Merhabalar!
Yine ben geldim.
Ramazan gelmeden ramazan ile ilgili bir şeyler söylememi istemiştiniz.Aslında bu bölümde birden fazla şey konuşmak istiyorum.
Doğaçlama başlayacağım bakalım bölüm sonu nereye gider :Dd
Öncelikle birkaç bölümdür söylemek istediklerim vardı onları söyleyeyim.
Benim Trabzon Güzeli diye bir kitabım vardı ve kitaptaki karakter Trabzonluydu, Trabzon'da yaşıyordu. Ama üniversiteyi İstanbul'da kazanıyordu. Benim kitabı yazdığım dönem ise karakterler yaz tatili içindeydi. Ama okurların isteği ile yaz tatilini bitirip onları İstanbul'a yollamıştım. Bunu size neden anlatıyorum? Hemen açıklayayım. Benim kafamda onları İstanbul'a yollamak asla yoktu. Kitap tamamen Trabzon'da geçecekti. Ama o kadar ısrarcıydı ki yorumlar gittim kafamda olmayan şeyler yazdım ve kurguyu toparlamam çok zamanımı aldı.
Buradaki ana fikri söylüyorum hemen, bu kitap için de hani bir an önce hatırlasın, karantina bitsin, görüşsünler vs. diyorsunuz ya. Bu tarz yorumlar ÇOOK GÜZEL. Siz de benim gibi sabırsızsınız demek ki... Ama lütfen beni bu konuda çok zorlamayın ki sizin istediğinizi yazıp kendi kafamdaki kurgudan uzaklaşmış olmayayım. Mutlaka, görüşecekler, mutlaka yazacağım istediğiniz o tarz sahneleri ama zamanı var...
Onları görüştürmek istediğim bir tarih var. O tarihe kadar karantina geçmiş olur mu bilmiyorum. Ama onlar görüşmeden önce yazmak istediğim çok şey olduğu için bizim karantina ile doğru orantılı gider diye de düşünmüyor değilim, biraz iyimserim yaza kadar biter diye düşünüyorum İNŞALLAH. Aslında biteceğini düşünmüyorum ama iyimser olup biteceğine inanmak istiyorum. Eğer bu karantina dönemi uzarsa hikayem doğru orantılı ilerlemeyecek ama karantina planladığım vakitte biterse kitap doğru orantılı gider.
O yüzdeeeen rahat olun bana bırakın onlar emin ellerde!
Şimdi kitapla ilgili soru işaretleri az çok kalktıysa şu satıra gidişat ile ilgili güzel bir yorum alayım sizden! Nasıl gidiyoruz?
Artık yarın başlayacak olan Ramazan ile ilgili konuşabilirim.
Şimdi beni biliyorsunuz ki geceleri çalışıp gündüzleri kendime bırakıyorum. Ama ramazan ile birlikte bunu biraz daha değiştirmeye karar verdim.
Yine gece çalışacağım, gündüz esnek olacağım ama gündüz de çalışacağım.
Normalde zaten gece 3 de kalkıyorum biliyorsunuz ki. Bu düzeni sahur olarak ayarlayacağım ki Trabzon'dan imsak şimdilik 03.40 falan o yüzden 3 de kalkmak yeterli olacak. Sonra yavaş yavaş bunu daha erkene çekerim imsak erkene çekildikçe.
Eğer siz de benim gibi sınava hazırlanıyorsanız size iki tane çalışma seçeneği sunacağım hangisi mantığınıza yatıyorsa onu seçebilirsiniz.
İlk olan benim kendi yaptığım, iftardan sonra yediklerimi sindirecek kadar uyanık kaldıktan sonra erken yatmak, bu şöyle olacak yediklerimi sindirmek için yatana kadar ufak ufak da olsa hareket edeceğim. Yatmadan önce de yatak egzersizleri yapıp uyuyacağım.
Bunu sebebi şu, gün boyunca aç olan mideye yemek yedikten sonra birden uyursanız hem sağlık açısından sorun olacaktır hem de ciddi anlamda rahatsız hissedeceksinizdir.
Sahurda uyanıp sabaha kadar verimli molalar ile ders çalışmak...
Benim taktik bu.Size önereceğim diğer taktik şu, en geç saat 9 gibi uyanıp akşam iftara kadar verimli aralıklarla ders çalışıp, iftarı yapmak. İftardaki yemekleri sindirdikten sonra da sahura kadar uyumayıp ders çalışmak ve sahurdan sonra uyumak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Samsunlu/Aşikar
Teen FictionBilinmeyen Numara: Kendine iyi bak, gün gelir ben bakarım. Karantina günlerinde canınızın sıkıntısı gitsin diye geri döndüm, hem beni çok zorlamayacak bir kurgu, hem kolay yazabileceğim hem kafa dağıtabileceğim falan... Veee çok sık bölüm gelecek h...