S/32

1.5K 255 172
                                    

Dün attığım bölümü gözden kaçırmış olmayın :)

Her bölümün başında alttaki satıra benim için bir şarkı sözü bırakabilir misiniz?

"Isssız duvarlarda yankılar var. "

@ilbilgehb: Avcumun içine bir Dünya bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ilbilgehb: Avcumun içine bir Dünya bıraktı.

380 beğeni
Yorumlara kapalı

*
Bunlar her telefon konuşması yaptığında ben kalp krizi geçiriyorum. Her telefon konuşmalarına düşüyorum, sizde aynı benim gibiyseniz iyi düşmeler anacım, ben kalkmaya çalışmaya gidiyorum.
*

Odamda sıkılınca elim telefona gitti. Ne zamandır ders çalışıyorum diye yazmıyordu bana... Bir de en son konuşmamız aşırı melankolik ve duygusal geçmişti belki onu istemeden kırmış bile olabilirdim... Bilmiyorum. Ondan sonra epey süre yazmadı bende yazmadım. Sanırım beni yalnız bırakmak istedi.

Ben ona yazmak için telefonu elime almıştım ki sonra fikrimi değiştirip aramaya karar verdim.

TC Vatandaşı aranıyor...

Birkaç kere çaldıktan sonra meşgule düştü telefon. İşi olabilir diye düşünürken aradan çok geçmeden telefonum çalmaya başladı.

"Alo?" diye sakince açtım telefonu. Bir tıkırtı sesleri geldi bir hengame... Sonra kapı kapanma sesiyle onun sesini duydum.

Biraz nefessiz kalmış gibiydi.
"Alo İlbilge?"

Sanki doğruluğunu test eder gibi sormuştu. Şaşırmıştı sanırım...

"Evet." dedim.
Yatağın üzerine oturup bağdaş kurdum bacaklarımı.

"Şey kusura bakma ben şaşkınlıktan meşgule attım, biraz da heyecandan."

Bu beni gülümsetmişti.
Gülümsediğimi anlamış olmalı ki daha fazla güldürmek için devam etti sözlerine.

"Hatta ailecek dizi izliyorduk koltuktan düştüm telefonun melodisini duyduğum an."

Bu bana kahkaha attırırken kahkahalarımın arasında sesli bir şekilde yutkunduğunu hissettim. O kadar güzel seviyordu ki...

"Benim seni aradığım melodi değişik mi?" diye sordum sonrasında.

"Şey evet, sana farklı bir şarkı koymuştum çok öncelerinde. Her aradığında kalbim hızlanıyordu. Ama uzun süredir bu şarkıyı duymayınca..."

Derin bir nefes aldım. "Ailen ne tepki verdi senin bu düşüşüne?" diye sordum gülmeye çalışarak.

"Ayşen her zamanki gibi kahkahalara boğuldu hala susmuyor içeride bilirsin onu. Yani şey hatırlayınca neyse. Efe de telefonu alıp benden kaçırmaya çalıştı. Annem de sadece gülümsemekle yetindi sanırım senin aradığını anladı. Babam konuyu bilmediği için tepkisizce olanları izledi."

Samsunlu/AşikarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin