BÖLÜM:9

58.7K 1.5K 79
                                    

Sabah Mirza yanımda yoktu yandaki komidinin üstünde bi kart vardı.
"Benim erken çıkmam lazımdı seni uyandırmak istemedim saat 20:00 hazır ol seni yemeğe götürücem"
Notu okuyunca mutlu olmuştum ilk defa birlikte bi yere gidicektik saat daha 10'du üstüme bişeyler giyip aşağı indim sofra hazırdı.
"Günaydın kızım geç otur hazır zaten Mirza nerde"
"Bugün erken çıktı anne şirkette işleri varmış akşam geldiğindede dışarı çıkıcakmışız bende bi şey yapıyım anne"
"Ocakta çay var kızım onu getir o zaman" mutfağa geçtim şeyma mutfaktaydı annemle konuşmamızı duymuş ki
"Seni sevmiyo biliyosun demi"
"Şeyma seninle uğraşamıycam sen anca dış kapının mandalısın dışardan ürüyosun hadi başka kapıya " bunları dediğime ben bile inanmıyodum. Elime çayı aldım götürüyodum ki Şeyma çaydanlığa vurdu çay benim elime döküldü elim yandı
"Aaaa napıyosun sen be"
"Ay yandın mı çok özür dilerim bilerek olmadı "
"Noldu kızım "
"Eli yandı yenge"dedi bana pis pis sırıtarak
"Miran arabayı hazırla çabuk handan sende yanında git kızım"
"Tamam anne ben çantamı alıp geliyorum "
Arabaya bindim Mirza abi hızla sürmeye başladı.

Hastaneye geldik müşadede elime pansuman yapıp ilaç verdiler o ara handan yengenin sancısı geldi Miran abiyle kadın doğumcuya gittiler bende işim bittikten sonra arabanın orda bekliyecektim. İşim bitti bende arabanın orda beklemeye başladım. İki tane adam bana doğru geliyodu bağarmaya kalmadan ağzıma bi şey tutu sonrası karanlık....

Mirza'nın ağzından
   
Kaç kere aramıştım açmıyodu telefonu bende annemi aradım.
"Alo oğlum"
"Anne Asel ordamı"
"Yok oğlum Asel "
"Noldu anne söylesene"
"Eline sıcak su döküldü oğlum abinle yengen hastaneye götürdüler"
"Neee tamam anne "
Abimi aradım hemen
"Abi Asel iyi mi "
"Bak şimdi sana bi şey söyliycem ama sakin ol"
"Söyle hadi abi sinir etme beni"
"Asel ortalıkta yok"
"Nasıl yok lan "
"Biz hastanedeyken yengen biraz kötü oldu kadın doğum servisine geçtik Asel bizi arabada bekliycekti geldiğimizde yoktu müşadeye baktım heryere baktım yok bende kamera kayıtlarına baktım iki adam Aseli kaçırmış"
Olamaz hayır
"Hemen geliyorum"
ASEL'im..

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin