S/3

2.7K 271 149
                                    

Her bölümün başında alttaki satıra benim için bir şarkı sözü bırakabilir misiniz?

"İklim değişir akdeniz olur gülümse."

@ilbilgehb: Karantina günleri bilmem kaç, sıkıntıdan içim şişti help

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@ilbilgehb: Karantina günleri bilmem kaç, sıkıntıdan içim şişti help.

179 beğeni, 4 yorum

@balımkılıçkuşan: Onlar doğum gününde aldığım ledler değil mi? Hani beğenmemiştin hani kenarda duruyordu? Hain....

@nesilblt: Kanki bir kere de yüzünü görek.

@ilbilgehb: Seninle attığım fotilerde azıcığı görünüyor ya nankör.

@edibesenaöz: Muşmulan gözükmeyen yüzüne kurban olsun senin...

*

İlbilge: Görmüyorsun ki niye güleyim.

Bilinmeyen Numara: Nerden biliyorsun görmediğimi?

Bilinmeyen Numara: Belki şuan seni görüyorum nerden biliyorsun?

Bilinmeyen Numara: Etrafına bakınıyorsun.

Bilinmeyen Numara: Hafiften korkmaya da başladın.

Bilinmeyen Numara: Kıyamam dur korkma.

Bilinmeyen Numara: dkpakxpwöxpsx

Bilinmeyen Numara: 17 katlı binanıza tırmanamayacağıma göre görmüyorum seni korkma xpslzpslx

Bilinmeyen Numara: Şii.

İlbilge: Komik.

İlbilge: Hahahaha.

Bilinmeyen Numara: Ya gülsene. Sen hep gülsene. Biraz daha gül. Görmesem de güldüğünü bilmek güzel hissettiriyor.

İlbilge: Şimdi de romantiğe mi bağladın doskxpd

Bilinmeyen Numara: He ya arada geliyor gül sen cpsmxp

İlbilge: 17. Katta oturduğumu nerden biliyorsun?

Bilinmeyen Numara: 17. Katta mı oturuyorsun?

İlbilge: Üf, sen dedin ya.

Bilinmeyen Numara: Ha ben dedim diye bir anda 17. Katta mı oturmaya başladın.

İlbilge: Ya kardeşim salak mısın xpslxpslc

Bilinmeyen Numara: Hala kardeşim diyorsun kalbimi kırıyorsun.

İlbilge: Tamam tamam.

İlbilge: Eğlendiriyorsun beni. Sağol.

Bilinmeyen Numara: Ne demek bende sıkıldım 10 gündür evde.

İlbilge: Biliyor musun korkuyorum biraz.

Bilinmeyen Numara: Neyden?

İlbilge: Şu virüsten. Evden çıkamıyoruz ve bu nereye kadar bu şekilde devam edecek bilmiyorum.

Bilinmeyen Numara: Ha sen korona kankimden bahsediyorsun.

Bilinmeyen Numara: Bir şey olmaz anlaştık biz onla.

Bilinmeyen Numara: Biraz daha oynayıp gidecek.

İlbilge: Ya bi dalga geçmesene xplcpdmc

Bilinmeyen Numara: Ciddiyim kız. Sen korkma yeter sana bir şey yapamaz.

Bilinmeyen Numara: Evde kal yeter.

(Yazar Notu: Kamu Spotu: Aman diyeyim evde kalın da başka zaman dışarı çıkabilmek için canımız ve moralimiz kalsın, sevdiklerimiz kalsın, kimseye bir şey olmasın. Tamam teşekkürler kapatıyorum parantezi dlspmc)

İlbilge: Bana bir şey yapmasından korkmuyorum ki.

Bilinmeyen Numara: İlbilge, korktuğun şey başına gelmeyecek.

İlbilge: Korktuğum şeyin ne olduğunu nerden bilebilirsin ki?

Bilinmeyen Numara: Kendin için korkmadığını biliyorum yavrum.

Bilinmeyen Numara: Korkma anneannene bir şey olmayacak. Buna ben izin vermem.

Bilinmeyen Numara: En çok anneanneni sevdiğini ve onun için korktuğunu biliyorum. Ama korkma.

İlbilge: Beni nasıl bu kadar iyi tanıyorsun?

İlbilge: Cidden kimsin?

İlbilge: Kim olduğunu tahmin edemiyorum çünkü neredeyse 2 yıldır doğru düzgün boş beleş kişilerle takılmıyorum. Bana şaka yapabilecek biri de yok hayatımda. Kuzenlerim değilsin, bizim kızlar olmaz eledim onları direk. Ama aklıma cidden kimse gelmiyor üzgünüm.

İlbilge: Kimsin?

Bilinmeyen Numara: Şu süreci en az hasar ile atlatmanı sağlayacak kurtarıcın.

Bilinmeyen Numara: 2 yıldır ne çeşit stres yaşadığını görüyorum ve artık dayanamadım. Yanında olmak istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Lütfen kim olduğumu sormadan yanında olmama izin ver.

Bilinmeyen Numara: İçinde neler yaşadığını biliyorum.

Bilinmeyen Numara: İşin gırgırını geçelim artık.

Bilinmeyen Numara: Güldük eğlendik ve gülüp eğlenmeye devam edeceğiz sana söz.

Bilinmeyen Numara: Ama sana yardım etmeme izin ver. Bana ihtiyacın var.

*******

Evet şu süreçte ne çok birilerine ihtiyacımız var...

Benim size ihtiyacım varmış bunu anladım...
2 yıldır deli gibi stresliyim ki en çok kızdığım şeylerden biridir boş stres ama insanın elinde olan bir durum değilmiş onu fark ettim. Sınavıma 4 aycık kaldı ve ben sizden destek almaya geldim.

Neyse hiçbir şey canımızdan önemli değil yavru kuşlarım. Sizi çok kocaman seviyorum. Yarın görüşürüz o zaman...

sirenareal Aşkımın Nes'imin kitabına bakarsanız çok makbule geçer ❤️

1 Nisan 2020 Doğum günün kutlu olsun bugün doğan sen, iyi ki doğdun! ❤️

Samsunlu/AşikarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin