ŞARKIYI BELİRTİLEN YERDE AÇALIM.
KADER
Züleyha , herkes oturma odasındayken odasına çıkmak istedi. Ahşap merdivenleri ağlayarak çıktı. Erenin odasının önünden geçerken çocukların sesleriyle istemsizce durdu, kapıya yaklaştı. Eren ve Bade çabuk kaynaşmışlardı. Bade aniden elindeki oyuncakları bırakıp koltuğa oturdu. Küçük kızın yüzü biranda solmuştu. Eren de peşinden yanına gidip oturdu. Bade ağlamaklı gözleriyle Erene baktı.
-Biliyor musun , annem bana hep seni söyledi.
-Nasıl yani annen beni tanıyor mu
Züleyha iki çocuğun konuşmalarını dinliyordu.
-Annem hep senin benim gibi bebek olduğunu büyüyünce tanışacağımızı söylerdi.
-Tanıştık işte niye ağlıyorsun
Eren şefkatle kuzeninin elini tuttu. Çocuk şefkati bambaşkaydı.
-Babam beni kucaklamadı.
-Amcam senin baban mı
-Evet, annem büyüyünce seni götüreceğim dedi bana ama babamın beni istemediğini söylemedi.
Züleyhanın gözünden yaşlar şimdi daha şiddetli akıyordu. Eli kapı kulpuna gitti, odaya girmekle girmemek arasında kaldı. En sonunda vicdanı galip geldi. Sessizce odaya girdi, Eren onu görünce sevinmişti.
-Aaa Züleyha yenge
Züleyha zorla tebessüm etmeye çalışarak yanlarına oturdu. Elleri tereddütle Badenin altın sarısı saçlarına gitti.
-Biliyor musun baban seni çok seviyor.
Bade gözleri gülerek kafasını kaldırıp Züleyhaya baktı.
-Gerçekten mi
-Evet , her gün bize seni anlatıyordu. Kızım büyüyünce gelecek diyordu. Bak geldin sonunda , kavuştunuz. O sadece annenle anlaşamıyor yoksa seni çok seviyor.
Eren anlamamış ifadelerle Züleyhaya bakıyordu. Züleyha Bade görmeden ona göz kırptı Eren bunu bir oyun sanmıştı. Bade bu sefer bilmeden Züleyhanın kalbine hançer sapladı.
-Babam annemi gerçekten seviyor o zaman.Yaşasın!
Züleyha , Badeye bakakalmıştı.
-Annem birbirlerini çok seven insanlar , anlaşamazlar der. Zıt kutuplar gibiymişler.
Bade kendini mutlu ederek tekrar oyuncakların yanına yere oturdu. Erende peşinden. Züleyha koltukta kalakalmıştı. Tam kalkıp odadan çıkarken , Badenin sorusuyla duraksadı.
-Sen benim halam mısın
Eren istemsizce hayır derken Züleyha son anda onu durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ESİR ZÜLEYHA 'NIN AŞKI
Storie d'amoreSahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı yoksa yanan ateşe dokunmak mı? Esir olmuş bir kızın yüreğinin çırpınışıydı bu satırlar. Aşık olduğu adamın kimsesizliğine esir edilmişti, duvarları soğuk bu konakta ölene kadar nefes alacak, yemek yiyecekti...