Meriç'ten:
Off çok telaşlıyım ya hiçbir şey yolunda gitmezse, ya rezil olursam, ya bir daha beni görmek istemezse..
Içimi kaplayan panikle tamamen beynim durmuş gibiydi ama bir yandan da buluşacağımız yere doğru ilerliyordum..
Yanından geçtiğim bir bahçeden iki üç tane kırmızı Gül kopardım ve kokladım. Çok güzel kokuyordu ve bu beni biraz olsun sakinleştirmişti..Gittikçe çardağa yaklaşıyordum ve sonunda orada oturan o Kıvırcık saçlı güzeli gördüm.
Onu her gördüğümde ilk defa görüyor gibi oluyordum..
Adımlarım iyice yavaşlamıştı ve Yüzümdeki tebessümün yerini kararsız bir yüz ifadesi almıştı..Arya'dan:
Evden erken çıktığım için fazladan beklemiştim ve 45 dakikalık bir bekleyişin sonunda Meriç'i gördüm. Gülerek geliyordu ama bir anda yavaşladı ve yüzündeki o gülümseme gitti.
Acaba bir şey mi olmuştu?Meriç git gide bana doğru yaklaştı ve bende karşılamak için ayağa kalktım.
Meriç: "ç-çok güzel olmuşsun"
Adeta büyülenmiştim..
Arya: teşekkür ederim sende çok hoş görünüyorsun:)
Meriç: Teşekkürler:) bunlar Sana.
Arya: ya hiç gerek yoktu çok teşekkürler. otursana şöyle
Meriç: a tabi evet oturmak eheheMeriç'ten:
Saçmalamayı kes Meriç.
Napıyorsun sen?
Kendine gel.
Sen böyle birisi değilsin.
Gerçekten de ilk defa böyle bir şey yaşıyordum. Ilk defa bi kızla konuşamıyordum daha doğrusu ona karşı saçmalıyordum ve kendimi çok tuhaf hissediyordum..Arya: eee
meriç: Arya ben-
Arya: evet?
Meriç: şeyy..
Arya: evet Meriç dinliyorum seni?
Meriç: nasıl diyeceğimi bilmiyorum..
Arya: söyle lütfen bu kadar zor olamaz.
Meriç: Arya ben.. seni ilk gördüğüm andan itibaren sana karşı çok tuhaf hissediyorum.
Seninleyken mutlu oluyorum kendimi huzurlu ve güvende hissediyorum sanki benim evim de sığımacağım kişi de sensin.. ben kendimi sana ait hissediyorum Arya.Arya hala çok şaşkındı bana sadece bakıyordu. Off herşey berbat oldu iyice..
Ben umudumu tam kesmişken Arya konuşmaya girdi..
- Evet, biliyorum.
Meriç, iyi çocuksun tatlı çocuksun çok hoşsun ama benden bir anda seni sevmemi bekleme lütfen.. seni de anlıyorum ama benim sana karşı beslediğim bir duygu yok çok Üzgünüm.. lütfen arkadaş kalalım olur mu?Ne? O az önce ne demişti?
Hâlâ algılayamıyorum o bana az önce ne demişti öyle?Meriç: anladım Arya iyi günler.
Deyip masadan kalktım ve arkama bile bakmadan hızla ordan uzaklaştım..
Sahile doğru indim.
Adeta yıkılmıştım.. gözümden akan damlaya engel olamamıştım. Kendimi daha önce hiç bu kadar kötü hissetmemiştim ben.
Bana noluyordu? Ben, ben normalde bile çok zor ağlayan ben, şuan bir kız için ağlıyordum. Bunu bana önceden deseler hayatta inanmaz güler geçerdim ama..
Daha fazla dayanamayıp bir sigara Yaktım, bir daha, ve bir tane daha..Kimseyi istemiyordu canım..
Ne eve gitmek ne de birisiyle konuşmak..
Bu yüzden telefonumu sessize aldım ve gözümü kapatarak kayalara vuran dalgaların sesini dinledim.Arya'dan:
Ben ne yaptım?
Karıncayı bile incitemeyen ben bir insanı incittim hemde beni seven bir insanı incittim belki bu incitmekten daha da fazlasıydı..
Ben ne demiştim öyle onları ben demiş olamam asla Hayır hayır.
Ona bir özür borcum var hemde en büyüğünden. Ondan hemen şimdi Özür dilemek istiyorum.Toparlandım ve eve doğru gitmeye başladım. Önce eve gidip rahat bir şeyler giydim çünkü bu elbise gerçekten beni çok rahatsız ediyordu..
Daha sonra da Meriç'i aradım, defalarca aradım ama açmadı..
-tabi açmaz salak kız seni.
Kendime çok kızgındım Meriç'in gönlünü almam gerekiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK TUTKU
ChickLit4 kızın sıkıcı hayatlarından kurtulmak isteyip macera arayıp yeni uğraşlar bulmak için gittikleri tatilde beklenmedik kişilerin karşısına çıkmaları sonucu yaşadıkları gizem heyecan ve tutku..