Bölüm 9- KENDİME SAPLADIĞIM BIÇAKSIN SEN

2.7K 105 8
                                    

KENDİME SAPLADIĞIM BİR BIÇAKSIN SEN..

Nefes alamadığını zanneden Züleyha cama koştu, derin derin nefesler aldı. Kulağında Lavinin sözleri çınlıyordu. Sinirle arkasını dönen Ali , Lavini kolundan tuttu.

-Sen nerden öğrendin ,niye söylüyorsun senin haddine mi

-Abi babam sinirlenmiş sen Züleyhayı bırakmak isteyince tabiki de aklına ilk gelen Dilan olmuş. Abi bana kızma sende çok iyi  biliyorsun bizim için Züleyhayla evlenmek zorunda kalmasaydın evlendiğin kişi Dilan olacaktı. O kız seni seviyor abi her şeyden çok , hem de Züleyha gibi seni asla terketmez de. Onu bir kere yıktın Yarenle evlendin sonra Züleyhayla . Ama bak ikisiyle de mutlu olamadın.

-Sus daha fazla saçmalama.

-Ne yapacaksın abi , her şey için çok geç Züleyha dönmez sana.

Ali hızlı adımlarla konağın ortasına yürüdü Lavin arkasından koşup yetişmeye çalıştı. Abisinin öfkesi kor olmuş şimdi bütün konağı tutuşturacaktı. Ali tüm gücüyle Mehmet Ağa diye bağırdı.

-Mehmet Ağa çık.

-Abi dur napıyorsun

-Kes sesini içeri geç, seninle sonra görüşecez Lavin

Mehmet Ağa , öfkeyle çıktı avluya .

-Yine ne istersin defol git artık topraklarımdan.

-Karımı alacağım Mehmet Ağa , Züleyhayı götüreceğim.

Mehmet Ağa daha fazla dayanamayarak belinde ki silahını çekip Aliye doğrulttu. Herkes korkuyla dışarı fırladı. Züleyha korkuyla babasına bakıyordu.

ŞARKIYI AÇALIM..

-Sen benle oyun mu oynursun lan ! Sen değil miydin kızımı kapıma getirip bırakan, sen değil miydin babana , bana verdiğin söze ihanet eden. İzin vermem anladın mı , kızımı daha fazla üzmene izin vermem. Senin gibi bir it gelsin de darma duman etsin diye büğütmedim ben onu. Vermem kızımı sana vermem.

Alinin gözleri Züleyhaya kaydı, gözlerinden yaşlar akıyordu. Şimdi diyecekleri onları nasıl bir çıkmaza götürecekti bilmiyordu ama bir cesaretle fitili ateşledi.

-Züleyha hamile Mehmet Ağa, benim çocuğumu taşıyor. Akbulut aşiretinin torununu, vereceksin onu bana.

Züleyha dahil herkes şaşkınlıkla Aliye bakakaldı. Mehmet Ağa elindeki silahı yavaş yavaş indirdi. Züleyha hıçkırıklarla ağlarken babasına doğru koştu. Elini tuttu.

-Yalan söylüyor baba inanma ona, yemin ederim 

Mehmet Ağanın  tükenmişlikle omuzları düştü.

-Sizin amacınız beni öldürmek mi, gebe halinle bir de kapıma mı geldin. 

Mehmet Ağa ellerini Züleyhanın elinden çekti. 

-Yalan söylüyor baba yapma nolur.

Babası ,Züleyhayı kolundan tutup kaldırdı. Züleyhanın direnmelerine rağmen Aliye doğru itti. Ali , Züleyhayı yere düşerken tuttu. 

-Gidin artık bu konaktan, bir daha da sakın böyle bir şeyle kapıma gelmeyin.

Babası arkasını dönüp konağa girerken , annesi Züleyhaya koştu.

-Kızım neden yalan söyledin annem, ortaya çıkmaz mı sandın .

Züleyha tam annesine yalan  olduğunu söyleyecekken Ali onu susturup kendi konuştu.

-Yaptık bir hata evet ayrılmak istedik ama hatamızın farkına vardık. Bir daha olmayacak.

Ali ,Afet hanımın cevabını beklemeden Züleyhayı kolundan tutarak arabaya bindirdi. Züleyha elini inmek için kapı koluna uzattı, ama Alinin sözleri onu durdurdu.

-İnersen nolacak Züleyha baban hamile olduğuna inandı, seni artık konağa geri almaz görmedin mi kovdu seni.

-Allah senin belanı versin, neden yaptın ha neden! Boşanacaktık ne güzel , babam beni kabul etti eski hayatıma dönecektim. Neden yaptın

-Dilanla evlenemem 

-Ne. Sen bu yüzden mi benim hayatımı karartın, bu yüzden mi beni sana esir ettin.

-Züleyha evlenemezdim.

-Benden uzak dur Ali , senden nefret ediyorum. 

-Seviyorsun beni Züleyha.

-Evet, biliyor musun içim ısınmıştı sana. Annenin tehditine boyun eğip koynuna girmeyi bile kabul ettim, ama sen daha öncede yaptığın gibi dengesiz davrandın toparlan gidiyorsun dedin. Dedim Züleyha ailene geri dönüyorsun kalbi başkasına ait olan bir adamın karısı olmayacaksın. Sonra babam beni kabul etti dünyalar benim oldu. Sen yine geldin, biliyor musun istedim Allah beni kahretsin  beni almaya gelmiş olmanı istedim. Duyduğum şey ise Dilayla evleneceğindi. 

-Bunların hiçbiri beni sevdiğin gerçeğini değiştirmez.

Züleyha alayla gülümsedi.

-Sen az önce yaptıklarından sonra, beni babama rezil ettikten sonra seni hala seviyor olabileceğimi mi sanıyorsun. Sen benim kendime sapladığım bir bıçak oldun daha da öteye geçemeyeceksin Ali.

Ali ellerini direksiyona vurdu.

-Ne yapsaydım ne. Ben de istedim o gün sana geldiğimde koynuna kendi rızamla geldim demeni. Bende ısındım sana. Senin hamile olmanı söylemekten başka çarem yoktu. Böylelikle hem seni geri aldım , hem de Dilayla evlenmem imkansızlaştı.

-Sen beni geri almadın, esir ettin...

EVETTT YENİ BÖLÜMÜMÜZ BİLİYORUM Kİ ÇOK GEÇ GELDİ , AMA ELİMDE OLMAYAN SEBEPLERDENDİ. BUNDAN SONRA SIK GELECEK İNŞALLAH YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM SİZİ SEVİYORUMMMM😍😘🤗



BİR ESİR ZÜLEYHA 'NIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin