TAEHYUNG SZEMSZÖG:
Másnap reggel egy számomra elég furcsa és szokatlan dologra ébredtem, ugyanis a fejem nem a már megszokott puha párnán volt, hanem egy sokkal keményebb dolgon. Még nem nyitottam ki a szemeimet csak szemöldök ráncolva kezdtem el mocorogni de ekkor orromat megcsapta egy elég ismerős kellemes férfias illat. Felnyitva pilláimat, először fel sem fogtam, hogy hol vagyok de mikor realizáltam, hogy én konkrétan most Jungkook mellkasán fekszem olyan gyorsan rúgtam le magamró a takarómat mint akit kilőttek az ágyból.
Néha tényleg úgy viselkedem mintha Kook leprás lenne de nem direkt csinálom. Igazából mióta elmondta, hogy tetszem neki azóta furcsa érzés éktelenkedik a mellkasomban most pedig, hogy mellette ébredtem...
Össze vagyok zavarodva!
Idegesen a hajamba túrtam és ekkor pont megszólalt az ébresztő mindkettőnk telefonján, ami miatt majd leállt a szívem de rögtön vissza tértem a valóságba és Jungkookot figyeltem, ahogy nyöszörögve nyúlt az éjjeli asztalon lévő készülékért majd ki is nyomta. Mosolyogva néztem, ahogy megdörzsöli álmos szemeit majd fejebb tornázta magát és az én telefonomat is kikapcsolja.
-Jó reggelt! -nézett rám mosolyogva.
-N-Neked is! -pillantottam félre zavartan majd felállva az ágyról a szekrényhez sétáltam és kivettem belőle egy fekete farmer nadrágot és egy sima egyszerű fehér pólót.
-Nézted ahogyan alszom! -jött mögém hirtelen, ami miatt megijedtem és felé fordultam de így kissé közel került az arcunk egymáshoz. Ahogy ezt észre vette rögtön hátrébb lépett de még mindig mosolygott.
-Mi? Ez nem is igaz! -tiltakoztam azonnal és kezdett idegesíteni az az önelégült vigyora.
-Pedig nekem nagyon úgy tűnt! De ha te azt mondod, hogy nem akkor biztos úgy van!
-Látom kötekedős kedved van már korán reggel! -forgattam meg szemeimet majd kikerülve a fürdőbe sétáltam, hogy rendesen felöltözhessek.
-Nem TaeTae, nekem nagyon is jó kedven van! -kiabált utánam amire inkább nem szóltam semmit mert nem volt kedvem tovább vitatkozni vele a hülyeségen.
Miután mindketten elkészültünk elindultunk reggelizni, mivel már fél kilenc is elmúlt. Nem volt sok kedvem Jungkookhoz, ezért szó nélkül ültem le Jiminék asztalához. Evés közben kicsit részletesebben megbeszéltük a mai programot, ami annyiból áll, hogy 10 perc múlva már indulnunk is kell mivel oda kell érnünk kereken 10-re és a múzeum nem itt van, busszal fogunk menni így is.
-Direkt kerülsz Tae? Sajnálom a reggelit csak olyan rémült fejet vágtál! Nem történt semmi ugye? -kapta el a csuklóm hirtelen Kook amikor elindultunk a buszhoz.
-Nem! Jungkook semmi baj tényleg! -mondtam a szemeibe nézve, majd kihúztam kezemet az övéből és felszálltam a buszra, ahol ülőhelyet kezdtem keresni de már szinte mindenhol ültek egyesével persze, amit utálok! Hátra pedig azért nem szeretnák ülni mert magamat ismerve rosszul leszek!
-Tae gyere ülj mellém! -szólalt meg egy lány az egyik ülésnél miközben elvette a táskáját, hogy le tudjak ülni.
-Köszönöm! -ültem le mellé mosolyogva, mire kivette a füléből a füllhallgatót és felém fordulva nyújtotta ki egyik kezét amit meg is ráztam.
-Hyerin vagyok! -mutatkozott be. -Én is a tánc suliba járok bár ezt gondolom tudod! -nevetett fel mire muszáj volt nekem is mosolyognom.
-Akkor biztos nagyon ügyes is vagy mert a tanárotok is jó és már láttalak titeket! Nekem a tánc nem az erősségem, meg nem is szeretem csak a színdarabhoz muszáj egy koreográfiát megtanulnom és ebben segít nekem Jungkook.
-Hát igen Mr.Jeon nagyon jó tanár mert türelmes és elegendő figyelmet kap mindenki tőle! a tánc pedig egy olyan dolog amire nem törekedni kell, hanem bele kell élned magad! Akkor biztosan nem lehet rossz!
-Aranyos vagy! És igen lehet igazad van már ezerszer jobban megy, mint ahogy kezdtem!
Hyerinnel az egész utat végig beszéltük és úgy érzem egy új barátra tehettem szert, aminek nagyon örültem. Sokat mesélt magáról, ahogy én is és sok mindenben ugyan az a véleményünk.
A múzeum is nagyon érdekes volt és megérte eljönni tényleg mert gyönyörű helyeken jártunk. Azután meglátogattunk egy itteni iskolát ahol diákokkal ismerkedtünk meg és szét is nézhettünk.
A buszon ülve ismét Hyerin mellett ültem de mivel nagyon elfáradtam az egész utat végig aludtam.
-Tae ébredj itt vagyunk! -rázta meg a vállam a mellettem ülő lány, mire nyöszörögve emeltem fel a fejem és mikor kinyújtózkodtam magam, nagy nehezen felálltam a helyemről.
-Tae holnap van kedved elmenni fagyizni? Tegnap a sétán találtunk az egyik barátnőmmel egy nagyon jó fagyizót ahol isteni a fagyi és süti is van!
-Szívesen elmegyek! Hánykor induljunk?
-Legyen dél! Az mindenkinek kényelmes! -mondta, miközben a haját füle mögé tűrte.
-Jólvan akkor holnap délben találkozunk!
Ezután megöleltünk egymást majd megvártam míg a lány besétál a szállásra és én is terveztem elindulni de ekkor Jungkook lépett elém.
-Szia Kook!
-Szóval fagyizni mentek holnap Hyerinnel?
-Igen mondta, hogy...
-Tudom hallottam! De nem mehetsz mert én is terveztem holnapra veled valamit! Veled! -emelte ki kétszer is a "veled" szót mire nagyot nyeltem.
-Sajnálom Kook, előbb kellett volna szólnod már megígértem, hogy elmegyek! És mi az, hogy nem mehetek? Nem mondhatod meg! -tettem csípőre kezeimet és úgy néztem az előttem állóra.
-Okés! Ahogy akarod! -mondtam majd hátat fordított és ő is bement a szállodába.
Most nem értem, mi baja van?
-------------------------------------------------------------
By: -D
YOU ARE READING
Hallgass a szívedre|Vkook|
FantasyKilépve a házból, elindultam egyből a buszmegálló felé. Már nagyon várom a táncórát mert a csapatomnak nemsokára fellépése lesz és arra kell felkészítenem őket. Odaérve megláttam a padon ülni egy világosbarna hajú fiút, aki épp a telefonját bújta...