6.rész

284 22 0
                                    

JUNGKOOK SZEMSZÖG:

Reggel kipihenten keltem ki az ágyamból és csak is a tegnap estére tudtam gondolni. Vajon TaeHyung-nak tetszett az az ártatlan kis puszi? Remélem igen. Kikelve az ágyból megindultam a konyhába, hogy elindíthassam a kávé főzőt, hogy az elfőzze az adagomat amíg én össze szedem magam.

Tíz perc múlva már a kávémat iszogatva nézegettem a közösségi hálót amikor is meg akadt a szemem egy hirdetésen. Egy pár napos kirándulás ami táncházaknak van meghirdetve. A linket elküldve a főnöknek kértem engedélyt a regisztrálásra. Az egész utazás ingyenes lenne csak a megadott mennyiségű főnek kell meglenni majd.

Délelőttre nem lett berakva egy órám se így elmentem inkább sétálni, fülhallgatóval a fülemben sétáltam amerre a lábam vitt. Már elég messze jártam a házamtól amikor egy parkot láttam meg amiben megláttam TaeHyung-ot. Az ajkaim egyből mosolyra húzódtak lábaim pedig egyből felé indultak meg. A zenét leállítottam majd a fülemből is kihúztam a fülhallgatót és zsebre tettem a telefonommal együtt. Lassan osontam háta mögé magamban kuncogva. Mikor háta mögé értem kezeimet megemeltem majd gyorsan becsuktam a szemét.

-Ki az?-kérdezte kétségbe esetten.-Ez nem vicces, bárki vagy szólalj meg.-mondta parancsolón. -Ha nem szólalsz meg esküszöm, hogy középponton rúglak.-mondta majd inkább elvettem a kezeimet és elé sétáltam.

-Azt inkább nem, még a végén nem tudnám használni azt a csodát ami ott meglapul.-kötekedtem.

-Igazán vicces vagy.-forgatta meg szemeit.

-Tudom, de te mit keresel erre?-kíváncsiskodtam.

-Kijöttem kicsit biciklizni mivel kell a testmozgás de ez egyébként nem tartozna rád.-mosolygott az orra alatt.

-Semmi gond, mégis elmondtad Édesem.-kuncogtam el a végét.

-Mi az, hogy Édesem? Mióta is van ez neked megengedve? Egyáltalán milyen játékot játszol te velem?-akadt ki teljesen.

-Ugyan már Tae én tegnap este komolynak szántam azt a puszit.-léptem közelebb hozzá mire ő hátrált egy lépést.

-Hagyjuk ezt Jeongguk, inkább megyek mert ma még be kell mennem a színházba.-ült fel bicajára.

-Vigyél el engem is.-pattantam fel hátulra.

-Hogy mit csináljak?-nézett hátra rám.

-Vigyél el, nem lakom messze tőled.

-Biztos, hogy nem, nehéz vagy.-rázta a fejét nemlegesen.

-Akkor cseréljünk helyet és viszlek én.-böktem meg a hátát.

-Inkább viszlek én minthogy rád bízzam a saját és a biciklim életét.-indult el.

-De hisz kocsit is tudok vezetni.-mondtam sértődöttöt hangnemben de közben kicsit sem voltam az.

-Az egy dolog, hogy kocsit tudsz vezetni de amíg biciklizni nem látlak nem bízom rád a dolgot.-rázta meg a fejét nevetve miközben előre nézet így az útra koncentrálva.-Fogódzkodj.

Nekem pedig nem is kellett több a dereka két oldalára fogtam így belé kapaszkodtam.

-Akkor majd te megtanítasz biciklizni.-mondtam.

Ahogy a derekát fogtam elfogott egy kellemes jó érzés, jó volt érezni a karcsú alakját amit már tánc közben volt szerencsém tapasztalni de ez akkor is más volt. TaeHyung annyira tökéletes, hogy az lehetetlen. Út közben finom illata megcsapta az orromat amitől azt hittem bealszok miközben megyünk. Nagy bánatomra hamarabb oda értünk a házához mint gondoltam.

-Leszállhatsz.-szállt le Tae is a bicikliről én pedig utasítását követve leszálltam.-Igazán szívesen behívnálak de sajnos el kell készülnöm.-mosolygott rám. -Na szia.-ment be. Hát most aztán le rázott.

Vigyorogva fejem rázva indultam el haza, hogy én is lefürödjek össze pakoljam a cuccaimat majd induljak munkába.

***

-Jeon tanár, mi is mehetünk majd arra a kirándulásra?-kérdezte meg Choa, az egyik diákom a lánycsapatból.

-Persze. Természetesen nem kötelező mindenkinek csak meg kell lennie az adott létszámnak ahhoz, hogy el mehessünk. Ha nincs meg akkor sajnos lőttek az egész útnak.-húztam el a számat.

-És eddig, hogy haladunk.-kérdezte meg Minso.

-Hát egészen úgy sehogy mivel elsőnek ide hoztam a lapot, hogy ti iratkozzatok fel elsőnek.-mosolyogtam rájuk.

-Maga a legjobb.-kacsintott rám Choa. Ezek a lányok, hihetetlenek.

Ma szerencsére gond nélkül teltek az óráim nem nyávogott senki és nem próbált meg senki sem felszedni. Nap végére pedig a névsor is kibővült a kiránduláshoz de még mindig nem elég. Igazából nem kell sok embernek jönnie csak 20 főnek plusz két vezetőnek az egyik az én leszek. Eddig 14 ember iratkozott fel ezek közül a legtöbben az én csoportjaimból. Holnap mg oda adom Jimin barátomnak, hogy az ő csoportjából is hívjon embereket.

Este későn estem be a szobámba és terültem el az ágyamon. Elfáradtam. Holnap végre töltök egy kis időt TaeHyung-val is. Most szerintem magamnál fogom tartani az órát, hogy ne zavarjon minket senki.

____________

By: ~Cs 

Sziasztok, tudom, hogy hosszú idő után ez az első rész de jelenleg egyedül írok. És a nyáron gyakorlaton voltam aztán munkát kerestem, most dolgozok közben a saját egyedüli könyvemet írom de próbálok majd ezzel is haladni a későbbiekben pedig majd D is visszatért. Köszönjük a türelmeteket. Megpróbálok hamar részt hozni ide is.

Hallgass a szívedre|Vkook|Where stories live. Discover now