیره شدن بهش دست بکشی و یا یکهو خود همون شئ تو دیدت محو بشه-امیدوارم تونسته باشم خوب منظورم رو برسونم!

از این حرف ها و گزاره ها بگذریم و به "پیغام صوتی" مون برسیم...

گذشته از نقاط ابهام و مکث های زیاد و سه نقطه و دو نقطه های فراوانش(!) سعی کردم به بهترین نحو ممکن نقلش کنم و دنیاش رو بهتون معرفی کنم.

شاید دنیای ساخته شده بین کلماتش، تا آخرین خط آخرین چپتر چیزی که فکرش رو می کردید نشد-اما کی گفته که نمیشه؟


بوک "Voice Message"، یکی از متفاوت ترین  بوک هایی بود/هست که نوشتم -از نظر ساختار نوشتاری و داستان کلی و شیپ داستان و همه و همه- و چیزی بهم میگه آخرین بوک متفاوتم نخواهد بود، و فقط زمان می تونه این رو تایید کنه!

عمیقا دوست داشتم که ای کاش می تونستم این بوک رو به آهنگ (یا آهنگ هایی) پیوند بدم یا پلی لیستی براش تعبیه کنم، اما به سکوت ها و نفس ها و بوق های ممتد تلفن این اجازه رو دادم که این خلاء رو پر کنند-و اونها به زیبایی تمام این کار رو کردند.

نوشتن این بوک بی شک برام یکی از زیباترین و لذت بخش ترین و -البته- متفاوت ترین تجربه ها بود و امیدوارم شما هم ازش لذت برده باشید!

احتمالا این بوک، آخرین بوکی بوده که قبل از غیبت کوتاهم پابلیش کردم-ولی هی، بزودی بر می گردم!

اگر سخنی، سوالی یا حتی نقطه ابهامی درباره داستان و یا ادامه ش دارید، حتما بپرسید؛ با تمام وجود پاسخگو هستم. ^-^

با آرزوی بهترین ها

آل د لاو♡


~Shey-da

.

.

.

پی نوشت. حالا که به پایان نوشتن رسیدم، به خودم اومدم و دیدم که تمام این مدت روی آهنگ به خصوصی متمرکز بودم که میشه گفت جو کلی داستان رو کلمه به کلمه دربر داره؛
Hurricane - 30 Seconds To Mars

-شاید دوباره با همین آهنگ یه بوک نوشتم! ;)

*03.20.2020-04.04.2020*

Voice Message [L.S]Where stories live. Discover now