17. Bölüm:

337 8 3
                                    

Sera'dan:

Savaş o bıçağı bana saplayacak kadar kötü kalpli olamazdı değil mi?
Çok yüksek sesle bağırdı ve bıçağı yere fırlattı. Sonra da evden çıkıp gitti.

Bu yaşadığım saçma durumda neydi? Ben buraya kafa dinlemeye gelmiştim. Az önce yaşadığım olayı aklımdan silmeye çalıştım ama olmuyordu. Kızlar da zaten kendi hallerindeydi.
Bende çocukluk arkadaşım olan ve bana her konuda destek çıkıp yanımda olan kardeşim gibi sevdiğim Araf'ı aradım. Onu çok özlemişim gerçekten ona şuan çok ihtiyacım vardı.
Araf: alo sera?

Arafın sesini duyar duymaz ağlayarak hıçkırıklara boğulmuştum..

Araf: sera? Sera sen iyi misin? Noldu nerdesin? Tez konum at deyip kapattı.

Bende konumu attım.

Saat: 12:05

Savaş'tan:

Sinirliyim hemde çok. Sera ya mı kendime mi bilmiyorum. Ona yaklaşmak istedikçe zarar veriyordum..
O sinirle duvara yumruk attım ve elimden akan kanı hissediyordum acısı umrumda değildi.
Dışarıda biraz yürüdükten sonra eve gittim. Diğer kızlar da o sırada kalkıyordu.
Ateş: yine bekleriz
Azra: hiç sanmıyorum.
Esra: ben hepinizle de tanıştığıma memnun oldum Berat seninle kafamız çok uyuşuyor arayı açmayalım.
Berat: tabikii:)

Meriç in başı yere eğikti sanki aryayla göz göze gelmemek için uğraşıyor gibiydi.
Arya: sana da Güle güle Meriç.
Meriç: hoşçakal.
Deyip yukarı çıktı.
Arya: savaş sera nerde?
Canım cevap vermek istemedi ve bende odama çıktım.

Arya'dan:

Meriç benimle göz göze gelmemek için baya çaba sarf etti açıkçası..
Gerçekten benden hoşlanıyor muydu? Bunu da düşünmeden edemiyordum.
Evin kapısının önüne geldiğimizde kapıyı sera açtı ve pas vermeden çekip gitti.
Esra: yine ne oldu?
Azra: ben size söyleyim savaş zımbırtısı.

Arya yı aradım ve açtı
-kızım nereye öyle pas vermeden?
+ sonra Arya sonra.
-ne olduğunu der misin ve nereye gittiğini
+ Arya sahile iniyorum biraz hava alıcam bunaldım.
-tamam da bize neden pas vermedin?
+ çünkü on saat lafa tutacaktınız.
Kapatıyorum görüşürüz.
-görüşürüz.

Telefonu kapattık ve kızlar bana soran gözlerle baktı.
-sahile inmiş.
Azra: ya biz de gidelim birkaç saat sonra.
Arya: Of yarın gideriz bugün hiç gözüm almıyor.
Esra: Of bence de..
Azra: peki.


Araf:

19 yaşındaSera nın çocukluk arkadaşı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

19 yaşında
Sera nın çocukluk arkadaşı. Sera yı koruyup kollar çok yakınlardır. Bir sıralar uyuşturucu bağımlısıydı ama bunu sera sayesinde bıraktı.
Sarışın mavi gözlü uzun boylu bir tip.


BEKLENMEDİK TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin