WATTYS 2019'A KATILDIK. SİZ SEVERLERİMİZDEN DE BOL BOL DESTEK BEKLİYORUZ ELBETTE ♥ DESTEKLERİNİZİ ESİRGEMEYİN ♥
MER HA BA!
Üç buçuk günde 4 bölüm atan bana teşekkürler skskksks
ALIN SİZE BÖLÜM.
CAYIR CAYIR YAKTIM ORTALIĞI AĞLATTIM!
YAZARKEN NASIL BİR HIRSLA YAZDIYSAM KENDİMİ KAYBETMİŞİM.
BİR ÖNCEKİ BÖLÜME GELEN 450 KÜSUR YORUM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER. HER BİRİNİZ İYİ Kİ İYİ Kİ İYİ Kİ...
BU BÖLÜM İÇİN DE ÇITA YÜKSELDİ TABİ. BEN BİRAZ ÇITAYI ARŞA TAŞIMIŞ OLABİLİRİM. BU YÜZDEN BU BÖLÜME 500 OY GELECEĞİNE EMİNİM AHAHAHAHAHAHAHHAHA
SINIR: OY 200 YORUM 200
BÖLÜM İTHAFI berivanafcin1905 İÇİN. BEĞENMEN DİLEKLERİMLE CANIM ♥
KEYİFLİ OKUMALAR BEBEKLER ♥
SİZİ ATEŞ PARÇASI BÖLÜMÜMÜZ İLE BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM ♥
▬▬▬
A L T I
--------------------
Kadının nefret dolu bakışları karşısındaki kadından an olsun ayrılmıyordu. Yıllarca sevdiği ve tek yalanının kurbanı olduğu Hazar Koçman'ın müstakbel karısıydı elbette baktığı. Onsuz geçen iki senenin ardından evleneceğini duyduğu gibi Urfa'da almıştı soluğu. Evleneceği kadını görmek için can atıyordu çünkü yerini kime kaptırdığını bilmek istiyordu.
Daima meraklı bir yana sahip olmuştu zaten. Ve şimdi bir merak uğruna kalbini kanatmayı göze almıştı.
Mükemmelin ötesinde giden ilişkilerini geçmişe dair söylediği yalan yüzünden yitirmişti Hilal. Hazar'ın tek kelime etmesine izin vermeden her şeyi silip atmasıyla cehenneme dönmüştü hayatı. İki sene boyunca onun siluetinden bile mahrum kalmıştı. Uzaktan izlemeyi bile haram kılmıştı kendine. Yüreğinden söküp atabileceğine inanmak istemişti lâkin işler hiçte düşündüğü gibi olmamıştı.
Şimdi ise düğünü için alışveriş yapan bu küçük kadına bakarken nefretini sakınamıyordu. Olayın tümüyle zorlama bir durum olduğunu da biliyordu. Töreye kurban gitmişti sevdiği adam. Tabi bu küçük kız da onun kadar kurbandı. Lâkin bu durum yine de ona öfke duymasına mani değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN [TAMAMLANDI]
Genç Kız Edebiyatı"Benden kurtulmak mı?" derken ses tınısına yansımış alay kilometrelerce öteden dahi sezilebilirdi. "Ben senin kökünde can bulmuş bir sarmaşığım Yaban Gülü. Günbegün senin besininden besleniyorum. Kökün kuruyana ve biz beraber ölene kadar benden kur...