Arya'dan:
Evet kızlara söz verdiğim gibi çarşıya çıkıp bir kaç parça kıyafet yiyecek İçecek bakacaktık.
Arya: kızlaaaarrr hazır mısınız?
Azra: doğduğum günden beri.
Esra: her zaman bebeğim
Azra: sera?
Arya: uyuşuk ya yemin ediyorum uyuşuklukta kimse geçemez nerde bu sesi de çıkmıyor?
Sera nın odasına gittim hâlâ uyuyordu. Yuh.
- kızım uyan bee ne uyuşuksun
Sera: ha ne? Noldu? Arya rahat bırak benii
Arya: peki o zaman biz çıkıyoruz sen de o mayolara bikinilere veda et tatlım.
Deyip odadan çıktım kapıyı kapattım ve önünde bekledim
Sera: şşş heyy alooo tamam tamam gelicem tamam heeyy kime diyorum AryaŞimdi den eli ayağına dolandı seslerden bu anlaşılıyor:D
Bende aşağı inip kızlara sera nın hazırlandığını söyledim ve hep beraber tam yarım saat sera yı bekledik-.-Savaş'tan:
O kız uyurken bende camın önündeki yere çöküp onu izledim ve saate baktığımda tam iki buçuk saat geçmişti. Nasıl bi anda bu kadar zaman geçti anlamadım. Tam o sırada odaya Kıvırcık saçlı bir kız girdi ve uyuyan güzel kızı uyandırmaya çalıştı ama o uyanmıyordu ah aynı ben.. ne kadar çok ortak yönümüz var bebeğim.
Kıvırcık saçlı kız odadan çıktı ve benimki bi anda kalkıp tekrar üstünü çıkardı ya şu önünü bana dönsen nolur ki?
Bu arada ona benimki demek hoşuma gitmişti..
"Benimki" :)Benimki de aceleyle odadan çıktı ve bende meraklanıp bahçeye indim. Sesler geliyordu. Bi kaç kız aralarında konuşuyorlardı acaba benimki de orda mıydı? Taksi falan diyorlardı. Evet bi yere gideceklerdi ve bende onları deli gibi takip etmek istedim kendimi iyice sapık gibi hissediyordum.
Bizimkilerin yanına gidip hemen olayı anlattım ve ateş te kızları duyunca benim takip etme fikrime katıldı ve zor da olsa beratı ikna edip arabaya doğru gittik ve onların taksilerinin gelmesini bekledik.
Esra'dan:
Gittikçe içimi kötü bir his kaplıyordu neden bilmem ama sanki birisi bizi izliyor gibi geliyordu.. o korku filmlerini izlemeyecektim. Ah salak esra.. tamam bişey yok sakin geçti bak kızlar burda Eğlen keyfine bak sorun yok geçti geçti geçti..
Ben kendi iç sesimle boğuşurken sera geldi.
-şükür.
Sera: Of tamam ama abarttınız yani şurda alt tarafı yarım saat beklediyseniz ne olmuşş eheAzra gözünü devirdi Arya sokrandı bende bir küfür savurdum ve üstümüzden bir yük kalkmış gibi oldu.
Hepimiz aynı anda gülmeye başladık ve çok sesli gülüyorduk ama ortada komik olan birşey yoktu mdşwğfckspAteş'ten:
Savaş başına gelenleri anlatıp başka kızlar da olduğunu söylediğinde ah gözüm döndü onlarla görüşmek için çok sabırsızlanıyordum ki savaş onları takip etme fikrini ortaya attı. Seve seve katıldım ve beratı da ikna ettik. Biz arabada beklerken baya bi kahkaha sesi geldi bu sesler onlara aitti ve içimde bir şeylerin kıpırdanmasına yardımcı oldu. Gittikçe heyecanlanıyordum.
Berat: taksi geldi. Biniyorlar vee bindiler
Savaş: ee hadi abi takip etsene neyi bekliyorsun hadi hadi
Ateş: abi hadiiii hadisene Of hadi hadi
Berat: çocuk musunuz? Bekleyin işte şimdi kalktılar dikkat mi çekmek istiyorsunuz?Evett sonunda biz de kalkmıştık aramızda uzak denebilcek kadar bi mesafe vardı. Yazlıktan çıkıp ana yola çıktık. Taksi daha da hızlandı. Iyi de neden? Bu kadar hızlı gitmesinin sebebi neydi?
Azra:dan:
aaaaaaa!!
Çok yüksek bi çığlık attım ve herkes bu çığlığın nedenini merak ediyor olacak ki yüzüme boş boş bakıyorlardı.
- Ş-şeyyy mağaza.. kapanmasına yarım saat kaldı hızlı lütfen hızlı hızlı yoksa alamayacağız.
Evet biraz daha hızlanmıştı taksi. Daha da ve daha da hızlandı. Çünkü şoförün kulağını sikmeye devam ediyordum:DSavaş'tan:
Noluyor amk?
Ne bu hız ne aceleniz var?
-abi sende biraz hızlansana.
Berat: Savaş olmaz bu tehlikeli.
Savaş: ama onlara tehlikeli değil mi? Hızlan lütfen.
Ateş: abi kaçırcaz Hızlan hadi.Ana yoldan yerleşim yerine doğru girmiştik yan taraflarda parklar, yürüyüş yerleri, çeşitli eğlence merkezleri falan vardı. Hoş ve küçük bir yerdi..
Biz de tam hızlanmıştık ki..
Yan taraftan bir çocuk ana yola doğru daha doğrusu direk önümüze fırladı ve biz çok hızlıydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK TUTKU
ChickLit4 kızın sıkıcı hayatlarından kurtulmak isteyip macera arayıp yeni uğraşlar bulmak için gittikleri tatilde beklenmedik kişilerin karşısına çıkmaları sonucu yaşadıkları gizem heyecan ve tutku..