.
.Bu bölümü çok tatlı ve sevdiğim birine ithaf ediyorum. Maviminnak3. ❤️
Ve ayrıca multimedya da yeni kapağımız var. Ben yaptım inşallah beğenirsiniz.
Mirza Aslan:
Elimde Elvin'in çantasıyla iş yerinin otomatik açılıp kapanan, dış kapısının önüne gelip etrafa bakındım. Gözüme çarpan kalabalık ve ortada arabasına yaslanmış Elvin'i gözlerim bulurken, kaşlarım hafiften çatılmıştı. Hâlâ başı dönüyor olmalıydı, ona taraf doğru yöneldiğimde bir kaç kişinin sesiyle yine gözlerim Elvin'i bulurken kala kalmıştım.
Multimedyadaki müziği burada açmanızı tavsiye ederim:
Elvin, elini burnuna götürüp birden yere yığılmasıyla bedenim kas katı kesilirken, ağzımdan ismi firar etmişti.
" ELVİNNNNN!"
Başımdan aşağıya kaynar sular dökülürken hızla yanına koştum, zaman ilerlemiyor hayat ise durmuştu. Dünya dönmüyordu, sanki o da benim için durmuştu.
Yanına yaklaştıkça minik bedeni daha belirginleşiyordu, başına toplanan kalabalığı yarıp ona ulaşmaya çalıştım.
Yanına ulaştığımda ise gördüğüm manzarayla içimde kıyamet kopmuştu.
Burnundan akan kan krem renkli baş örtüsüne bulaşmış, yüzünde ise acı çekermiş gibi bir ifade vardı.
Kalbim, acısını hissetmişçesine acıyordu, daralan nefesim bir şeylere anlam vermeye çalışan beynim beni daha da kötü etmekteydi.
Hemen baş ucuna çöktüm. Sağ elimle omuzlarından tutup hafif kaldırırken, boşta kalan sol elimle dizilerinden tutup kaldırdım. Zayıf bedeni hemen havalanırken, sıkıca tuttum.
Etrafta ambulans çağırdık ikazları koparken, ben umursamadan hızla park ettiğim arabamın yanına doğru gittim.
Elvin'i araca yaslayıp kapıyı açtım. Ve hemen arka koltuğa yerleştirdim.
O sırada arkamdan gelen Kerem amcanın endişeli sesiyle ona taraf döndüm.
"Mirza ne oldu kızıma? "
Olayı oturup uzun uzadıya anlatamazdım, bu yüzden olayı kısaca üstten anlattım.
"Bilmiyorum. Başı dönüyordu sonra burnu kanadı ve bayıldı. Şimdi en yakın hastaneye götüreceğim."
Kerem amca aklına bir şey gelmiş gibi hemen konuştu. Sonra ceplerini aramaya başladı.
" Tamam sen .... hastanesine git. Telefonum, odada kaldı!"
Sinirle başına vururken hızla konuştu.
"Sen Elvin'i hastaneye götür. Bende Elvin'in doktoruna haber verip peşinizden hemen geleceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Mısralar (Elfâz serisi-1)
SpiritualSadakât, aşk, hüzün, mutluluk ve imtihan... Büyük dostluklar. Elvin, dini ve baş örtüsü için ailesine karşı çok büyük savaş verip yarı galip gelmiş bir kız. Her ne kadar bu savaştan yarı galip gelsede onun için bazı şeyler daha yeni başlıyordu. ...