JUNGKOOK SZEMSZÖG:
Mivel csak egy kisebb sétára indultunk így csak a telefonomat és a tárcámat tettem zsebre majd felhúztam a cipőimet és vártam Taere. Remélem a kis vallomásommal nem üldöztem el magam mellől. Én csak próbálok felé közelíteni de ha őt ez ennyire rosszul érinti ilyen hírtelen akkor visszább fogom fogni magam.
Kellett egy kis idő amik TaeHyung is magához tért és össze kapta magát, majd elindultunk. Amíg ki nem értünk az épületből teljes némaságban voltunk.
-Hova szeretnél menni elsőnek? Vannak itt kisebb bazárok turistáknak, van egy nagyon szép park is illetve ha vásárolni szeretnénk kereshetünk üzletet vagy pláza féleséget is.-mondtam miközben elkezdtünk az egyik irányba sétálni.
-Hmm, a bazár és as park jól hangzik, azok olyan hangulatosak.-magyarázta nekem pedig egy mosoly ült ki arcomon.
-Akkor forduljunk és irány a bazár.-fordítottam meg őt is vállánál fogva. –Meséj magadról Tae.
-Hát igazából nem sok minden tudok mondani magamról. Régi álmom, hogy színész legyek ami a szüleim támogatásával sikerült is, büszkék is rám. Igen, velük szerencsére nagyon jó a kapcsolatom. Van egy kutyusom Yeontan imádni való kis szőrmók. 20 éves vagyok, decemberben fogom tölteni a 21-et. A tánc a nehézségem amint tudod, igazából szeretem meg élvezem de nincsen annyi tehetségem hozzá, főleg ehhez a baletthoz mint például a színészkedéshez és az énekléshez. Hmm...mit is mondhatnék még? Áh! A kedvenc színem a lila, imádom a forró csokit az a mindenem. Szeretek enni is és pihenni, nem szeretem ha nem vagyok kipihent.-fejezte be a mesélést én pedig a fellegek között éreztem magam már csak attól is, hogy ennyi információt megosztott velem magáról.-És most pedig te jössz!-bökte meg vállamat mire elmosolyodtam.
-Hát legyen, de ne akadj fent egyes részleteken kérlek.-mondtam nagyot sóhajtva.-Nekem már kevésbé tökéletesebb a családom sajnos. Én mindig is szerettem táncolni. Minden sulis kis bulin táncoltam és felléptem. Édesanyám engem is nagyon támogatott viszont apám már kevésbé. Apám igen csak szereti az alkoholt anyám viszont már nem bírta tovább ezért lassan egy éve elvált az apámtól nagy nehézségek árán. Van hogy apa még néha megkeresi ilyenkor van, hogy félek, hogy esetlek bántsa őt én viszont nem vagyok ott mellette. Bi vagyok amit nem is leplezek. Próbálom minél rendesebben élni az életemet és tenni róla, hogy minél jobb ember legyek. Az én kedvenc színem a fekete és a piros. Nincsen nagyon kedvenc ételem vagy italom sok mindent szeretek. A gyerekeket is imádom, ahogy minden állatot.-mosolyodom el ezzel kivillantva fogaimat is miközben lehajtom a fejemet. Milyen szép is lenne Taevel felnevelni egy csoda szép gyermeket.
-Aranyos vagy amikor így mosolyogsz.-mondta hírtelen TaeHyung mire rá kaptam magam és az ő arcán is egy hatalmas vigyor virított.
-Uh, itt vagyunk. Kérsz valamit?-néztem körbe majd már húztam is egy tetszőleges bódéhoz.-Jakva süteményt vagy hold süteményt szeretnél?-néztem csillogó szemeibe.
-Legyen mind kettőből.-bármit neked édes.
-Asszonyom, elnézést.-szólítottam meg az idős hölgyet.
-Mond csak fiacskám mit szeretnél?-kérdezte mosolyogva.
-A hold és a Jakva süteményből szeretnék 6-6 darabot.-mondtam izgatattan. A hölgy a kezére húzta a kesztyűt majd úgy szedett zacskókba nekünk.
-Parancsoljatok. –adta nekünk ide majd gyorsan kifizettem az édességeket és tovább álltunk.
-Parancsolj vegyel.-nyújtottam az egyik zacskót Tae felé.
-Nagyon köszönöm!-mosolyodott el majd vett is belőle.
Végig sétáltunk az egész bazársoron, Tae taléllt a kutyusának is egy ajándékot amit rögtön megvett, én szerettem volna kifizetni azt is de vitát nyitott arról, hogy biztos, hogy nem majd le is zárta annyival, hogy pénzt nyomott az árus kezébe. Egy nagyon édes plüst vett neki.
