TAEHYUNG SZEMSZÖG:
Nagyon élveztem a mai napot és örültem, hogy Kookkal lehettem. Talán még senki közelében sem tudtam ilyen hamar feloldódni és önmagamat adni de neki sikerült elérnie. Végülis hálás vagyok magamnak, hogy nem Hyerinnel mentem fagyizni mert tényleg fantasztikus érzem magam. Eszméletlen, hogy mennyire romantikus tud lenni, pedig mikor először megláttam nem gondoltam volna, na meg azt sem, hogy pont rám fog felfigyelni!
Mai napig nem értem mi tetszik bennem neki, hisz egyáltalán nem vagyok különleges. Vékony vagyok, semmi izmom és fiú létemre lányos az arcom is, ha hosszú hajam lenne biztos lánynak néznének! Annyi sok szép lánnyal van körülvéve és ezért sem hittem el, mikor a vacsorán először mondta, hogy kedvel engem. Mélyen legbelül azért mégis csak jól esik, hogy valakinek ennyire felkeltettem az érdeklődését.
Vágyom már a szerelemre és, hogy valaki ott legyen mellettem mindig, hisz amúgy is romantikus típus vagyok és a filmekben olyan jó látni, meg az utcán is egy parkban mikor szerelmeseket látok elfog az az érzés, hogy nekem is szükségem lenne valakire.
Nevetve hajolok közelebb a fekete hajúhoz majd a kezembe fogom a kis ártalmatlan piros szépséget, és csillogó szemekkel nézek fel Jungkookra úgy, hogy nem távolodtam el arcától.
-Tőle féltél? -kuncogtam fel lágyan és a kis bogarat fürkésztem még egy ideig mert ritkán látni piros katicabogarat, majd a fűbe raktam, hogy útjára mehessen.
-Taehyung... -szólalt meg Jungkook kissé mélyebb hangleejtéssel, szemeimet pedig ismét az övébe fúrtam.
Furcsa érzés kerített hatalmába és egy pillanat alatt elszállt minden és olyan volt mintha csak ketten lennénk,. Tudtam mit akar, hisz ajkaimat bámulta, én pedig az övét és akarva akaratlanul nedvesítettem be párnácskáimat ezzel jelezve, hogy készen állok. Viszont az előttem ülő továbbra is csak levegőt vissza tartva bámult, mire arcomon egy kisebb mosoly terült el és tarkójára fogva még közelebb vontam magamhoz úgy, hogy orrunk össze érjen.
-Csókolj meg Jungkookie! -suttogtam felnézve fekete szemeibe és több sem kellett rögtön ajkaimra tapadt. Először gyengéden, majd egyre intenzívebben faltuk egymást, nyelvünket a másik szájába vezetve. A fejem olyan piros lehetett, mint egy jól megérett paradicsom és a szívem is majd kiugrott a helyéről.
Még senkivel sem csókolóztam...Hevesen vettük a levegőt mindketten mikor elváltunk egymástól és egyikünk sem szólt semmit csak össze pakoltunk és elindultunk a buszmegálló felé. Nem volt az a kínos csönd, mindketten tudtuk mire gondol a másik.
A buszon Kook vállára hajtottam a fejem mert eléggé elfáradtam és az út is hosszú volt így úgy voltam vele, hogy alszok egy jót.
-Tae... ébredj! -simított az arcomra Jungkook mosolyogva, én pedig kómásan nyújtottam ki elgémberedett végtagjaimat, majd felállva helyünkről leszálltunk a buszról.
Kezdett esteledni ezért én vissza mentem a szobánkba és egy gyors vacsorát kezdtem készíteni amíg Jungkook megnézni a többieket, hogy minden rendben van e velük.
-Nagyon finom lett! -szólalt meg hirtelen az asztalnál ülve, mikor befejeztük az evést.
-Örülök, hogy ízlett! -mondtam majd elvettem a tányért és a mosogatóba tettem.
-Beszélhetnénk a mairól? -fogott gyengéden karomra.
-Én... nem is tudom mit mondjak! Nem tudom mit érzek! Nagyon jó volt! Eszméletlen...
-Nem akarlak siettetni! -simított arcomra. -Csak szeretném ha tudnád, hogy életem legjobb napja volt a mai!
-Nekem is! Úhy érzem, hogy szeretek veled lenni! -hajtottam le a fejem, hogy ne lássa mennyire zavarban vagyok.
-Én pedig azt érzem, hogy ténylegesen kezdek beléd szeretni! -hajolt fülemhez, mire testem megremegett és muszáj volt karjaira fognom.
Pár percig még így álltunk majd elengedtük egymást és elmentünk zuhanyozni, persze külön-külön. Ágyba bújtunk, mindketten háttal voltunk egymásnak és nekem ha akarták sem tudtam volna letörölni az arcomról a mosolyt.
Lehetséges, hogy én is kezdem meg kedvelni Kookot?
_______________________
-D
ESTÁS LEYENDO
Hallgass a szívedre|Vkook|
FantasíaKilépve a házból, elindultam egyből a buszmegálló felé. Már nagyon várom a táncórát mert a csapatomnak nemsokára fellépése lesz és arra kell felkészítenem őket. Odaérve megláttam a padon ülni egy világosbarna hajú fiút, aki épp a telefonját bújta...