SINIR: 350 OY / 1K YORUM
BEENNN GELLDDİİİMM
EVET BİRAZ GEÇ GELDİ BÖLÜM AMA SINIR DOLMADAN BÖLÜM GELMEYECEĞİNİ ZATEN SÖYLEMİŞTİM :(
HER NEYSE BÖLÜMÜ DÜZENLERKEN BİR HÜZÜN ÇÖKTÜ İÇİME. DURDUM BİR SİGARA YAKTIM İÇİN YANA YANA YAZDIĞIM SATIRLARA. AMA KURGUNUN GİDİŞATI İÇİN GEREKLİ BİR BÖLÜMDÜ.
KARIŞTIRDIM YİNE ORTALIĞI SIVIŞIP GİDİYORUM EHEHEHE
BİLİYORSUNUZ Kİ BOZDUĞUM ŞEYLERİ DÜZELTMEKTE DE USTAYIM LÂKİN ŞU AN BEN BİLE UMUTLARIMI YİTİRMİŞ HALDEYİM AHHH AHHH İÇİM YANAR İÇİM KANAR :((
UMARIM HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ BU BÖLÜMDE DE SEVEREK OKUR VE KEYİF ALIRSINIZ.
BİR BAKTIM 41. BÖLÜMÜ YAZIYORUM. BİR AN ŞOK OLDUM. AĞA'YI 3 YILDA TAMAMLADIĞIM İÇİN BİR TUHAF OLDU İÇİM. SONA DOĞRU YAKLAŞMIŞIZ MEĞER.
ESKİ OKURLARIM BİLİR. KİTAPLARI ÇOK UZATMA TARAFTARI HİÇ OLMADIM. DEVAM SERİSİ YAZMIŞLIĞIM DA YOK AYRICA. KISACA KURBAN 2 OLMAYACAK AMA BERFE VE HAZAR'I ELBETTE KARAGÜL'DE VE SERİSİNİN 4. KİTABI OLACAK LEV'DE OKUYACAĞIZ MERAK ETMEYİN.
ESRA VE TANER'İN HİKAYESİNİ KONU ALACAK KİTABIN NE ZAMAN ÇIKACAĞINI SORANLARINIZ OLMUŞ. ONUN İÇİ ACELE ETMİYORUM AÇIKÇASI. DERİN BİR KURGUSU OLACAK VE KARAGÜL İLE KURBAN'I YAZMAK BİLE YORUCU OLUYOR BAZEN BENİM İÇİN. YAZARKEN MUAZZAM KEYİF ALSAM DA BAZEN İLHAMLARIM BENİ TERK EDİYOR. AYNI ANDA 3 KİTAP YAZMAKTA HİÇ BENLİK OLMADIĞINDAN KURBAN'IN 45. BÖLÜMÜNDEN SONRA ANCA YAYINLARIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
PLANLARIMA GÖRE SON 14 BÖLÜM OKUYACAĞIZ CANLARIM. 55. BÖLÜM BİZİM İÇİN FİNAL OLACAK. AMA BELLİ DE OLMAZ ELBETTE. AĞA'DA NORMAL ŞARTLARDA 60 VE ÜSTÜ OLACAKTI AMA 59. BÖLÜM DE FİNAL YAPTIK. KISMET İŞTE NE OLUR ALLAH BİLİR.
SEVGİ VE MUTLULUK İLE KALIN. SİZLERİ ÖPÜYOR VE KEYİFLİ OKUMALAR DİLİYORUM XOXO ♥
Şarkı: Ben Unuturum - Gökhan Türkmen
İthaf isteyen??
▬▬▬
K I R K B İ R
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN [TAMAMLANDI]
Chick-Lit"Benden kurtulmak mı?" derken ses tınısına yansımış alay kilometrelerce öteden dahi sezilebilirdi. "Ben senin kökünde can bulmuş bir sarmaşığım Yaban Gülü. Günbegün senin besininden besleniyorum. Kökün kuruyana ve biz beraber ölene kadar benden kur...