13. Bölüm:

421 11 3
                                    

Esra'dan:

Kızlardan habersiz yan tarafa gittim ve onları davet ettim müthiş. Çok ekşınlı olacak aaayyy
Acaba sera neden onları istemiyor veya arya Meriç i görünce ne yapacak yada ben kiminle arkadaş olcam veyaa Azra ya kim talip olacak ahaha aklımda deli sorular ve çok heyecanlıyım.
Eve döndüğümde kızlar nerde olduğumu sordu. Of gafil avlandım
Esra: ş-şşeeyyy yhaa şeydeydim ben havaya baktım sıcak mı soğuk mu diye?
Sera: yazın ortasındayız esra.
Azra: bi işler çevirmiyorsun demi?
Arya: o dediğin şeyi yapmadın demi esra yoksa başına geleceklerden ben sorumlu değilim.
Esra: ah aslaa Hayır tabikide sizden habersiz asla öyle bişey yapmam ben.
Sera: umarım sera yoksa arya dan önce seni ben bitiririm.

sahte gülümsememle yutkundum allahtan durumu çakmamışlardı..

Esra: kızlar havuzu doldurduk o kadar e hadi girelim hem çok bunaldım ben.
Sera: aslında bende çok bunaldım havuz fikri güzel.
Azra: o zaman içkileri hazırlayalımm wuhuu
Esra: bence hemen içmeyelim biraz daha akşama doğru içelim.

Saate baktığımda 15:13 tü.

Arya: bence de akşama doğru içeriz şimdi daha serin ferahlatacak şeyler içelim gelin bi mutfağa gidelim.
Sera: ben milkshake leri hazırlarım.
Arya: bende dondurmaları çıkarıyım.
Azra: ben meze hazırlamak istiyorum hazırda bulunsun.
Esra: tamam o zaman bende cips kola bişeyler çıkartıyım ha bide şey hepsinden fazladan fazladan olsun.
Sera: niye?
Esra: çünkü şey bittiğinde tekrar tekrar uğraşmayalım yanımızda bulunsun.
Kızlar: tamamm

Meriç'ten:

Evet çocuklara istemeden bir iyilik daha yaptım sanırım:D
Onlarla baya bi konuşup dertleştik ve beni çok sevdiler bende onları sevdim.
Evet artık onlardan birisiydim onlara çok güveniyordum ve sanki yanlarında doğduğumdan beri varmışım gibi rahattım. Çok samimilerdi.
Kendimizi okeye kaptırdık ve zaman çok çabuk geçti saate baktığımda 16:00 dı.
Meriç: beyler saat 4 olmuş.
Berat: ee gidiyor muyuz? Of ben tereddütte kaldım.
Savaş: saçmalama abi tabiki gidiyoruz. Asla bu fırsatı kaçırmam.
Ateş: benim enerjim azaldı yenilemem lazım belli mi olur;)
Savaş: çok piçsin biliyorsun demi?
Ateş: ah tabiki de biliyorum bebeğim

Savaş'tan:

Ateş bana bebeğim dediğinde aklıma benimki geldi. Of adını da bilmiyordum ama bildiğim bişey varsa o da onu çok istediğim.

Savaş: eee hadi gidip hazırlanalım.
Ateş: evet evet hadi ama düzgün bişeyler giyin mesela çıplak olarak çıkabiliriz karşılarına
Berat: olum pislikleşme lan. Bana bakın sakın aramızı bozacak şeyler yapmayın düzgünce gidip gelicez. Yoksa bozuşuruz.

Berat ın bu dediğini takmayıp odama gittim kısa bir duş aldım ve altıma salaş siyah bi şort ve üstüme de siyah salaş bi t-shirt giydim.
parfüm banyosu yapıp saçımı da doğal haliyle bırakıp aşağı indim.
Ateş'ten:

Bende kısa bir duş aldım ve basit bi şort ve t-shirt giydim. Parfüm sıkmadım çünkü kendi kokumu seviyorum ve seksi buluyordum. Bende artık hazırdım ve Meriç'in odasına gittim. Ne giyeceğinde kararsızdı.
Ateş: yardım edeyim bro
Meriç: olur yoksa kafayı yicem.
Ateş: rahat takılalım bende zaten gördüğün gibi rahat kıyafetler seçtim. Ee smokinle mi çıkcaz karşılarına amk
Bu şort ve t-shirt sana yakışır al bi dene.

Meriç'ten:

Ateşin verdiklerini denedim ve yakıştığını düşündüm ateşten de onay aldıktan sonra ateş odadan çıktı ve bende saçıma başıma bakıp parfüm sıktıktan sonra aşağı indim.

BEKLENMEDİK TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin