Bölüm 24-YAZILMIŞ ALNIMA KARA YAZI

1.3K 99 8
                                    


ŞARKIYI BELİRTİLEN YERDE AÇALIM..

ALNIMA YAZILMIŞ KARA YAZI

Hastanenin önünde acı frenle duran arabadan Yakup hızla indi ve kapıda ki görevlilere sedye getirmeleri için seslendi. Züleyha sedyeyle acil müdahale odasına alınırken doktoru Murat da odaya gelmişti.

-Zehra hanım noldu nesi var Züleyhanın

-Biz bilmiyoruz, dikişlerini zorladı galiba

Murat Züleyhanın elbisesinin önünü kesip bandajı kaldırdı evet dikişler açılmıştı. Bölgeyi uyuşturarak dikişleri tekrar dikti ve Züleyha normal oda ya çıkardı. Son kontrolleri yapıp odadan çıktı. Kapıda onu Zehra bekliyordu. Zehra telaşla doktorun yanına giderken Ali koşarak yanlarına gelmişti.

-Yenge noldu Züleyhaya

-Sen nerden duydun , ne ara geldin.

-Bırak şimdi ne ara geldiğimi noldu Züleyhaya diyorum size. Murat bir şey de.

-Dikişleri açılmış Züleyhanın Ali, bunu nasıl başardı bilmiyorum. 

Ali suçlulukla kafasını eğdi.

-Şimdi nasıl

-Şuan iyi dikişleri tekrar diktim ama

-Aması ne sorun mu var.

-Bu kızın kalbi durdu Ali. Konakta ne oldu bilmiyorum,  ne yaşadınız da bu hale geldi bilemiyorum ama Züleyha şuan biyolojik olarak çok yorgun. Diyeceğim o ki şuan stresli bir hayatı kaldıramayabilir.

-Sağol Murat merak etme daha dikkat edeceğiz.

Doktor yanlarından ayrıldıktan sonra Ali rahat bir nefes verdi şükür ki Züleyha iyiydi. Ali ayakta ona bakan yengesine çevirdi bakışlarını.

-Noldu yenge 

-Ne oldu da kız bu hale geldi.

-Boşver yenge.

-Ali söyle sen onun gözünün içine bakardın. Yahu bu kız çok değil 5 gün önce senin kızına gelen kurşunun önüne atladı. Şimdi ne olduda yıktın geçtin kızı.

-Aynı kız Yaren kızımı kaçırırken görmüş ama engel olmamış yenge.

-Ne. Züleyha Yareni görmüş mü.

-Görmüş ya. Ve ses çıkarmamış.

-Ben inanmıyorum.

-Bende inanmazdım , eğer ki Züleyhanın ağzından bizzat duymasam inanmazdım.

Zehra şaşkınlıkla Alinin yanına oturdu. 

-Züleyha uyanınca onu al eve gidin yenge, geldiği mi de söyleme ona.

-Ali etme bir sebebi vardır muhakkak. Baksana parçalandı kız.

-Benimde içim paramparça yenge, ama Yareni bulmam lazım. Züleyhayla sonra.

Zehra çaresizce Alinin gidişini izledi, daha sonra Züleyhanın yanına girdi, yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı. Bir kaç saat sonra Züleyha taburcu olmuş, Zehrayla konağa gelmişlerdi. Kapıda endişeyle Hünkar Hanım karşıladı onları.

-Züleyha kızım iyi misin noldu.

-İyiyim ana zorlamışım biraz kendi mi herhal, ama iyiyim merak etmeyin.

-Zehra çıkar kızım odasına durmasın ayakta.

Züleyha yatak odalarına gelince üzerinde ki yırtılmış elbiseyi çıkartıp geceliklerini giydi banyoda, odaya geri döndüğünde Zehra koltukta oturmuş onu bekliyordu. Züleyha yatağına yatıp hala ona bakan Zehrayı görünce sıkıntılı bir nefes verdi.

BİR ESİR ZÜLEYHA 'NIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin