Jungkook szemszög:
-Elnézést kisasszony!-szóltam oda az egyik pincér lánynak aki a pultban állt
-Mit hozhatok önöknek?-kérdezte egy mosollyal az arcán.
-Mit kérsz Taehyung?-kérdeztem a világos hajú fiútól.
-Hát..lássuk csak-emelte fel az itallapot.-Egy Nápolyi Haboskévát szeretnék.-mondta ki a kívánságát majd letette az itallapot.
-Én pedig egy Mocha kávét szeretnék.-mosolyogtam rá a lányra aki lejegyzetelte az italainkat majd tovább is állt elkészíteni azt.
-Gyakran jársz ide?-kérdezte Taehyung.
-Miért kérded?-vontam fel egyik szemöldököm.-Hát csak, hogy itallap nélkül is tudod, hogy mi van itt mivel hát anélkül rendeltél.
-Ohh hát csak sűrűn járok be ide amikor délben kiugrom a táncházból frissítőért.-mondtam végig a velem ülő angyalt nézve.
-Aham, így már értem.-mondta egy halvány mosollyal.-Ez most tényleg mosolyog vagy csak próbál??
-És mond csak hol is tanítasz? Már ha szabad kérdeznem. Gondolom ott fogok én is "tanulni".-magyarázta.-A Csillagfény táncházban tanítok.-mondtam majd ezzel egy időben vissza is ért az előbbi pincér lány az italainkkal.
-Parancsoljanak, kedves egészségükre!-tette le elénk az italokat majd előkapott a kötényéből egy kis fecnit majd felém nyújtotta és lehajtotta a fejét amíg én el nem vettem majd elment.
-Hát az?-kérdezte kíváncsian a velem szemben ülő fiú.
-Hmm.. semmiség. Csak egy telefonszám.-mondtam lazán majd a papírt össze tépve zsebre vágtam.
-Igaz, biztos sokszor megesik veled, hogy a lányok csak úgy oda adják neked a telefon számukat.-mondta kisebb gúnnyal a hangjában.
-Nem éppen, csak nem szeretem amikor valaki így viselkedik és jobban szeretek én kezdeményezni hiszen én vagyok végtére a férfi.-kacsintottam rá majd bele ittam ízletes tejszínhabos italomba.
-Mindent értek.-húzta el a száját majd ő is elkezdte inni italát.
-Mikor is kezdjük?-kérdezett rá a lényegre amiért valójában itt vagyunk.
-Neked mikor lenne a legjobb?
-Hát igazából Kedd meg a Csütörtök az legyen fix.-nézet komoly pillantásokkal a szemeimbe.-Ilyenkor olyan sexi...
-Rendben, meg mit szolnál ha bármikor máskor amikor van úgy időnk, hogy minél jobban menjen?-kérdeztem reménykedve hátha többet láthatom.
-Majd meglátjuk, hogy-hogy alakul.-villantott meg egy kisebb mosolyt.
-Rendben akkor megadnád a zámod, hogy tudjunk egyeztetni?-kérdeztem rá.
-Rendben, add a telód.-majd már feloldva adtam is a kezébe, hogy megadhassa.
-Ha nem baj akkor én mennék lassan..-itta ki az utolsó cseppet is poharából.
-Rendben, menjünk.-mosolyodtam el majd én is felálltam majd a pénztárhoz mentem és kifizettem italainkat.
-Kísérjelek el esetleg?-kérdeztem hátha, de nemlegesen rázta a fejét.
-Köszönöm de nem szükséges.-mondta majd már el is indult.
Hát..ez szép..Nem érdekel! Én akkor is meghódítalak Kim Taehyung, arra mérget vehetsz!
Lassan ugyan de elértem a táncházat ahol már várt is rám a csapat.
-Jungkook oppa~, hol voltál ilyen sokáig?-kérdezte Harin.
-Elnézést kérek mindenkitől, de akadt egy kis dolgom, egy színház vezető megért, hogy segítsek a későbbiekben a főszereplőnek a táncban.-magyarázta nekik meg azt amiért nem tudtam időben jönni.
-Na szép már a nyakunkon a verseny erre a tanár úr csak úgy itt hagy minket...-szólalt meg Minso is.
-Mentségére szóljon, hogy legalább ide telefonált így tudtuk, hogy jön...-ezért ő a kedvencem a csapatból, értelmes és nem hisztizik mint egy kislány .-Ígérem többet nem lesz ilyen és most, hogy itt vagyok egész nap gyakorolhatunk-vigyorodtam el gonoszul majd indultam is meg a magnó felé.
-Na lássunk neki, mindenki talpra 1,2,1,2,1,2 gyorsan-gyorsan mintha élnétek. Remélem kipihentétek magatokat mert egy darabig biztos meg nem állunk-mosolyogtam rájuk, végül is ők panaszkodtak, hogy késtem-Na de tanár úúúrrr!!!-háborodtak fel egyszerre majd nevetve beálltak a helyükre, hogy most már tényleg elkezdhessük a próbát.
By:~Cs
Remélem tetszett ez a rész és a könyvünk új borítója is🥰👇🏻 Én készítettem szóval remélem nem lett annyira rossz. 💜
YOU ARE READING
Hallgass a szívedre|Vkook|
FantasyKilépve a házból, elindultam egyből a buszmegálló felé. Már nagyon várom a táncórát mert a csapatomnak nemsokára fellépése lesz és arra kell felkészítenem őket. Odaérve megláttam a padon ülni egy világosbarna hajú fiút, aki épp a telefonját bújta...