11. Bölüm:

455 10 2
                                    

Sera'dan:

Uyandığımda saat sabahın 7 siydi. Zaten tüm gece ağlamaktan uyuyamamıştım kendimi çok kötü hissediyordum. Gözlerimi kapattım ve kendimi uyumaya zorladım.


Savaş'tan:

Onun canını mı acıtmıştım? Ona zarar mı vermiştim? Neden Ağlamıştı?
Sanırım ona bir özür borçluyum. Bugün onunla tekrar görüşmek zorundayım.


Saat; 12:30

Azra'dan:

uyandığımda kendimi çok dinç hissediyordum odamın camını açtım ve biraz hava aldım. Güzel bir gün bizi bekliyordu eminim.
Mutfağa gittim ve kızlara bir kıyak geçip güzel bir kahvaltı hazırladım ve ilk sera nın odasına gittim.
Uyuyordu ve bende üstüne atladım
-seraaa uyannn
+Azra git başımdan uykum var
-uyan uyuşuk kahvaltı hazırladım o kadar
- off tamam git sen geliyorum

Evet şimdi de sıra esra ya geldi
Odasına girdiğimde telefonla uğraşıyordu
-neye bakıyorsun senn?
+ya bu şey vardı ya Şebnem sevgili yapmış şuna bakar mısın
-ıy o ne ögh tam kendi gibi birisi cuk oturuyorlar.
+bence de iğrenç.
-neyse ya bırak şimdi onu bunu kahvaltı hazırladım hadi aşağı.
+tamamm geliyorum

Bu da tamam sıra arya da
Arya nın odasına girdiğimde odada yoktu. Nerdeydi bu kız?
Baya bi seslendim ama yoktu.
Bende mutfağa indim. Esra ve sera mutfaktaydı
Sera: arya nerde?
Azra: odasında yoktu.
Sera: ben bi bahçeye bakıyım.

Arya dan:

Sabah 9 gibi kalktım ve Yürüyüş yapmaya çıkacaktım. Tam bahçe kapısından çıkarken yan taraftan bi çocuk bana doğru geldi ve bende onu bekledim.
Onu biraz incelediğimde Kıvırcık tatlı bi çocuktu. Bana buranın yabancısı olduğunu söyleyip Yakınlarda bakkal market gibi bir yer olduğunu sordu.
Arya: şeyy aslında bende buranın yabancısıyım yani ilk gelişim. Bende yürüyüşe çıkacaktım istersen sen de Bana katıl hem marketi de buluruz belki. Bu arada adın ne?
Meriç: olur tabiki katılırım. Bu arada adım Meriç. Senin?
Arya: arya bende. Memnun oldum:)
Meriç: bende memnun oldum.

Meriç ha..
Güzel isim ve kendisi de çok tatlı sempatik ve yakışıklı.

Meriç'ten:

Sabah erken kalkıp onlara bir teşekkür olarak kahvaltı hazırlamak istedim ve ekmek bitmişti bende ekmek almak için dışarı çıktım ve tam o sırada yan tarafta Kıvırcık saçlı çok güzel bir kız gördüm. Açıkçası baya hoşuma gitmişti. Onunla konuşmak için bir bahane bulmam lazımdı ama bir yandan da ayaklarım beni ona doğru götürüyordu. istemcizce ona doğru gidiyordum.
- ş-şeyy Yakınlarda bakkal market falan bir şeyler var mı?

Ohh iyi bir bahane bulmuştum ve o da bana çok güzel bir teklifte bulundu asla kaçırmam:D
Ve onunla birlikte yürümeye başladık.

Meriç: arya?
Arya: efendimm
Meriç: şey sevgilin var mı?
Arya: Hayır yok ama neden sordun?

Of siktir ya kıza pat diye sevgilisi olduğunu sordum ne malım ben.

Meriç: ha şey yani varsa eğer birlikte yürümemizi istemez ondan sordum.

Sanırım iyi kıvırdım.

Arya: Hayır sorun yok.

Evet marketi bulduk ben ekmekleri aldım ve biraz daha yürüyüş yapıp tekrar eve döndüyorduk ki arya ların durduğu evde bir kız bahçeye çıktı ve bizi görünce ağzı bir karış açık öyle kalakaldı.


Selam arkadaşlar
Vote vermeyi unutmayın♡
*-*

BEKLENMEDİK TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin