22. Bölüm:

315 9 34
                                    

Sera'dan:

Savaş ilk defa bana bu kadar samimi ve içten gelmişti.
Onun beni sevdiğine gerçekten inanmıştım. Kendimi tamamen onun kollarına teslim ettim ve ilk defa herşeyi akışına bıraktım.
Onun o kop koyu Mavi gözlerinde kendimi kaybediyordum.. ben de sanırım ona aşık oldum.

Savaş bana öyle sıkıca sarılıyordu ki artık kemiklerimi hissetmiyordum ama bir yandan da bırakmak istemiyordum.
Ama aklıma gelen şeylerle aniden ondan ayrıldım.
Savaş: sera noldu?
Sera: eve gitmek istiyorum.
Savaş: unutma sera seni seviyorum.
Sera: savaş merak ettiğim bir şey var. Bana o şekilde davranırken aklın nerdeydi senin ha?

Bunu söylerken sesim yükselmişti ve kendimi tutamayıp bi tokat attım.
Savaş: sadece kendimi kandırmışım.. aslında seni deli gibi seviyordum.

Savaş'tan:

Yapamam. Ona bunu söyleyemem. Ne yani gidip seni ilk başta sadece altıma almak istiyorum mu diyecektim. Asla yüzüme bile bakmaz..

Savaş: ee o Araf denilen çocuğa da dersin çünkü artık benim güzelimsin.
Sera: biraz yavaş ol istersen.
Off bak savaş Araf benim kardeşim gibi biz birlikte büyüdük ve o hep benim yanımda oldu beni korudu şimdi de doğal olarak yine beni korumak istedi..
Savaş bana bıçak çektin?
Savaş: tamam tamam anlıyorum ama şu bıçak mevzusunu bir daha açmayalım tamam mı çok pişmanım bunu bilsen yeter. Olanları bi kenara bırakalım olur mu?

Gülümseyerek kafasını evet anlamında salladı ve oraları toparlayıp eve doğru gitmeye başladık.

Savaş: bize gidelim mi? Seninle biraz daha vakit geçirmek istiyorum Lütfen.
Sera: aa şey isterdim ama geç oldu eve gidiyim en iyisi eheh

Yavru köpek bakışlarımı gönderdim

Sera: yaa bakma öyle..

Hala gözlerinin içine içine bakıyordum.

Sera: off peki tamam ama önce eve gidip üstümü değişmem lazım.
Savaş: bence böyle de çok güzelsin bebeğim değişmesen de olur.
Deyip tekrardan vücudunu süzdüm.
Bu kız Beni benden alıyor resmen..
Onu tekrardan kendime çekip biraz daha kokusunu içime çektim.
Sera: tamam yeter bu kadar hadi gidelim bende üstümü değişeyim.

Birlikte ilk seralara gittik ve kapıyı çaldığımızda arya açtı
Arya: biliyodummm ya çok sevindim ah best couple;)
Kızlaaarrrrr koşunnn
Azra: Oha yoksa?
Esra: sevgili oldunuz demi?
Sera: Hayır daha değiliz. Neyse boş boğazlılık yapmayın üzerimi değişip savaşlara geçicem.

Kızlar hep beraber yukarı çıktı ve bende kapının önünde biraz telefonuma baktım.

Sera'dan:

Off beni evlerine çağırdı gece gece gidersem mallık yapmış olurum.
Esra: tamam o zaman bizde geliyoruz.
Arya: aynen bende zaten meriçle buluşacaktım.
Azra: ya ben gelmesem olur mu?
Zaten orda anlaştığım bi kişi yok burda daha rahat olurum.
Sera: kızım hep birlikte gitcez işte hadi.
Azra: yok gerçekten o ateşin sinir bozucu yüzünü görmekten iyidir.
Arya: peki o zaman sen bilirsin biz de çok durmayız zaten bişey olursa ara hemen.
Azra: tamam tamam hadi savaşı da bekletmeyin
Sera: tamam bende hazırım zaten inelim.

Aşağı indik ve savaş kapıda telefonuna bakıyordu. Benim geldiğimi görünce tekrardan baştan aşağı süzdü ve yine o piç gülüşünü attı.
Bende buna karşılık göz devirdim ve evden çıktık.
Savaş: yine her zaman ki gibi çok güzelsin bebeğim.
Sera: teşekkür ederim ve bana bebeğim demeyi kes sana hâlâ çok sinirliyim ayrıca biz hâlâ sevgili değiliz ona göre davran.
Gerçi sevgili değilken bile.. Of herneyse.

BEKLENMEDİK TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin