5.rész

374 31 3
                                    

TAEHYUNG SZEMSZÖG:

Miután újra próbáltuk a táncot egy újabb félóra eltelt és hazudnék ha azt mondanám hogy nem fáradtam el. A lábaimat egyáltalán nem érzem és annyira leizzadtam mint még soha. Alig várom hogy hazaérjek és lezuhanyozzak.

Lihegve ültem le az egyik padra és a mellettem lévő törölközővel amit még Jungkook tett oda mielőtt elkezdtük volna azzal megtöröltem az arcomat. Jungkook is leült mellém és az üvegért nyúlt hogy igyon egy kicsit. Kitágult szemekkel néztem végig rajta mivel ő egyáltalán nem volt leizzadva meg semmi.

-Miért nézel így TaeTae?

-Ja semmi nem is néztelek! Csak az üveget néztem mivel én is szomjas vagyok! -néztem el zavartan majd felálltam és oda sétáltam a hangfalhoz ahol az én üveg vizem volt majd mikor lecsavartam a kupakot hatalmasakat kortyoltam a frissítő üdítőből.

Szemem sarkából láttam hogy Jungkook is felém közeledik majd a laptophoz lép és megállítja a zenét. Mikor össze szedte a cuccait és a hangfalakat is kikapcsoltam én is össze pakoltam a dolgaimat és el akartam indulni az öltözők felé hogy átvegyek a rendes ruháimat de mikor ki akartam lépni a hatalmas teremből egy kezet éreztem meg a karomon. Ijedten fordultam hátra de arra nem számítottam hogy egyenesen Jungkooknak ütközök ma már másodjára. Idegesen rántom ki karomat a keze fogságából majd felnéztem arcára. Először furcsán néztem rá mert olyan komolyan és áthatóan fürkészte arcomat hogy azt hittem valami van rajtam vagy valami rosszat csináltam de aztán elmosolyodott ami kezdett felidegesíteni. Mi az isten van ezzel?

-Jungkook neked ilyenkor mi bajod van?

-Gyere el velem vacsorázni! -mondta ki szemrebbenés nélkül én pedig hatalmas szemeket meresztettem rá.

-Öhm bocsi Jungkook de...nem!

-Miért nem?

-Mert sok dolgom van még otthon! -mondtam kis gondolkodás után. Nem akarok menni ma már sehova. Egy fáradt is vagyok, kettő fura lenne vele vacsorázni meg nem is nagyon értem miért hív el... hogy értsem ezt?

-Sok dolgod? És este már úgysem csinálsz annyira semmit gondolom csak unatkoznál!

-Kook én sosem unatkozom! Tudod sokkal jobb dolgom is van például tegnap jött ki az új rész a sorozatomból de túl fáradt voltam megnézni ezért azt ma fogom! Aztán egy hosszú fürdőzést is terveztem főleg így hogy ma nagyon elfáradtam! -mondtam mosolyogva majd ezzel hátat is fordítottam neki és elindultam az eredeti célom felé.

Persze ez nem volt ilyen egyszerű mert Jungkook is jött velem és konkrétan együtt öltöztünk. Nem kéne ezt nagy dobra vernem de akkor is furcsa volt és kissé zavarba ejtő.

-Kérlek gyere el velem! -mondta már a kocsiban ülve és kezeit az enyémre tette.

-Miért akarod ennyire?

-Hát nincs oka csak szimplán unatkozok otthon egyedül! -mondta zavartan de aztán újra magabiztosan nézett a szemeimbe.

-Hát akkor foglald el magad valamivel! Biztos sok lány akarna veled vacsorázni vidd el őket! -rántottam meg a vállam majd az ablak felé fordultam. -Indulhatnánk is akár!

-Kérlek! Megígérem jó lesz! Legalább megismerjük egymást! Nem akarok egyik ribanccal sem lenni mert veled el tudok beszélgetni rendes dolgokról is! Most ez csak egy vacsi semmi jelentősége sincs! Én állom!

-Na azt meg végképp nem engedhetem! -ráztam meg a fejem hirtelen.

-Én hívtalak meg szóval ez a minimum!

Hallgass a szívedre|Vkook|Where stories live. Discover now