| O DVA TÝDNY POZDĚJI |
S mou novou spolubydlící Zoe jsem se skamarádila, je skvělá. Dokonce mi řekla něco málo informací o tom Mattemovi.
Je dobrý bydlet s někým, kdo má na něj platonický crush.Se Zoe právě sedíme na pohovce a koukáme na nějakej film.
A já si u toho zakládám fanpage na MaTTema, za tu dobu jsem si jeho tvirbu dost oblíbila, Zoe mi s tím pomáhá, protože ona má na něj fanouškovský účet už něco přes rok.
Zrovna jsem přidala svoje první meme, Zoe mi udělala reklamu u sebe na igs a už mi stoupali folowers.Bylo něco kolem šesté večer a já miluju procházky takhle večer, a jelikož to tady neznám jsem s sebou vzala i Zoe.
Šly jsme na hřiště, sedly si na houpačkya začaly si povídat o životě. Ani jsme si nevšimly, že si kousek od nás na lavičku sedli dva kluci. Zoe za mnou přišla a drkla do mě loktem, hlavou ukázala na ty dva kluky. Zaostřila jsem pohled a jednoho z nich poznala. „Oo můj bože," řekla jsem nahlas, ale zároveň potichu, aby to neslyšeli ti dva. Rozumíme si, ne?
Na lavičce seděl Mattem a vedle něj Dejzr, se kterým občas natáčí. To otravný děvče vedle mě, který ne a ne odejít, jako jsem měla v plánu já mi řeklo, že si zajdeme pro fotku. Ona když viděla můj hodně vystrašený pohled mě chytla za ruku a táhla mě k nim. „Čau kluci, mohly bychom se s vámi prosím vyfotit?" řekla Zoe a já jí mezitím drtila zápěstí.
Ona se nejdřív vyfotila s Dejzrem a já s Mattemem, no a potom naopak.
Poděkovaly jsme tentokrát obě dvě a odešly.
„Ty se jako nestydíš?" zeptala jsme se jí pár metrů od těch dvou a ona mi odpověděla, že ne. Jasný, jako co čekat. Se Zoe jsme se vydaly domů,
Došly jsme, já jsem pozdravila Mattema, Miu a mojí kočku Angie, kterou jsem si koupila nedávno. Ať tam Mia není sama.
Protože měly začínat prázdniny tak jsem se ani do školy nehlásila. Půjdu tam až příští rok, ale Zoe do školy musela, protože ta narozdíl ode mě nezdrhla z domova, bůh ví jak daleko od školy.
Takže zítra bude párty, s kočkama a králíkem.Ležela jsme u sebe v pokoji na posteli a dívala se do mobilu.
Do pokoje vtrhla Zoe a začala řvát „Máme problém." Vážně jsi si myslela že to myslí vážně? Bože můj.
Vystartovala jsem z postele podívala se na ní a zvedla jedno obočí.
„My jsme je nesledovaly!"
ČTEŠ
Právo nevypovídat w/Vitaa
FanfictionŽivot je někdy krutý a právě sedmnáctileté Lucy, která nedávno přišla o otce, bůh moc štěstí do kolébky nenadělil. Lucy se však rozhodne skoncovat s trápením a vydá se na cestu, za jejím bratrem. Jak to dopadne, se dozvíte v příběhu. 1.#vitaa - 16.5...