BÖLÜM 17- KALP VE RUH

1.9K 86 8
                                    

Şarkıyı belirtilen yerde açalım..

KALP VE RUH

Züleyha konakta beklerken bir eli hep telefondaydı. Kendini bu konakta sıkışmış hissediyordu ama dualarını Diladan esirgemedi. Camdan , gözleri avluyu süzerken odanın kapısı tıklatılıp içeri Elif girdi.

-Gelin abla

-Noldu Elif bir haber mi var hastaneden

-Sen hastaneyi düşünme merak etme kötüye hiçbir şey olmaz.

-Deme Elif öyle görmüyor musun canıyla boğuşuyor kız

-Abla Ali ağamın seni sevmeye başladığını biliyordu o. Yinede Hasan Ağaya güvenip evlendi Ali ağamla. Yuva yıkan insan mutlu olur mu, bak Allah dünyasını allak bullak etti.

Züleyha pencereye dönerek iç çekti.

-Bizde suçluyuz Elif. O kötü kızı biz yarattık.

-Senin ne suçun var abla , kocasına göz dikilen sensin.

-En başında evliliğime sahip çıksaydım Aliye git evlen demeseydim, Aliyi çaresiz bırakmasaydım. Bu evlilik olmazdı. Dilanında hayatı kaymazdı.

-Neyse abla sana güzel bir haberim var benim, annen Afet hanım aradı konağı. Senin geri aramanı bekliyor.

-Niye beni  aramamış

-Herhalde niyeti Hünkar hanımla konuşmaktı.

-Tamam ben ararım onu, sen çık. Bu arada hastaneden haber gelirse hemen bana de söyle.

-Tamam gelin abla sen merak etme.

Züleyha telefonundan hemen annesinin numarasını bulup aradı. Telefon açılıp annesinin sesini duyduğunda derin bir nefes verdi bu ses onun bütün acılarının devasıydı.

-Annem hayırdır konağı aramışsınız , iyisin değil mi babam da iyi

-Meraklanma kızım iyiyiz çok şükür, biz ziyarete geleceğiz babanla da o yüzden aradıydım Hünkar Hanımı

-Nerden çıktı bu anne

-Ne demek nerden çıktı kızım? Düğünler oldu olalı gelemedik dünürlerimize ayıp oldu.

-Ana siz kız tarafısınız bırak onlar gelsin.

-Kızım bizde onlardan kız aldık unuttun mu? Hem onlar bizden büyük önce bizim gitmemiz icap eder.

Nasıl unuturdu Züleyha hayatını değiştiren olayı.

-Peki anne gelirsiniz ben Hünkar anneyle konuşurum, şuan evde değiller.

-Tamam kızım senden haber bekliyoruz.

-Tamam annecim. Öpüyorum seni çok, dikkat et kendine.

-Sen  kendine dikkat et kızım , gebe halinle.

Züleyha duyduğuyla kas katı kesildi. Tüm yaşanılanlardan sonra Alinin söylediği yalanı unutmuştu. Annesine az çıkan sesiyle tamam diyebildi sadece. Saatler saatleri kovalamış gün ağarmak üzereydi. Nihayet hastaneden dönmüşlerdi. Züleyha hemen avluya koştu. Ali , Cihan, Yiğit ,Zehra hepsi gelmişti.

-Ali , Dila nerde

Ali Züleyhayı duymamışçasına yanından geçip merdivenlerden çıktı. AZ sonra odanın kapısının çarpılma sesi geldi. Züleyha , Zehraya yaklaştı.

-Noldu abla, Alinin bu hali ne.

-Dila iyi kan kaybetmiş ama şuan durumu iyi gözetim altında tutacaklar. Yanında da anam kaldı.

BİR ESİR ZÜLEYHA 'NIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin