SINIR: 379 OY / 999 YORUM
BEEENNNN GEEELLLDDDİİİMMMMM
EVET ÇOK BEKLEDİK EVET BİR AY OLDU AMA SONUNDA KAVUŞTUK ♥♥
MALUMUNUZ SINAV HAFTAM SEBEBİYLE DÖRT KİTABA DA BÖLÜM ATAMADIM. AMA NİHAYET GELEBİLDİM VE KARŞINIZDAYIM.
KEYİFLE YAZDIĞIM BİR BÖLÜM OLDU. UMARIM SİZLER DE BEĞENİRSİNİZ.
FAZLA SÖZE GEREK YOK SİZLERİ ÇOK SEVİYOR VE ÖPÜYORUM KEYİFLE OKUYUN ♥
ÖPTÜM XOXO
BÖLÜMÜ EMRE AYDIN - YALNIZIM DOSTLARIM İLE YAZDIM. DİNLEMENİZ ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR ♥♥
▬▬▬
K I R K Y E D İ
Günler geçtikçe Hazar'ın içinde büyüttüğü sıkıntıda artmaktaydı. Kimseye belli etmese de içten içe hüzünleniyordu elinde olmadan.
Her şeyin sorumlusu kendisiydi lâkin yediremiyordu işte. Hiç çabalamasına gerek kalmadan aldığı ağalık ellerinden uçup gitmişti. Şimdi şimdi anlıyordu aslında bunun zorluğunu ve sorumluluğunu. Onca ay ortalıkta boş boş gezinmiş gibi hissediyordu.
Elinde koca bir erik tabağı ile odaya giren Berfe'yi gördüğünde dudaklarında gayriihtiyari bir tebessüm belirdi. Öyle büyük bir iştahla yiyordu ki onu izlerken istemeden de olsa fazla mutlu oluyordu.
Bebekleri günbegün büyüyor ve doğumu yaklaştıkça büyük bir heyecan sarıyordu her ikisini. Berfe bir yandan üniversite sınavı için çalışırken bir yandan da hamileliğini sürdürmeye çalışıyordu. Her ikisinin de keyfini çıkarabilmek için elinden geleni yapıyordu lâkin hamilelik cidden yorucuydu. Hiçbir şey yapmadan bile yoruluyordu insan.
"Benim güzel eşim ne yiyormuş yine?"
Hazar'ın sorusu ile kaşları çatıldı. Küçük bir çocuk gibi Hazar'a bakmış ve burnundan solumuştu.
"Yine mi?" derken elindeki tabağı komidinin üstüne koymuştu. "Ben mi istiyorum yemeyi? Evladın doymuyor!"
Ayaküstü yediği azar Hazar'ı arsızca güldürmüştü. Hiçbir şey yapmadan azar yiyebildiği için bile şükrediyordu. Eşi hamileydi ve haliyle hormonları değişkendi. Ona dünyada hayatına katabileceği en kıymetli yegâne değeri verecekti. Elbette nazını çekecek, gerekirse kölesi olacaktı.
"Ben de öyle demek istemiştim zaten sultanım." Derken onu kollarının arasına çekmişti.
Kucağına yumuşak bir düşüş gerçekleştiren Berfe'nin dudaklarında cezbedici bir gülümseme belirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN [TAMAMLANDI]
ChickLit"Benden kurtulmak mı?" derken ses tınısına yansımış alay kilometrelerce öteden dahi sezilebilirdi. "Ben senin kökünde can bulmuş bir sarmaşığım Yaban Gülü. Günbegün senin besininden besleniyorum. Kökün kuruyana ve biz beraber ölene kadar benden kur...