S/38

1.6K 225 109
                                    

Her bölümün başında alttaki satıra benim için bir şarkı sözü bırakabilir misiniz?

"Bahsetme kimselere, yaramızda kalsın."

@tcsamsunspor55: Çıktık Yine Yollara

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@tcsamsunspor55: Çıktık Yine Yollara

124 beğeni, yoruma kapalı

.
.

İlbilge Hatun: Sınav çok yaklaştı ben telefonumu bırakıyorum merak etme diye haber vereyim dedim.

TC Vatandaşı: Sen nasıl iyi olacaksan öyle yap balım

İlbilge Hatun: Aslında sana alıştım ama... 15 gün falan kaldı ve son tekrarları yapmak istiyorum o yüzden çok kafamı bulandıracak şeyler olmamalı.

TC Vatandaşı: Tamam Rabbim zihin açıklığı versin güzelim

İlbilge Hatun: Teşekkür ederim, iyi ki varsın

TC Vatandaşı: Hep olacağım

İlbilge Hatun: Biliyorum, gidiyorum...

TC Vatandaşı: Arada nefes almak için dışarı çık. Sahil havası iyi gelir. Çok kapatma kendini dünyaya. Az kaldı zaten her şeyi halledebilirsin sen biliyorum. Karantina gibi zorlu bir süreci atlattık sınav bunun yanında vız gelir. Ben sana güveniyorum başaracaksın.

İlbilge Hatun: Teşekkür ederim

İlbilge Hatun: Görüşürüz Samsunlu

TC Vatandaşı: Görüşürüz en güzel Hayalim, en güzel Duam. Kendine iyi bak

**


 Ben ölmeden önce... Ben ölmeden önce... Bu cümleler niye içimi bu kadar yakıyor... Neden.

Tam bir aydır düşündüğüm bu cümleler niye canımı acıtıyor...

Niye benimle doğru düzgün konuşmuyor? Niye bana anlatmıyor? Niye bu kadar uzak?

"Emin misin paşam? Bende geleyim seninle."

Başımı olumsuz anlamda salladım. "Amca sen babamı oyala yeter sadece. Bir de annemlere bir şey söyleme kuruntu yapmasınlar şimdi. Bir de bilirlerse yarın bir gün konusu açılır falan İlbilge'nin başı ağrır."

Arabanın anahtarını aldım elime. "Dikkatli ol."

Motor ehliyetim vardı zaten. 9 Mayıstan sonra normal ehliyete geçiş yapabilmiştim şükür ki. Yıllarca 18 yaşımı beklemiştim zaten. Yıllardır araba kullanıyordum babamın işleri için ama tabii ehliyetin seviyesi düşük diye epey sorun yaşıyordum kaç kere ceza yediğimi hatırlamıyorum bile. Şimdi ise ehliyetimi almanın rahatlığı ile uzun bir yola çıkacaktım. Tek başıma ilk kez. Ve bunu bir tek amcam bilecekti. Çünkü amcam her şeyimi bilirdi.

İlbilge'nin yanına gidecektim. O hala beni hatırlamıyordu sınavından önce karşısına çıkıp çıkmamak konusunda çok kararsızdım ama yanında olmak istiyordum. En azından uzaktan da olsa izlemek... Varlığımı hissetmesini sağlamak.

Samsunlu/AşikarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin