Hétfő van szóval korán kell kelni, mert edzés van. El is képzeltem ahogy fel kelek, a szekrényhez lépek elő veszem az edző cuccom és felöltözök. Aztán elmegyek mosakodni. Igen az elképzelés meg volt, de a megvalósításával volt probléma. Szörnyen lustán ébredtem ma reggel. Jó nem tagadom eddig is lusta voltam. De ma még felkelni sem volt kedvem. De nagyon de nagyon nehezem rá szántam magam és kikeltem az ágyból. Csiga lassúsággal előszedtem a holmim a szekrényből és átöltöztem. Felébresztettem Fannit, aki persze pörgött mint állat. És 5 percen kész lett. Én is egy kicsit felturbóztam magam így 10 perc alatt már oda is értem a fürdőbe. Ami persze a folyosó végén volt, de kellett az a 10 perc míg oda értem. Éljen én és a gyorsaság.
Amikor végre mindennel megvoltam elindultam az étkező felé. Már páran ott voltak. És igen Tinusék is. Találkozott a tekintetem Tinuséval. Aki aranyos mosolyát villantotta rám. Miatta pedig nekem is mosolyognom kellett. Pedig ma inkább csak aludni van kedvem. Oda sétáltam hozzá majd egy puszit nyomtam az arcára.-Jó reggelt!-mosolyogtam rá halványan.
-Jó reggelt baba! Mintha kicsit kómás lennél.-nevetett halkan.
-Valahogy úgy és örülök, hogy jól szórakozol azon, hogy én itt helyben bedobom a szunyát.-néztem rá unottan.
-Megreggelizel és utána egy kicsit job kedved lesz. Talán az is előfordulhat, hogy nem akarsz itt helyben bealudni de azt nem igérhetem biztosra.-mondta komolyan de a szeme körüli ráncok arról árulkodtak, hogy ma reggel remekül szórakozik rajtam.
-Marha vicces.-mondtam hatalmasat ásítva.
-Tudom.-mondta majd bele puszilt a hajamba.
Gyorsan megettük a reggeli szendvicseinket és mehettünk az edzésre. Ma könnyített edzés volt, de én úgy éreztem, hogy majdnem meghalok.
Edzés után elmentem zuhanyozni. Vissza felé jövet nyitva volt Tinusék szobája.
-Tesó ezt nagyon gyorsan felejtsd el. Nagyon rossz ötlet.-mondta Mac.
-Mac, nyugi már. Nem lesz belőle gáz. Pár hónapja sem volt az.-mondta Tinus. Legszívesebben bementem és rákérdeztem volna, hogy miről van szó.Egyrészt ha Tinus akarja akkor elmondja. Másrészt lelkiismeret furdalásom volt az miatt, hogy kihallgattam a beszélgetésüket. Inkább egy szó nélkül bementem a szobámba. Ki sem tettem onnét a lábam, addig amíg Fanninak feltűnt, hogy valami nem oke.
-Luca, minden rendben veled?-kérdezte aggódva.
-Persze. Csak nagyon szeretném látni Noah-t.-mondtam kamu mosolyal. Lehet, hogy valami értelemetlen dolog volt Mac és Tinus beszélgetése mögött. Csak én kerítek ennek túl magy feneket. Nem akarom ezzel megijeszteni Fannit.
-Nem sokára láthatod.-mondta Fanni vigyorogva.
-Igen, igazad van.
-De gyere menjünk.-húzott ki az ágyból.-Nem feküdhetsz egész nap az öcsédet hiányolva.
-Pedig jó lenne.-morogtam halkan. De persze Fanni meghallotta és jót derült ezen.
Végül Tinusék társaságában kötöttünk ki. Nagyon nehéz volt úgy tennem mintha mi sem történt volna de nem tehettem mást. Rákérdezni nem akartam, mert ez a dolog nem tartozik rám azt hiszem.
Tinus néha-néha pötyögött a telefonján-bár nem tudom kinek- de a összességében engem félig átölelve ült a fűben a többiek sztorizgatását hallgatva. Úgy tűnik tényleg csak én fújtam fel ennyire a dolgot.
-Jobban vagy?-kérdezte Tinus.
-Persze igazad volt. Mondtam majd egy puszit nyomtam az arcára.
-Nekem mindig.-mondta és megpuszilta a homlokom.
A délután további részét is együtt töltöttük. Mint kiderült, csak én kombináltam ki azt a dolgot, hogy Tinua valami rosszban sántikálhat. Hisz mindig érdekli, hogy hogy vagyok. Ha jól annak örül, ha rosszul akkor ott van velem és támogat. Ő a legjobb ember akit ismerek.
Este felé mentünk csak be a nyaralóba. Addig kint fociztunk és hülyéskedtünk. A felelsz vagy mersz alatt össze jött Szófi és Ádám. Elég viccesre és cukira sikerült a dolog. A fiúk ezt már előre eltervezték. Gergő pörgetett és Ádámra került a sor. A feladat: Tegyél fel egy fontos kérdést egy fontos embernek. Szóval ő Szofit választotta és megkérdezte lesz-e a barátnője. Mire Szofi boldogan mondott igent. De voltak hülyülések is. Állj fejen. Futkozz a nyaraló körül. Kiabáld ki, hogy idióta vagy. Persze volt olyan us, hogy csókold meg a barátnődet. Amit Tinus örömmel tett meg. Jó kis nap volt. Bár elég zötyögősen indult, de jó kis befejezése lett.
YOU ARE READING
A Foci Tábor /Befejezett/
RomanceMeg van az az érzés amikor meglátod, zavarba jössz és liftezik a gyomrod? Amikor először megláttam őt velem is ez volt. De azt gondoltam azon a rohadt vasútállomáson, hogy soha többé nem látom. De szerencsére nem így történt és megismertem őt. Őt M...