Azra'dan:
Yan tarafa birileri gelmiş dedi kızlar. Merak ettim açıkçası umarım iyi anlaşırız.
Bende üstüme rahat bir şort ve askılı giydikten sonra aşağı oturma odasına indim kimse yoktu.
Arya'dan:
Yan tarafta kimin olduğunu düşürken odamın kapısı çaldı ve gelen esraydı.
Esra: canım çok sıkıldı bişey yapalım.
Arya: tamam hadi aşağı inelim buluruz bişey.Biz de aşağı indik.
Daha sonra da sera geldi ama bişey olmuştu belli. Bi yandan hafif gülüyor bi yanda da dalgın bi yandan da kaşlarını çatıp duruyordu.
Esra: yarın komşularımızla tanışalım bence
Arya: tanışalım baka-
Sera: HAYIR. şeyy yani gerek yok bence rahatsız etmeyelim hiç gerek yok eheh
Azra: neyin var sera? Bişey mi oldu?
Sera: Yooo iyiyim ben bişey olmadı herşey yolunda.
Arya: o zaman film izleyelim hadi ama korku olsunn
Esra: Hayır amaa yapmayınn. Her ne kadar korku filmi sevsem de şuan korkuyorum nedense.
Azra: Of esra abartma işte hep birlikteyiz burda bişey olmaz
Esra: off pekii
Arya: sera sen seç istersen?
Sera: tamaam o zaman sessiz bir yer filmini izleyelim. Uyar mı?
Zaten full sessiz geçiyor film kafa dinleriz bi yandan.
Kızlar: bize uyarr.Sera'dan:
Bütün ışıkları kapatıp sadece led ışıklar ve televizyonun ışığı ile korku filmini izlemeye başladık ama ben izlemekten daha çok, az önceki yaşadığım olayı düşünmeden duramıyordum.
Ayrıca bu olayı kızlara daha sonra anlatacağım. Sürekli aklıma gelip duruyordu ve salak gibi sırıtıyordum ama nedenn? AhahahKızlar iyice filme odaklanmıştı..
Ama benim izleyesim tamamen kaçmıştı..
Sanırım odama çıksam kimsenin ruhu duymaz.Savaş'tan:
Onların evinde şuan ne bok dönüyor bilmiyorum ama o eve giricem.
Benimkini balkonuyla benim balkonumun arası nerden baksan 2 veya 2.5 metrelik bi mesafe vardı ve ben hazırlıklarımı yapmıştım.
Hazırladığım Tahtalardan yaptığım köprü gibi bişeyi iki balkonun arasına oturttum. Evet bu tehlikeliydi ama onu yakından görmeye değerdi.
Derin bir nefes çekip karşı balkona geçtim ve yavaşça kapıyı açtım. Oh içerde kimse yoktu ve kapıyı geri kapadım. O sırada buraya doğru gelen bir ses duydum ve kapının arkasına geçtim.Kapı yavaşça açılıyordu ve benim de kalbim çarpmaya başladı..
Evet sonunda benimki içeri girdi ışığı yaktı ve kapıyı kapatırken beni gördü.
Tam bağıracaktı ki ağzını elimle kapadım ve onu duvara yasladım.
O da artık direnmeyi kesti ve onu ilk defa bu kadar yakından inceliyordum.
Gözleri.. çok güzeldi. Adeta beni içine çekiyordu ve kokusu da çok güzeldi onu çok seksi yapıyordu.
Kulağına eğildim ve;
-elimi çekicem ama sakın bağırma yoksa canını yakarım.Kafasını salladı ve bende elimi yavaşça çektim.
Ah dudakları çok güzeldi, çok ateşliydi..
Adeta beni öp diyordu.
Gözlerinin içine baktığımda bana masumca bakıyordu..
O bakışları beni benden alıyordu.
Yavaşça gözlerimi o güzel bedeninde gezdirdim.
Sera: sen naptığını sanıyorsun çek o gözlerini üzerimden. Sen nasıl odama girebilirsin ha nasıl yaparsın bu sapı-Dayanamayıp dudağına yapışmıştım. Üzgünüm bebeğim ama dudakların ve tadı çok güzel.
Sera'dan:
Odamda o sapığı gördüğümde ne yapacağımı şaşırdım. Elim ayağıma dolandı resmen ve bağırmak istedim. Tam o sırada eliyle ağzımı kapadı ve beni baştan sona süzdü. Iyi ce kızarıyordum vücudum yanıyordu resmen.
tam konuşmaya başlamıştım ki dudağıma yapıştı ve beni deli gibi öpüyordu. Ben ise hiçbir şey yapamıyordum. Öpmesi daha da şiddetlendi ve kollarını belime doladı. Onu ittim ama bi santim bile kıpırdamadı. O daha da hızlanıyordu ve benim gözümden istemsizce bir damla aktı ve süzülerek onun dudağına düştü. O sırada durdu benden ayrıldı ve gözlerimin içine baktı sanki pişman olmuş gibiydi.. ve hiçbir şey demeden tekrar balkondan kaçıp gitti. Bense hâlâ kapının arkasındaki duvara dayalı bir biçimde ağlayarak yere çöktüm.Selamm
Keyifler nasıl?
Hikaye nasıl gidiyor? Lütfen fikirlerinizi belirtin ve hikayeyi okumasını istediğiniz arkadaşınıza gönderip bana destek çıkabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler♡Aneosta~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK TUTKU
ChickLit4 kızın sıkıcı hayatlarından kurtulmak isteyip macera arayıp yeni uğraşlar bulmak için gittikleri tatilde beklenmedik kişilerin karşısına çıkmaları sonucu yaşadıkları gizem heyecan ve tutku..