Felmentem a szobába és leültem a kanapéra. Miért mondtam igent a bemutatóra?! Mi lesz, elrontok valamit? Nyugi Luca, ezt az emberekért teszed. Minden rendben lesz. Hogy, eltereljem egy kicsit a gondolataimat, bekapcsoltam a telefonom és feloldottam a kijelzőt. Felmentem instára, ahová jött jó pár értesítés.
macgunnarsenprivat,
fannykakiss,
majácska01,
b.lau,
_D_Ó_R_A_,
dalmácska64,
norinaa.b.,
kosarasszofi,
benfootball,
tatoradam,
vargagerii,
győztesmark041,
alonpeti26,
nagymarcell elkezdett követni téged. Mindenkit visszakövettem, majd felugrott még egy ablak.
tinus.gunnarsenprivat elkezdett követni téged. Vissza követtem majd lecsekkoltam a bejegyzéseit. Idézetek sokasága nézett vissza rám és rengeteg kép.
Veled minden annyira jó. Olyan érzelmi biztonságot nyújtasz nekem, amilyet sosem éreztem ezelőtt. ~L~
Az emberek nem keresztezik VÉLETLENÜL egymás útját. ~L~
Szeretem először is a hangodat, amely úgy dalol bele a lelkembe, mint valami nagyon szép fuvolaszó; szeretem a szemedet, amelynek a sötét tüzében ég az én üdvözítő poklom; szeretem a hajad suhogását, amikor szétbontod és én érzek valami tavaszi szellőt felém áradni belőle; szeretem az összeszorított dacos ajkadat, amely mindig szid engem, de én azt imádkozásnak hallom; szeretem a kezed érintését, a lábad nyomát, a fájdalmakat, amelyeket okozol nekem - szeretek rajtad mindent!
Az az L betű, elég sokat mond nekem. Lelkemig hatoltak ezek az idézetek. Nagyon gyönyörűek. Majd jött még egy értesítés.
kitti.molnar16 megjelölt téged egy bejegyzésben. Kitti? Majd megnéztem miben is jelölt meg, inkább elhajítottam volna a telefonom. Az volt a bejegyzésben,hogy én freestyle-zok a kórház udvarán.
Egy nagyon jó freestyler! @luca.szekeres. Gyertek el és nézzétek meg a bemutatóját ma 13 órakor!! Na bazdmeg. Oké, hogy focizom de arról nem volt szó, hogy ki is rakja. Mondjuk nem vészes. De már jönnek is a kommentek.
@fannykakiss Lucaa, de jól nyomod. Már nagyon hiányzol!
@alonpeti26 Luca, azt hittem az ágyat nyomod. xdd De am jól tolod.
@macgunnersenprivat Jöhetnél edzeni, szar nélküled.
@tinusgunnarsenprivat Hercegnő, nem így értettem a pihenést. Lassan indulok.
@majácska01 Luca, gyere vissza hamar.
@b.lau #sportlady
@dalmácska64 Gyógyulj meg hamar Luca.
@_D_Ó_R_A_ Már várunk Luca!
@norinaa.b. Hiányzol Luca!
@kosarasszofi Jobbulást Lucus!
@benfootball Te félre értelmezted a pihenés lényegét.
@tatoradam Néha a táborba is nyomhatnál ilyet.
@vargagerii Gratu! Így tovább csajszi.
@győztesmark041 #freestylelady
@nagymarcell Ügyi vagy. Már várunk vissza.
A csapat minden tagja hozzá szólt. Na most majd freestylet nyomhatunk a táborba. Már Kitti hozta az ebédet. Gyorsan elszaladt az idő.
Egy kis húsleves, rizs és főtt hús. Gyorsan megettem.
-Láttad milyen sokan hozzá szóltak a videóhoz?-kérdezte Kitti
-Igen láttam. De arról nem volt szó, hogy kirakod.
-De megérte nem? 1500 like és 500 komment. Plusz az emberek egyre többen megosztják. Híres vagy. Hála nekem.-mondta izgatottan.-Mikor legyen a kezdés?
-Úgy egy óra múlva?-kérdeztem
-Ahaa. Megyek szét kürtölöm a kórházban.
-Jól van.-sóhajtottam. Elkezdtem gondolkodni azon, hogy milyen trükköket rakjak bele.
1. ATW inside
2. ATW outside
3. Thigh Pop
4. Knee catch atw
5. Crossover
6. Revense crossover
7.HTW
Jöhetne pár x-over is bele. Plusz nem hagyhatom ki a Slap-ot sem. Huhh szerintem ennyi elég. 12:50 van. El kellene indulnom. Az udvaron egész sokan voltak.Leraktam az üvegemet egy padra majd beálltam középre. Majd jött Kitti is.
-Köszönjük, hogy eljöttetek megnézni Lucát.Ő is egy betegünk és nézzék meg, hogy ez nem állt a tehetsége útjába-mondta Kitti. Na azért nem vagyok beteg. Csak egy Gergő nevű elmebeteg bedrogozott.
-Hajrá Luca!!-ordítozott a csapat. Te jó ég nem gondoltam volna, hogy eljönnek. Gyorsan ittam egyet az üvegemből. Majd felálltam középre és neki kezdtem a trükköknek. Igaz nem sorban de így is jó volt.Végig néztem a közönségen és megláttam Gergőt, gonoszan vigyorogva. Inkább nem foglalkoztam vele, csak a közönséget néztem. Majd jött a nagy taps vihar. Pont úgy éreztem magam,mint amikor a pályán voltam. Szédültem és fájt a fejem. Most tudtam, hogy szólnom kell.
-Kitti!!-szóltam de nem hallotta meg.-Kitti!!-szóltam erősebben de most sem hallotta meg. Nem bírtam tovább. Már dőltem volna el, amikor valaki hozzám sietett és megfogta a hátam.
-Luca! Luca jól vagy?-kérdezte Tinus.
-Gergő.. Gergő itt volt. Megint tett valamit az üvegembe...-mondtam elgyengülten, de most legalább nem ájultam el.
-Luca, figyelj rám hallasz engem?-ért oda Kitti
-Megint tettek valamit az üvegébe, mint tegnap.
-Ugyan azt az anyagot?-kérdezte mire bólogattam.-Gyorsan egy hordágyat.-ordította Kitti.
-Tinus...-szóltam
-Igen, hercegnő?-kérdezte aranyos hangján.
-Ne csinálj semmit jó? Ne rosszalkodj ahogy szoktál...-mondtam halkan amin felnevetett
-Meglátom mit tehetek. Légy erős.-mondta majd megpuszilta a homlokom.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Foci Tábor /Befejezett/
RomansaMeg van az az érzés amikor meglátod, zavarba jössz és liftezik a gyomrod? Amikor először megláttam őt velem is ez volt. De azt gondoltam azon a rohadt vasútállomáson, hogy soha többé nem látom. De szerencsére nem így történt és megismertem őt. Őt M...