TAEHYUNG SZEMSZÖG:
Mégis, hogy mondhattam volna nemet az ajánlatra? Ezzel másolnak is tudok segíteni, hogy legyen egy kellemes utazásuk és én is egy kicsit jobban meg tudom ismerni így Jungkook-ot. Igazából mondhatni mindenki jól jár ezzel.
-Mára végeztünk szerintem.-mondta Jungkook miközben leállította a hangszóróból szóló zenét.
Igazából rájöttem, hogy a jó múltkorában majdnem a háza előtt szálltam fel a buszra.
-Oh hála, már nem bírtam volna tovább.-ültem le a földre.
-Már sokkal de sokkal jobb az egész tánc de komolyan, az ugrásod is egész szépen kialakult. Ugye szeded a gyógyszert?-kérdezte miközben rám mutatott szigorúan.
-Persze, hogy szedem.-forgattam meg a szemem. A doki írt fel nekem gyógyszert, egyfajta izomlazítót. Elmondom nektek nincsen a legkellemesebb íze a cuccnak de muszáj szednem.
-Szeretnél lezuhanyozni mielőtt elmész?-ült le velem szembe.
-Ha lehet akkor igen.-mosolyogtam rá halványan.
Jeon igazából nem vésze helyzet egész aranyos és kedves tud lenni, ha nem menőzni akar vagy nem elcsábítani. Túl feltűnően teszi.
-Gyere elkísérlek addig össze dobok kettőnknek valami gyors kaját.-állt fel majd kezet nyújtott amit inkább nem fogadtam el. Még nem, még nem akarom, hogy azt higgye vevő vagyok az ilyes fajta közelítésére, pedig nagyon szívesen elfogadnám a segítséget amit meleg keze nyújt számomra.
Egyikünk sem mondott semmit csak elindultunk vissza a házba. Én megindultam a fürdőbe és amíg Jungkook a kajával foglalkozott én arra, hogy a meleg víz milyen jól esik a bőrömnek, annak ellenére, hogy kint milyen meleg van. Egy ideig még folytattam magamra vizet majd tusfürdővel alaposan átmostam magamat majd a samponért nyúlva hajamat is megmostam. Még utoljára lanygos majd hideg vízzel leöblítettem magamat majd igyekeztem minél hamarabb megtörölközni és felöltözni.
A hajszárítót előkeresve kezdtem el hajamat is szárítani. Tiszta felfrissülés volt. Teljesen készen indultam ki a konyhába ahol Jungkook is tartózkodott.
-Oh, végeztél?-mosolygott rám.
-Uhumm..-engedtem meg én is egy kisebb mosolyt magamnak.-Köszönöm a lehetőséget Jeongguk.-biccentettem.
-Jaj Tae, hívj már Jungkook-nak.-kulcsolta össze két kezét így kérlelve.
-Ahh, legyen.-forgattam meg a szememet.
Miután megettük az ételt amit Jungkook készítet-ami mellesleg meleg szendvics volt, de az valami isteni-elkezdtem haza indulni. Természetesen Jungkook felajánlotta, hogy gyorsan haza dob de mondtam neki, hogy szeretnék sétálni egyet egyedül így egyedül fülhallgatóval a fülemben, kedvenc zenémet beindítva, indultam el haza.
***
Nem tudom mennyi lehet az idő, de valaki nagyon meg szeretné zavarni a reggelemet azzal, hogy hív. A mai napra szabadnapot kértem amit persze a főnök meg is adott. Kezemmel elkezdtem kitapogatni telefonomat amit nagy nehezen meg is találtam. Mielőtt felvettem volna még gyorsan megnéztem, hogy ki hív, Jungkook....
-Szia!-köszönt bele jókedvüen.
-Mond gyorsan hagy aludjak vissza.-hunytam le vissza a szemem.
-Aludni? Tudod te mennyi az idő?-kérdezte hitetlenkedve.
-Képzeld nem de álmos vagyok.
YOU ARE READING
Hallgass a szívedre|Vkook|
FantasyKilépve a házból, elindultam egyből a buszmegálló felé. Már nagyon várom a táncórát mert a csapatomnak nemsokára fellépése lesz és arra kell felkészítenem őket. Odaérve megláttam a padon ülni egy világosbarna hajú fiút, aki épp a telefonját bújta...