Amikor végig értünk az egészen nem igazán volt már kedvünk sétálni se így vissza mentünk a szállásra ahol egyből felmentünk a szobánkba.
-Figyel Tae..-ültem le mellé az ágyra mire ő felnézett a telefonjából. –Én nem szeretném ha kényelmetlenül éreznéd magad este alvás közben szóval arra gondoltam, hogy akkor én inkább leköltözöm a foldre.-mosolyogtam rá szerényen, valószínűleg nem lesz a legkényelmesebb a hely az alvásra de ennyit az ő kényelme igazán megér nekem.
-Nem lenne ez neked gond?-nézett rám bizonytalan szempárjaival.
-Teljesen rendben van nekem.-mondtam mire egyszerre rezzent meg az én és Tae telefonja is.
Jimin hozott létre egy messenger csoportot majd bele írte, hogy kereken négy órár menjünk le az aulába ugyanis megbeszélés. Tényleg el is felejtkeztem róla. Rá néztem gyorsan az időre majd észre vettem, hogy pár perc és már annyi is az idő.
Leindultunk TaeHyunggal közben pedig össze találkoztunk pár emberrel köztük pedig Harinnal is aki közölte velem, hogy most is és vacsoránál is mellettem fog ülni, mondhatni nagyon örültem a hírnek.
A megbeszélésen én és Jimin felvezettük, hogy holnap reggel fél 9 kor reggeli ugyan is 10-re már a múzeum előtt kell állnunk és várnunk a körbevezetésre. Aztán ebéd majd pedig az egyik iskolába ellátogatunk. Persze mindenről kellesz képeket készíteni hiszen ez is a pályázat része.
Az egész csupán egy fél óra volt amúgy de mivel késők is voltam így csak háromnegyed ötre végeztünk. Sokan úgy gondoltuk, hogy felesleges vissza felmenni ugyanis nemsokára vacsora így ott maradtunk a kellemes társaságban beszélgetni, vagyis nem volt a legkellemesebb ugyanis Harin valóban rám tapadt.
Vacsora után rögtön felrohantam, hogy a lány még véletlenül se tudjon ismét rám akaszkodni. Fent gyorsan bevetettem magamnak a földön majd pedig a cuccaimat fogva elmentem megfürödni. Egy nagyon kellemes fürdőt vettem biztos már egy fél órája a vízben áztattam magam amikor hírtelen kinyílt a fürdő ajtó mirer én annak az irányába néztem és megláttam Tae vörösre színezett arcát.
-A fenébe!-szólalt meg majd vissza is csukta az ajtót.-Sies!-kiáltotta be nekem kintről mire jót kuncogtam majd tettem amit kért és gyorsan megmosakodtam majd megtörölköztem és kimásztam onnan, helyemet pedig ő vette át.
Az esténk maradék része csendesen telt, én nem tudtam, hogy kezdhetnénk ismét beszélgetést Tae pedig egyáltalán nem akart hozzám szólni valamiért. Akkor hallottam a hangját csak amikor az egyik barátjával beszélgetett hívásban akkor pedig nagyon boldog volt amitől egyből féltékenység tőrt rám.
-Aludjunk.-mondtam majd elhelyezkedtem és vártam, hogy lekapcsolja TaeTae a villanyt ami hamar meg is történt.
Már egy ideje forgolódhattam ugyanis nagyon kemény a padló annak ellenére, hogy terítettem magam alá is egy takarót amit az egyik üres szobából kértem el amikor Tae felmordult.
-Feküdj fel mellém.-szólalt meg hírtelen.
-Hogy?-kérdeztem vissza ugyanis nem voltam biztos benne, hogy jól hallom.
-Azt mondtam feküdj fel mellém, nem bírom tovább hallgatni, ahogy mocorogsz és szenvedsz.-nekem pedig nem is kellett több fel másztam párnámmal és takarómmal TaeHyung mellé és felé fordulva hunytam le szemeimet.
-Köszönöm Tae, jó éjszakát.
-Jó éjszakát Kook.-mondta majd már neki is halk levegő vétele hallatszódott.
________________________________
By:~Cs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hallgass a szívedre|Vkook|
FantastikKilépve a házból, elindultam egyből a buszmegálló felé. Már nagyon várom a táncórát mert a csapatomnak nemsokára fellépése lesz és arra kell felkészítenem őket. Odaérve megláttam a padon ülni egy világosbarna hajú fiút, aki épp a telefonját bújta...