15. Bölüm:

394 11 3
                                    

Meriç'ten:

Kızları bizim eve götürdük daha rahat olabilmek için. Yani birşey lazım olursa onları evinde nerde ne var bilmediğimizden..
Arya yı benim odama götürdüm ve yavaşça yatağa yatırdım.
O çoktan uyumuştu.
Bende baş ucuna oturdum ve biraz onu izledim.. o sırada içeri Berat girdi ve beni aşağı çağırdı.

Berat'tan:

Hepimiz kızları kendi odalarımıza götürdük ve ben vakit kaybetmeden hepsini teker teker aşağı çağrdım.

Hepsi geldiğinde konuşmaya başladım;
- biz bu gece salondayız isteyen uyusun istemeyen uğraşacak başka birşey bulsun ama kızları rahatsız etmek yok. Yanlarına gitmek de yok size güven olmaz ben baştan uyarıyım.
Savaş: orası benim Odam? O olsun olmasın ben yatağımda uyucam.
Ateş: bende hiç duramam salonda zaten çok uykum var Azra umrumda bile değil.
Meriç: benim de duş almam lazım. Zaten o da uyuyor.
Berat: buradasınız dedim ve bitti.
Savaş: tamam tamam

Savaş'tan:

Tamam deyip ateş ve meriçe göz kırptım onlar da kabul etti.

Saat gecenin 2 si oldu ve film izlerken Berat uyuyakaldı.
Biz de sessizce odalarımıza gittik.

Ben odama girdiğimde sera yatakta doğrulmuş oturuyordu ve bir yandan da karnını tutuyordu. Kusacaktı ve bende panikleyip onu doğruca banyoya soktum. O kusmaya başladı ve bende saçlarını tuttum.
Savaş: içmeyecektin o kadar sera leş gibi içki kokuyorsun.

Sera hala kusmaya devam ediyordu ve bi yandan da gözünde yaşlar akıyordu. En sonunda tekrar yere çöküp uyuyakaldı ve bende kustuğu yeri temizledim. Ama o çok kötü görünüyordu onu bu şekilde yatağıma sokamazdım.
Bende iyice bunalmıştım ve üstümdeki t-shirt ü çıkarttım.
Sera ya duş aldırıp yatağa yatıracaktım. Onun üstündekileri de teker teker çıkardım sadece iç çamaşırları duruyordu. Onu ılık suyun altına soktum ve o ayakta çok zor duruyordu. Onu sıkıca tuttum ve güzelce yüzünü yukadım ama hâlâ ayılmıyordu. Suyu biraz daha soğuttum. Hala aynıydı ve suyu en soğuk haline getirdim ve titremeye başladı gözleri hâlâ kapalıydı ve inileyip titriyordu. Hasta olacaktı ve bende sıcak suyu açtım biraz daha öyle bekledikten sonra onu havlularla sarıp tekrar yatağa yatırdım ve giydirecek bişeyler aradım. Iç çamaşırları da ıslanmıştı ne yapcam mk.
Iç çamaşırlarını da çıkardım.
-bakma savaş bakma savaş.. bakma olum hadi yaparsın.
O bölgelerine bakmamak için zor duruyordum ve ona bi tane şort ve benim t-shirt lerimden giydirdim. Ve tekrar yatırdım.
Bende yanına yattım ve yanağına bir öpücük kondurdum.
-tatlı rüyalar bebeğim.
Uyurken çok tatlı aynı bir melek gibiydi.. onu biraz daha izledikten sonra bende ona arkasından sarılarak uyudum.


Ateş'ten:

Odama girdim ve Azra hâlâ uyuyordu.. bende balkona çıkıp bir sigara yaktım ve bitince içeri girdim. Üstümü değiştim. Uykum çok vardı ve yatağa yattım.
Azra ya sırtım dönüktü ama uykum bi anda kaçtı.
Şuan benim yanımda, yatağımda bir kız vardı ve ben ona sırtımı dönüp uyuyacak mıydım?
Tabikide Hayır.
Azra ya döndüm ve biraz onu izledim. aklımdan onu öptüğüm an çıkmıyor peki ya onun beni öpmesi:)
Aklıma dudağının patladığı geldi ve yavaşça dudaklarına dokundum. Çok sıcaktı.. kenarlarında hâlâ biraz morluk vardı. Ah onu şuan tekrar tekrar öpmek istiyorum. Eğilip dudağına bir öpücük kondurdum ve ışığı kapatıp bende uyudum.

Meriç'ten:

Daha bugün tanıştığım bi kız şuan benim yatağımdaydı ama onu kendimi tatmin etmek için istemedim. Onu ilk gördüğüm anda kalbim yerinden çıkacak gibi oldu.. ben sanırım ondan hoşlanmaya başladım. Ona dokunmak sımsıkı sarılmak istiyordum. Ona doğru yaklaştım ve öpmek istedim ama onu kaybetmek de istemiyordum ya onu öptüğümü öğrenirse ve benden nefret ederse.. öpmekten vazgeçtim ve saçını biraz okşadıktan sonra uykum geldi ve bende uyudum.

Esra'dan:

Uyandığımda kendi odamda değildim ve Berat neredeydi en son bahçede içiyorduk yani ben 1 şişe içmiştim kendime gelmem pekte zor olmadı. Ama burası neresiydi?
Saate baktığımda sabah 4 e geliyordu. Iyi ce meraklandım ve ilk önce camdan baktım. Yan tarafta bizim ev vardı. Biz beratlardaydık.. odadan çıktım ve su içmek için mutfağa giderken salonda Berat ı gördüm. Orda uyuyakalmıştı. Gidip yavaşça seslendim ve o da uyandı.
Berat: esra?
Esra: Berat ben neden burdayım?
Berat: sadece sen değil kızlar da burda erkeklerin odasında kalıyor onlar da burd-
Nerde bunlar?
Esra: görmedim geldiğimde sadece sen vardın.
Berat: piçler yine dinlemediler beni. Kızların yanına gittiler umarım kötü bişey olmaz.
Esra: kasma kendini bişey olmaz. Berat: sen neden uyumadın?
Esra: bilmiyorum birden uyandım ve susadım. Mutfağa gelirken seni gördüm. Uykum da kaçtı zaten.
Berat: benimde. Terasa çıkalım mı?
Esra: olur ama önce bir su içeyim.

Suyumu da içtim ve beratla birlikte Terasa çıktık biraz rüzgarlıydı hava ve benim saçlarım uçuşuyordu.

Berat'tan:

Esra nın rüzgârda uçuşan saçları onu çok tatlı yapıyordu ve ben onu izlemeye kaptırmıştım kendimi..
Esra: Berat.. hey Berat..
Iyi misin?

Kendime geldiğimde çok utandım ve önüme döndüm gidip salıncağa oturduk ve ben sigaramı çıkarttım.
-ister misin?
+Sağol kullanmıyorum:)

Sigara kullanmaması beni mutlu etti açıkçası..
Ben sigaramı içerken omzumda bir ağırlık hissettim ve baktığımda esra uyumuş ve başını da omzuma koymuştu. Bende kolumu üstüne attım ve onu biraz ısıtmaya çalıştım.
Sigaram bittiğinde tam onu yatağına götürecektim ama şuan ki durum beni nedense mutlu ediyordu ve bende bir iki dakika bunun tadını çıkarmak istedim ve bende başımı onun başına yasladım ve içim geçti..

BEKLENMEDİK TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin