9.rész

239 18 5
                                    

JUNGKOOK SZEMSZÖG:

Pár nappal később...

Reggel izgulva és kissé fáradtan keltem fel ugyanis az este alig bírtam elaludni annyira fel voltam pörögve a mai nap miatt. Lehet, hogy a buszon bealszok. Reggeli után, még gyorsan bepakoltam egy háti táskába azokat a dolgokat amikre most még reggel szükségem volt. Miután ezekkel is elkészültem össze dobtam pár szendvicset az útra, hogy azért ne haljon ki a gyomrom mivel délre érünk oda a szálláshelyre de ebédet viszont még nem kapunk.

A hétvégén létrehoztunk Jiminnel egy csoportot amibe minden részvevőt berakva befényképeztem a listát amit magukkal kell hozniuk és ugye ezek mellé természetesen fel volt sorolva a hidegélelem ami a reggelinket és az ebédünket jelenti, a törülköző különféle váltóruhák, hogy minden időjárásra fel legyünk készülve és ne az legyen, hogy valaki nem tud valamelyik programon megjelenni csak azért mert, esik az eső és neki csak pólója, atlétája és rövidnadrágja van.

Korán el kell indulnunk a busszal nekem pedig mint csoportvezetőnek előbb oda kell érnem. Megbeszéltem a továbbiakban TaeHyunggal azt is, hogy reggel én viszem el vagyis velem jön.

Én: Máris indulok.

TaeTae: Oké.

Miután választ kaptam már szökdeltem is az ajtóhoz kezemben a bőrönddel.

***

A buszon sikerült TaeHyung mellé ülnöm. Szegény Jimin magában ül a mellettünk lévő ülésen, sajnálom kicsit de nagyon örülök, hogy TaeTae mellett tudok lenni egy kicsit.

Szerencsére itt nem kellett olyan átvizsgálásokat csinálni mit az iskolákba szoktak. Viszont lesz szoba beosztás bizony és már van is egy terem, hogy miképp legyek Tae kedvesemmel egy szobában.

Ahogy terveztem elaludtam a buszon de úgy látszik nem csak én hanem a mellettem lévő angyal is, ugyanis Jimin ébresztett amikor megérkeztünk.

-Tae..- kocogtatom meg óvatosan a vállát, de nem reagál.-TaeHyung!-szólok neki ismét miközben elkezdem a haját is piszkálni.

-Hm?-kezdi nyitogatni a szemét. Egyem meg olyan édes, mindjárt leolvadok.

-Megérkeztünk.-mosolygok rá, mire lassan teljesen kinyissa gyönyörű szembogarait.

-Ughm, oké, máris össze kapom magam.-dörzsöli meg szemeit majd már el is kezdi maga körül ösasze szedni a cuccait.

Miután mindenki leszállt a buszról kiszedtük a bőröndjeinket és elköszöntünk a busz sofőrtől ugyanis rá ma már semmi szükségünk és még egyéb dolga is akadt. Most pedig jöhet a móka!

-Remélem nem terveztétek el nagyon, hogy ki kivel lesz egy szobában ugyanis, neveket húzunk.-tapsoltam tenyereimmel egyet.-Én magam fogom össze írni a neveket, szóval foglaljátok le magatokat addig amíg össze írjuk Jiminnel a neveiteket.-mosolyogtam rájuk.-Illetve, Minso ide adnád a sapid?-mutatok rá az említett tárgyra a lány fején.

Minso bólint egyet majd már a kezembe is nyomja a sapkát.

Jiminnel össze írtuk a neveket, én viszont Tae nevét félre raktam jó mélyre a zsebembe, hogy észre ne vegye valaki amíg nem kerül oda a sor, hogy elő vegyem.

Mivel ketten írtuk a neveket 2-3 perc alatt végeztünk. A lapot a tenyerembe rejtettem és abba is tartottam a sapkát nehogy valaki észre vegye.

-Most pedig mindenki húz egy nevet, vagyis majdnem mindenki.-mondja Jimin majd össze is ráncolja a szemöldökét.-Szóval, ha valaki kihúzza egy illető nevét annak már meg is van ugye a szobatársa és ugye a másik ember egyértelműen nem húz már. Ha valaki olyat húztok ki akinek már van párja akkor a lapt félre teszitek és ujjat húztok. Így már remélem érthetőbb.-fújja ki Jimin a bent tartott levegőjét. Hát bizony nehéz lehetett egy szuszra elmondani mindent.

- Illetve 2 és 4 férőhelyes szobák vannak!-jelentem ki.-Miutzán mindenkinek van egy párja ti magadtok oszthatjátok be, hogy ha négyes szobába mentek kivel lesztek de, én és Jimin mindenképp kettes szobát jelöltünk ki magunknak bárkit is húzunk. Remélem megértitek.-mondtam majd már nyújtottam is Jimin felé a sapkát.

-Lee Minho!-néz körbe a csapaton Jimin mire megjelenik egy világos barna hajú fiú egy lágy mosollyal az ajkain.

-Jelen!-szólal meg végül.

Ezután oda áll Jimin háta mögé.

Jimin kiveszi kezeim közül óvatosan a sapkát és felém nyújtja. Én mesterien játszva a szerepemet belehelyezem a mancsomat a sapkába majd jól megkeverem miközben elfordítom a fejem. Tudom, hogy ez mind felesleges de azért minél hihetőbb a dolog annál jobb. Még egy ideig elidőztem majd kihúztam a karom.

-Remélem engem húztál Oppa!-kiabálja be a többiek közül Harin, mire megforgatom a szemem.

-Ne időzz már tovább Jungkook!-szól rám Jimin mire fogom és szétnyitom a lapot.

-Kim TaeHyung.-olvasom fel a nevét majd fel is nézek rá, hogy lássam arc kifejezését. Hát nincs elragadtatva tőle de ennyi baj legyen majd megszereti ő a helyzetet.

TaeHyung után folytatódik a húzás és mikor végeztünk elindulunk be a szálláshelyünkre ahol elmondom a portásnak, hogy mi a helyzet aztán mikor meg van, hogy hány 4 férőhelyes szoba van elmondom a többieknek, hogy e szerint gondolkodjanak majd kezembe veszem a kulcsokat.

Miközben a többiek beszélik, hogy ki kivel akar még lenni én oda fordulok Tae felé.

-Válassz egyet kettőnknek.-mosolygok rá édesen. Ha már nem engedtem neki, hogy mással legyen legalább szobát ő válasszon.

-Legyen.-sóhajt egy nagyot majd elveszi a 13-as szoba kulcsát.

Nem kis időbe telt mire mindenki készen lett és a szobák kulcsát is megkapták, amiben persze a portás segített. Szét válogatta nekünk a szobákat nálam volt a 2 fős szobák kulcs és Jiminnél a 4 fős szobáké. TaeHyungnak nagyon jó keze van ugyanis amikor ő választott szobát még azt sem tudtuk, hogy az hány személyes szoba de a portás mondta, hogy minden oké az egy kettes.

Sajnos a szálláson nincsen lift csak lépcsők így felszenvedtük magunkat a szobákhoz de közben nagyon szép festményeket tudtam megcsodálni a falakon. Azt olvastam, hogy a legtöbb itteni festményt a vendégek festették és hagyták itt emlékbe. Hangulatos egy hely az biztos. És nem hiszem, hogy ha fizetni kellett volna a helyet kevés pénzünkbe került volna szóval nagyon szerencsésnek érzem. Amint sikerült feljutnunk Taevel a második emeltre azt hittem leszédül szerencsétlen fiú de még én is.

-Nyitod?-kérdeztem meg mivel megállt az ajtó előtt.

-Máris csakh...-vesz egy nagy levegőt.-Húh máris jobb.-egyenesíti ki hátát majd már a zárba is helyezi a kulcsot.

Hatalmas szobának ígérkezik ugyanis mégcsak most léptünk be de máris egy kis előtér köszönt minket ahova kabátunkat és cipőnket rakhatjuk le, ezt meg is téve gyorsan ott is hagyoma bőröndöm és megyek felfedezni a helyet. Alig lépek párat már találkozok is egy ajtóval ahova belépve meglátom a fürdőt és a mosdót egybe. Wow, zuhanykabin külön sarok káddal. Jobban megnézve a zuhanyban még masszázs is van.

Már épp a nyálamat csorgatom a képzeletemre miképp fogom kiélvezni az esti fürdőzések minden pillanatát amikor TaeHyung felkiált.

-NA NEM! BIZTOS, HOGY NEM!-akad ki teljesen én pedig már futok is, hogy megnézzem mi a helyzet.

Belépve a helyiségbe észre veszem, hogy a hálószobánkat nézegeti és megakadt a szeme az ágyon. Egy hatalmas francia ágy.

-Mi bajod vele?-kérdem kíváncsian felé fordulva.

-Mi.Egy.Ágyban.?-néz rám felvont szemöldökkel.

-Miért is ne?-vigyorodom el.

-Hidd el minden jó lesz TaeHyungei.-villantom ki nyuszi mosolyom és hanyatt fekszem az ágyon. Ez lesz életem legjobb kirándulása.
______________________________
By:~Cs

Hallgass a szívedre|Vkook|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora