44 | M U C İ Z E

28.8K 2.2K 1.3K
                                    

SINIR: 350 OY (SINIR DOLANA KADAR BÖLÜM GELMEYECEK!) / 899 YORUM (YORUM SINIRI BENİ AŞIRI ÜZDÜ...)

BEN GELLLDDİİİMMMMMM

KISA KISA DEĞİNMEM GEREKEN KONULARA HEMEN DEĞİNİP SİZİ BÖLÜMLE BAŞ BAŞA BIRAKACAĞIM ♥

1. HAZAL, MUSTAFA VE ROJİN, NEÇIRVAN ÖZEL BÖLÜMLERİ AĞA KİTABINDA ÖZEL BÖLÜM OLARAK YAYINLANACAKTIR.

2. KANLI BAŞLANGIÇLAR SERİSİNİN (KURBAN 3. KİTAP OLUYOR) YENİ KİTABI BENİ SEV (ESRA VE TANER'İN KİTABI) YAYINDA. İLK 2 BÖLÜMÜ ÇOKTAN GELDİ BİLE. ORAYA GELMEMİŞ OLAN OKURCUKLARIMI DA BEKLERİM.

3. O HAYALET OKUYUCULARA İKİ ÇİFT SÖZÜM VAR SJSJSJ ALLAH'INIZ VARSA BİR SANİYENİZİ ALMAYACAK ŞU OY TUŞUNA BASIN SJSJSJJSSJ

4. BU SINIRLARI KOYMAMIM SEBEBİ ŞU; MİLYONLAR OKUNMUŞ KİTAP AĞANIN BİR BÖLÜMÜNE GELEN YORUM SAYISI MAX 300-500 ARASIYDI. BİR ARA AŞIRI DÜŞMÜŞTÜ. DÜŞÜNÜN 2M OKUNMASI VAR, 60 YORUM OLAN BÖLÜM VAR. HER ZAMAN DEDİĞİM GİBİ BEN OYA ÇOK TAKILMAM. YORUM YAPMAYAN OKUYUCULARIN DA EN AZINDAN 2 SANİYESİNİ AYIRIP OY VEREBİLECEKLERİNE DEĞİNDİM BİR ÜST SATIRDA DA. LAKİN YORUM BENİM İÇİN FAZLASIYLA ÖNEMLİ. ŞAYET BİR KİTABI YAZMAKTAN VAZGEÇİYORSAM ONA AZ YORUM GELDİĞİ VE BENİM HEVESİM KAÇTIĞI İÇİN. 

WATTPAD MUAZZAM BİR PLATFORM. OKUYUCUNUN REAKSİYONUNU ANINDA BÖLÜM BÖLÜM ALABİLİYORSUN. MADEM ELİMİZDE BÖYLE BİR ŞANS VAR, CORONA SEBEBİYLE HER BİRİMİZ DE EVLERİMİZE ÇEKİLMİŞKEN KISA KISA BİLE OLSA YORUM YAPMANIZI GERÇEKTEN ÇOK İSTERİM. ÇÜNKÜ DİĞER TÜRLÜ HEVESİM KAÇIYOR, BEĞENİLMEDİĞİNİ VE SEVİLMEDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM KİTABIN.

SATIRİÇİ YORUMLARLA OKURLAR İLE KONUŞMAYA BAYILIYORUM. SAĞ OLSUNLAR ÖYLE GÜZEL ÖYLE MÜKEMMEL İNSANLAR İLE BU YOLCULUĞA DEVAM EDİYORUM Kİ SIRF BEN İSTEDİM DİYE ONLARCA YORUM YAPAN, ŞU KİTAP İÇİN BENDEN FAZLA EMEK SARF EDEN OKURLARIM VAR. RABBİM HİÇ BİRİNİZİ BAŞIMDAN EKSİK ETMESİN, DAİMA YANIMDA OLURSUNUZ İNŞALLAH ♥

GEÇEN BÖLÜMDE TIKANAN YORUM SINIRININ GEÇİLMESİ İÇİN HER ŞEYLERİNİ ORTAYA KOYAN, DAKİKALARINI HATTA SAATLERİNİ BUNUN UĞRUNDA FEDA EDEN CANIM OKURLARIMI UNUTMAK OLMAZDI. ŞU BÖLÜMÜ OKUYABİLMENİZDEKİ EN BÜYÜK ETKEN ONLAR OLABİLİR. HER BİRİ ONLARCA, YÜZLERCE YORUM YAPARAK BÖLÜMÜN YAYINLANMASI İÇİN ELLERİNDEN GELEN ÇABANIN FAZLASINI YAPTILAR.

DİLERİM Kİ YALNIZCA ONLARIN ÇABASI İÇİN BİLE OLSA ŞU DÜŞÜRDÜĞÜM YORUM SINIRINI GEÇERİZ ♥

BÖLÜM İTHAFI ELBETTE SİZE; gecce12_ umuda_on_kala busrabozkurt_2002 

BÖLÜM GELMESİ İÇİN YAPTIĞINIZ YÜZLERCE YORUM İÇİN MİLYONLARCA KEZ TEŞEKKÜRLER. DİLERİM AYNI ÇABAYI DİĞER OKUR ARKADAŞLARIMIZDAN DA GÖRÜRÜZ ♥ SİZLERİ ÇOK SEVİYOR VE EMEĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ♥♥♥

BÖLÜM ŞARKISI: Şahe Bedo - Gula Çiya

KEYİFLİ OKUMALAR DİLİYORUM HERKESE.

ÖPTÜM XOXO

ÖPTÜM XOXO

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KURBAN [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin