31 marca + wyzwanie

255 14 13
                                    

Cóż z powodu zmiany czasu nie jestem w stanie wstawać koło piątej, więc moim celem obecnie staje się godzina szósta.

Podejmuję wyzwanie od Yuuma_kun

Na czym ono polega?

Codziennie przez cały kwiecień wykonujemy wybrane przez siebie ćwiczenia (pamiętajmy, że powinno to być wyzwanie, ale mierzmy siły na zamiary i weźmy też pod uwagę, że poprzeczka postawiona zbyt wysoko zniechęca).
Co tydzień dzielimy się efektami (wyrzućmy wagę i miarkę krawiecką, a skupmy się raczej na samopoczuciu, poprawie kondycji/siły/zakresu i ogólnych wrażeniach).
Mamy cztery dni przerwy (jeśli boleśnie przechodzisz okres, to odpuść sobie też wtedy, nie tracąc tych dni).
Pamiętajmy, że jeśli ćwiczymy, to zapotrzebowanie organizmu wzrasta, więc pijmy dużo wody i nie ograniczajmy zbytnio kalorii.

Kto też się podejmuje?

Mój plan:

Na czym mi zależy? - Chciałabym zwiększyć siłę rąk i brzucha, zbudować mięśnie brzucha, rąk oraz klatki piersiowej (ja wiem, jak to absurdalnie brzmi, nie musicie tego pisać), poprawić wydolność i zwiększyć zakres ruchu (nogi i plecy).

1) Rozgrzewkę i początek całości to:

2) Ręce - ja robię z kilogramowymi ciężarkami.

3) Dalej:
Dwie serie (około 20 sztuk każda) normalnych pompek
Jedna seria (20) pompek z rękami szeroko
Jedna na pięściach (5-7 sztuk)
Dwie serie (po 3) podciągnięcia w nachwycie
Dwie serie (po 3) w podchwycie.
Rozciąganie rąk.

4) brzuch:

5)Rozciąganie nóg:

(Z tym że robię najpierw dwie całe sekwencje na lewą nogę, a potem cofam i robię jedną na prawą)
Rozmasowanie mięśni i rozluźnienie ich za pomocą rolera robię na bieżąco.

6) Plecy.
Nie robię z konkretnego filmiku, sama kombinuję.

7) Ćwiczenia równowagi

Zna ktoś dobre ćwiczenia na gorset mięśniowy (mam problem z „uciekającym" do dołu kręgosłupem przy bardziej zaawansowanych ćwiczeniach)?

Dziennik odchudzaniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz