Luca szemszöge:
Most eszembe jutott miért is utálom a kórházakat. Az erős fertőtlenítő szag, a fehér falak és, hogy itt az unalom már ölni tud. Tinus itt van próbálja lekötni a figyelmem, de ő neki is vissza kell mennie. Na akkor fogok majd igazán unatkozni.
-Tinus lassan vacsi idő. Nem akarsz vissza menni a nyaralóba?-kérdeztem tőle
-Nem. Nem akarok elmenni. Itt akarok maradni éjszaka, hogy vigyázzak rád.
-Tinus egy kórházban vagyok. Itt nem tud senki sem bántani.
-Akkor sem. Reggel vissza megyek jó?-kérdezte imádni való mosollyal az arcán, aminek nem tudtam ellenállni.
-Jó. Oké.
-Oké. Majd alszok a kanapén.-mondta majd bejött Beni.
-Szia Luca, hogy vagy?-kérdezte
-Jobban mint eddig, de még holnap biztos bent tartanak.
-Igen beszéltem az orvossal. Tinus maradsz?-kérdezte
-Igen itt maradok.-mondta mosolyogva.
-Oké. De,-gondoltam hogy nem megy bele feltétel nélkül.-reggelire vissza érsz, edzel és utána vissza jöhetsz. De itt sem lesz semmi dolog oké? Úgy értem, hogy smároláson kívül ne legyen semmi. Nem akarom, hogy a többi beteg vagy az ápolók panaszkodjanak rátok.
-Jók leszünk Beni. Ne aggódj.-mondta Tinus.
-Jól van én megyek. Beszélek a többiekkel akik remélhetőleg már megvacsiztak. Na sziasztok legyetek jók.-mondta majd kilépett az ajtón.
-Mit csináljunk?-kérdezte Tinus
-Én kipakolok a táskából.-mondtam neki, mert azt meg kéne csinálni végre.
-Oké. Addig mesélj magadról.
-Mire vagy kíváncsi?-kérdeztem
-Mindenre.-mondta
-Hát,mint tudod 10.-es vagyok. És 16 éves. Nem sokára megszületik a kisöcsém.-mondtam majd kikeltem az ágyból.
-Gratulálok! Mi lesz a neve?-kérdezte
-Noah.
-Szekeres Noah. Szép név.-mondta majd kinyitottam a táskát. Benne volt a telefonom és a töltőm amit az éjjeli szekrényre raktam. Majd egy bekeretezett képet is kaptam. Rajta van Fanni, Mac, Tinus én én. Boldogan mosolyogtunk a kamerába. Csak azt nem tudom mikor nyomtatta ki és kereteztette be. De ezt is odaraktam az ágy mellé.
-Ez nem tegnap volt?-kérdezte
-De miután leütötted Gergőt.
-Nem mintha nem érdemelte volna meg.-mondta miközben én a ruháimat kipakoltam a szekrénybe. A törölközőt,sampont, tusfürdőt, fogkrémet és fogkefét a fürdőbe pakoltam. Ott egy zuhanyzó volt egy kis szekrény,egy nagy tükör, mosdó kagyló és wc. Bele néztem a tükörbe megijedtem magamtól. Kócós haj, táskás szemek és kórházi ruha volt rajtam. Inkább vissza mentem a szobába.
-Kipakoltál mindent?-kérdezte amikor a papucsomat raktam az ágy mellé.
-Igen.-mondtam majd neki állt csörögni Tinus telefonja
-Szia Beni.-köszönt bele a telefonba majd kihangosította
-Tinus! Mi baja Mac-nek?-kérdezte idegesen
-Még rendben volt amikor eljöttem. Mit csinált?-kérdezte Tinus
-Megvert egy vendéget, most pedig bezárkózott a szobátokba és nem hajlandó beszélni senkivel.
-Hogy mit csinált?!-akadt ki teljesen Tinus mire megfogtam a kezét, rám pillantott és próbált megnyugodni-Megoldom beszélek vele.-mondta már kicsit nyugodtabban.
-Azt megköszönném, de nem tudod miért csinálta?-kérdezte mire Tinus ijedten rám nézett. Én ráztam a fejem, hogy ne mondjon semmit.
-Nem, nem tudom miért csinálta.-tagadta le az igazságot.
-Jól van. Majd még hívlak. Szia öcskös.
-Szia.-mondta majd kinyomta. Tenyerébe temette az arcát én pedig a haját simogattam.
-Te tudod kit vert meg és miért?-kérdeztem tőle
-Megmondtam neki, hogy ne keveredjen bajba. És mit csinál? Megveri azt a szarházit.
-Gergőt?
-Igen. De mindjárt felhívom.-mondta majd tárcsázta Mac-et.
-Kímélj meg a szent beszédtől.-kezdte Mac miután felvette.
-Gyere ide a kórházba. Most! 204-es szoba.-mondta Tinus.
-Jó.-mondta durcizva Mac és letette.
-Szerinted miért verte meg?-kérdeztem Tinust.
-Nem tudom, de van egy olyan megérzésem, hogy Gergő provokálta. Mac idióta tud lenni de ok nélkül nem verne meg senkit. -mondta Tinus
-De eddig nem volt problémája Mac-el nem?-kérdeztem
-Eddig nem de ki tudja. Szerintem rájött, hogy a tesóm. Hisz ő rángatott le róla.
-Amikor megverted Gergőt, ott volt Mac?-kérdeztem meglepődve. Ezt nem mondta Tinus.
-Igen. Tett megjegyzést Fannira is az a rohadék. De leginkább rólad beszélt.
-Szerintem már tudjuk miért verte meg Gergőt.
-Igen szerintem is.-mondta majd kopogást hallottunk. Majd bejött Mac.
-Sziasztok.-mondta Mac
-Tesó mi a fenét csináltál?-kérdezte Tinus
-Ha az a rohadék nem provokált volna, nem ütöttem volna meg.-mondta 'ez nem az én hibám' arckifejezéssel.
-Megmondtam neked, hogy ne kerülj bajba. Nem?-kérdezte Tinus mérgesen.
-Hogy a picsába hagytam volna szó nélkül, hogy olyanokat mondjon a lányokról. Szerintem 100%-ig megérdemelte.
-Mit mondott a lányokról?-kérdezte Tinus már idegesen.
-Nem akarod azt tudni.-mondta Mac. Na már én is kíváncsi vagyok mit mondhatott Gergő.
-Mac, mondd el kérlek.-mondtam én is.
-Hát jó, ti akartátok tudni. Na szóval miután eljöttél. Én is leléptem Fannihoz. De az a dög az udvaron, odajött hozzám. Azt mondta, hogy amíg Luca kórházban van addig beéri Fannival is. És, hogy mennyire fogja élvezni amikor majd öltözik. Majd bemegy a szobájába. De ha Lucát kiengedik a kórházból akkor is nézegetni fogja a kamerán keresztül.
-Mit képzel magáról az a gyerek? Azt gondolja, hogy csak úgy hagyom, hogy nézegesse Lucát amikor csak kívánja?-kérdezte indulatosan Tinus
-Tinus nyugodj meg. Majd leszereljük a kamerákat.-próbáltam nyugtatni.
-Egy nagyon jó ötletet adtál.-mosolygott gonoszan Tinus- Csak azt kellene megtudni, hogy mikor engednek ki téged innen.-mondta nekem Tinus.
-Asszem tudom mire gondolsz. De ehhez Fanni is kell. Ő is benne van nem?-kérdezte Mac
-Igen ő is.-mondta Tinus.
-Srácok elmondanátok milyen tervet eszeltetek ki?-kérdeztem össze zavarodva
-Nyugi hercegnőm. Te csak koncentrálj a gyógyulásodra.-mondta majd megpuszilta az arcom és megölelt.- Nem sokára jövök. Gyere Mac. Dolgunk van.
YOU ARE READING
A Foci Tábor /Befejezett/
RomanceMeg van az az érzés amikor meglátod, zavarba jössz és liftezik a gyomrod? Amikor először megláttam őt velem is ez volt. De azt gondoltam azon a rohadt vasútállomáson, hogy soha többé nem látom. De szerencsére nem így történt és megismertem őt. Őt M...