ŞARKIYI BELİRTİLEN YERDE AÇALIM..
BEN SANA HİÇ YETİŞEMEDİM
Didar Hanım , Hevesten aldığı telefonla hemen evine geldi. Kapıyı ilk çaldığında Heves hemen açmıştı.
-Nerde Züleyha, noldu
-Salonda ne kadar seslensem de tepki vermiyor, Ali geldi tam duyamadım ama sanırım boşanma davası açmış ve İstanbula gideceğim dedi.
Didar hanım çantasını koltuğa fırlatıp , Züleyhanın yanına oturdu. Saçlarını okşadı bir kaç kez seslendi. Ama Züleyha tepki vermiyordu, sadece gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Didar Hanım bu sefer küçük tokat darbeleriyle onu tepki vermeye zorladı. Züleyha başını ona doğru döndü, ağlamaktan kızarmış gözleriyle halasına sarıldı.
-Gitti hala
-Yavrum sakin ol Züleyha, Züleyha ağlama kızım
-Benden vazgeçti hala
-Sen istedin Züleyha böyle olmasını, senin kararındı bu
-Evet benim kararımdı o zaman neden için acıyor, yüreğime bıçak saplıyorlar neden
-Çünkü seviyorsun Aliyi , sen tutunduğum dalımdan da köklerimden de bana hayır yok dedin ama kabul et Ali bir hata yaptı tıpkı seninde yapıp onu Dilayla evlenmeye ittiğin gibi.
-Suçlu muydum hala
Züleyha tüm pişmanlığıyla halasına sormuştu.
-Evet gücendin, kırıldın. Alinin aslında sana hiç değer vermediğini düşündün. Ama herkes hata yapar Züleyha, sana kararını iyice düşünüp vermeni söylemiştim işte bu yüzdendi. İkinizde kendinizi dönülmez bir yolda buldunuz.
-İstanbula gidecekmiş, davayı da açmış ikimizde hatamıza hata ekliyoruz
-O ne demek Züleyha
-O davayı açarak hatasına hata ekledi, şimdi bende anlaşmalı boşanma protokolünü imzalayıp kendi hatama hata ekleyeceğim.
-Kızım iyi düşün bak bunun dönüşü olmaz Züleyha! Sen daha dün bu adamın koynuna girmeye direnemedin nasıl boşanacaksın.
-O nasıl davayı açtıysa bende boşanacağım hala.
Züleyha koltuktan kalkıp yukarı doğru çıktı halası arkasından seslense de dönmedi. Odasına çıkıp çantasını aldı, geri merdivenlerden indiğinde Heveste halası da nereye gittiğini sordu ama o ikisine de cevap vermedi. Güçsüzdü Züleyha evet hata yapmıştı, sevdiği adamdan uzaklaşmıştı ama boşanmayı hiç düşünmemişti. Taksiden konağın sokağının başında inmişti. Sokak boyunca içi titrese de bir o kadar sağlam durmaya çalışarak yürüdü.
Konağa geldiğinde Elif açmıştı kapıyı, geri döndüğünü sanıp çok sevinmişti. Ancak Züleyhanın yüzünün halinden öyle olmadığını anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ESİR ZÜLEYHA 'NIN AŞKI
RomanceSahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı yoksa yanan ateşe dokunmak mı? Esir olmuş bir kızın yüreğinin çırpınışıydı bu satırlar. Aşık olduğu adamın kimsesizliğine esir edilmişti, duvarları soğuk bu konakta ölene kadar nefes alacak, yemek yiyecekti...