3.fejezet

844 29 2
                                    

Miután sikeresen leszálltunk a vonatról,elindultunk a pár utcányira lévő táborhoz. Eddig még mindenki kisebb csoportokba vergődve beszélgetett.  A mi négyesünk (Marcus, Fanni,Martinus és én). Marcus Fannival beszélgetett, én pedig Martinussal. Volt, hogy egy-egy jó poénon összeröhögtünk. 

-Milyen poszton játszol?-kérdezte Martinus

-Hátvéd és te?-kezdtünk bele a foci témába.

-Csatár.-mosolyodott el.

-Akkor gondolom benne vagy a sulitok foci csapatában is.-gondolkodtam el

-Igen benne voltam.-mondta kissé szomorú mosollyal az arcán.

-Csak voltál?-kérdeztem 

-Igen. Egy hete költöztünk Zalaegerszegre.

-Eddig hol laktatok?

-Budapesten. 

-Hű, és milyen volt a nagyvárosban élni?

-Nem volt vészes. Remélem bekerülünk a leendő sulink focicsapatába. Mac-el egész életünkben fociztunk.

-Mi van Mac-el?-kérdezte az emlegetett.

-A fociról beszélgetünk.-avattam be a dolgokba-te ilyen poszton játszol?-kérdeztem 

-Hát nem áradozott rólam Martinus?-vigyorgott Martinusra

-Bocs tesó elfelejtettem. -nevette ki Martinus

-Mert egy ilyen tehetséggel nem találkozol mindennap. És Tinus vagy olyan szerencsés, hogy a tesóm lehetsz.

-Ne már, nálad még kisujjam is tehetségesebb.

-Dehogy is. Beszélsz itt hülyeségeket. De ha már itt tartunk, le kell mondanom neked egy nagy titkot. Szerintem Emma ezerszer tehetségesebb mint te.-mondta Marcus

-Ezt nem vonom kétségbe. Mert, tőlem örökölte.-mondta Tinus komolyan- De az tuti, hogy tehetségesebb mint te.

-Pont te beszélsz.-röhögte ki Mac

-Bocsi, hogy közbe szólok. De ki is az az Emma?

-Ő a kis húgunk.-mondta Tinus és mutatott róla egy képet. Emma olyan 11 év körüli lány, barna vállig érő hajjal és olyan boci szemekkel mint amilyen Martinusnak van. Igazán aranyos kislány.

-Nagyon aranyos.-mosolyogtam a fiúkra

-Igen, ezt is tőlem örökölte.-büszkélkedett Mac

-Áh, beszélsz itt hülyeségeket. Mert, tőlem örökölte.-húzta ki magát Martinus

-Dehogy, aranyosabb vagyok mint te.-bökött Mac Tinusra.

-Hahh, persze.Luca szerinted melyikünk aranyosabb?-Kérdezte Martinus. Martinust mondtam volna az imádni való mosolya és ragyogó barna szemei miatt. De kicsit hülyén vette volna ki magát.

-Ikrek vagytok. Majdnem ugyanúgy néztek ki.

-Akkor is én vagyok az aranyosabb.-mondta majd vissza ment Fannihoz. Aki eddig telefonált.

-Tudom, hogy azt gondolod hogy aranyosabb vagyok mint Marcus.-mondta Martinus de olyan halkan, hogy csak én hallottam.

-Miből gondolod ezt?-kérdeztem

-Nem tudom. Ez olyan megérzés.-vont vállat majd a szemei megtalálták az enyémet.-Bárcsak igaz lenne.

-Igaz is.-mondtam magamban.

-Tényleg?-kérdezte. Na ne ezt hangosan mondtam?!

-Micsoda?-kérdeztem és a lehetőleg nem a legkínosabb válaszban reménykedtem

-Azt mondtad igaz is. Aranyosnak tartasz?-kérdezte azzal a cuki mosollyal az arcán.Akkor legyünk túl rajta.

-Igen, aranyosnak tartalak.-mondtam elpirult arccal.

-Ennek örülök, én is aranyosnak tartalak téged.-ölelt magához. 

Szerencsére oda értünk a tábor hatalmas kapuihoz. Így eltudtam kerülni a további kínos helyzeteket.

-Gyerekek pakoljatok le. 2 ágyas szobák vannak. Mivel 2 hónapig itt fogunk "lakni" ezért úgy variáljátok a szobákat, ahogy szeretnétek. De majd amikor vissza adjuk őket, ugyan így legyenek. Nem leszek szigorú fiúk átmehettek a lányokhoz,lányok is a fiúkhoz.-nézett körbe a társaságon.

-De kérlek titeket fogjátok vissza magatokat. Aludhattok egymás mellett. De semmi több. Nem akarok terhes lányokat. Az étkezőbe is bármikor mehettek, csak találjalak meg titeket és engedély nélkül nem hagyjuk el a nyaralót.

Szóval a napirend:

8 órakor kelés.

 9:00-10:00 óra körül reggeli.

10:00-12:00 óráig edzés. 

12:30-ig lezuhanyozhattok a kemény edzés után.

13 órakor ebéd.

14:00-17:00 óráig szabad program.

18 órakor vacsora.

18:30-19:00-ig közös beszélgetés.

19:00-21:00 szabad program de csak bent.

21:00-Éjfélig viszont takarodó. Szóval nehogy valakit fent lássak hajnali 2-kor! Akkor már alvás van.

Most akkor cuccoljatok le,megyünk reggelizni aztán pedig mindenki bemutatkozik és mesél magáról. Utána mindenki kipakolhat.-fejezte be a mondókáját. Mi elfoglaltuk a 203-as szobát. Nagyon otthonos kis szoba volt.

Az ajtó mellett volt egy nagy  szekrény,mellette a sarokkanapé felette egy ablakkal. Középen volt a két egy személyes ágy. A szekrénnyel szemben pedig az íróasztalok helyezkedtek el. A szoba közepén pedig a kék babzsákfotel talált helyet.


















A Foci Tábor /Befejezett/Where stories live. Discover now