S/9

1.8K 247 78
                                    

Her bölümün başında alttaki satıra benim için bir şarkı sözü bırakabilir misiniz?

"Suya hasret çöllerde beyaz güller biter mi?"

*
*
*

TC Vatandaşı: Dün yazmadın?

TC Vatandaşı:Yazmadığın tüm zaman boyunca ders çalıştıysan Rabb'im zihin açıklığı vermiştir inşallah.

İlbilge: Çalışmadım.

TC Vatandaşı: Ama yazmadın?

İlbilge: Zorunda mıydım?

İlbilge: İki konuşup eğleniyoruz diye niye bir şeyim sandın kendini bunu anlamadım?

TC Vatandaşı: Hayır bir şeyim sanmadım.

TC Vatandaşı: Sen zaten benim için her şeyimsin.

TC Vatandaşı: Sadece ders çalıştıktan sonra konuşuruz diye sözleşmiştik ve seni bekledim.

TC Vatandaşı: Hepsi bundan ibaret.

TC Vatandaşı: Niye bu kadar celallendin, bir sıkıntın mı var?

TC Vatandaşı: Başka bir şeye mi canın sıkıldı?

İlbilge: Çalışamıyorum.

TC Vatandaşı: Neden?

İlbilge: Bilmiyorum, son bir haftadır çalışamıyorum.

TC Vatandaşı: Ama çalışman gerek.

TC Vatandaşı: Yani bence sıkıntı yok da kendi hedeflerin var ve başaramazsan çok üzüleceksin.

TC Vatandaşı: Bende senin üzülmene dayanamıyorum.

İlbilge: Biz normalde arkadaş mıyız?

TC Vatandaşı: Bilmem hiç düşünmedim.

İlbilge: Yüz yüze gelip sohbet ettik mi hiç?

TC Vatandaşı: Evet.

İlbilge: Yani seni tanıyorum.

TC Vatandaşı: Evet ama hatırladığını sanmıyorum.

İlbilge: Nasıl yani?

TC Vatandaşı: Her konuştuğun kişiyi hatırlar mısın?

İlbilge: Hayır ama sende bu derece bir etki bıraktıysam, beni çok sevmeni sağladıysam seni hatırlamam gerekmez mi?

TC Vatandaşı: Sen beni etkilemişsin, ben seni etkilemek için bir çaba sarf etmedim henüz.

İlbilge: Ben de etmedim? :D

TC Vatandaşı: Ama senin beni etkilemek için bir çaba sarf etmene gerek yoktu.

TC Vatandaşı: Seni on dakika izleyen birisi senden çok çabuk etkilenebilir.

TC Vatandaşı: O yüzden iki yıldır pek etrafta dolaşmadığın için çok mutluyum :)

İlbilge: Nasıl ya?

İlbilge: Çok güzel olduğumu falan mı söylüyorsun?

TC Vatandaşı: Hayır, yani evet güzelsin ama bahsettiğim etkilenmek kalbinin, tavırlarının güzelliğinden etkilenmekle alakalı.

İlbilge: Anladım, teşekkür ederim.

TC Vatandaşı: Çok saf ve temiz bir kalbin var. Ve bu bazen canımı sıkıyor.

İlbilge: Niye ki?

TC Vatandaşı: Çok zeki bir kızsın normal şartlarda ama güven konusunda insanlara çabuk güveniyorsun ve insanlar konusunda çok tecrübesizsin.

TC Vatandaşı: Koca kız oldun aslında, 18 yaşına övünüp duruyorsun.

İlbilge: On sekiz buçuğu geçtim ben yalnız 19 olacağım.

TC Vatandaşı: Tamam hadi konuyu kapatalım kspwmxpwmx

*
*
*

5 Nisan 2020 Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere bugün doğan sen! ❤️

Samsunlu/AşikarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin