17.fejezet

560 26 1
                                    

-Mit csináltál Lucával?!-vontam kérdőre.

-Csak azt amit megérdemelt.

-Mit ártott neked Luca?!

-Azt hogy téged választott és nem engem.

-Ezért kellett bedrogoznod te idióta?!

-Azt akartam, hogy megjöjjön az esze. Te csak egy segg vagy. Jobb vagyok nálad. Szegény most szenved.Miattad. És én mindenről tudok.

-Hogy tudsz mindenről?-vontam kérdőre

-Szerinted honnan?-te jó ég... ez az idióta bekamerázta a szobáját?!

-Te bekameráztad a szobáját?-kérdeztem idegesen.

-Még szép. Azt is láthattam amikor öltözik. Nagyon jó segge van. Akár csak a szoba társának.-mondta majd behúztam egyet neki. Majd én is kaptam egyet. Rohadt dühös voltam. Csak ütöttem és ütöttem. Majd valaki lerángatott róla.

-Tesó, ne öld meg. Nem éri meg. Még te kapnál érte.-mondta Mac. Inkább csak megöleltem Mac-et. Most egy támaszra volt szükségem. Egy testvérre.

-Mi volt, hogy neki ugrottál?-kérdezte

-Bedrogozta Lucát és bekamerázta a szobáját. Így tudta, hogy megitta a löttyöt. Azt is látta amikor átöltöztek. Amikor aludtak. Mindent látott ez a seggfej.

-Azt is látta amikor Fanni öltözött?-kérdezte kiakadva

-Igen.

-Most haragszok rád mert helyettem húztál be neki.Gyere.-mondta majd megölelt.- Most Lucának szüksége van a hősére.-mosolyodott el, amin nekem is mosolyogni támadt kedvem.

-Köszönöm tesó.Jó hogy itt vagy.-mondtam neki

-Tudom, mindig itt leszek. Na menj. Majd én elintézem ezt.-biccentett Gergő felé.

-Te se kerülj bajba oké?-figyelmeztettem

-Kerültem én már olyanba?!-kérdezte nevetve

-Párszor.-nevetettem.

-Megoldom.

-Szia tesó.-köszöntem el Mac-től

-Csá!-mondta majd felkaptam a vállamra a táskát és elindultam a kijárat felé. Az udvaron megláttam a csapat többi részét. Páran fociztak de mindenki szomorú volt Luca miatt. Inkább elindultam a kórház felé.Gyorsan oda értem. A folyosón megpillantottam Benit, aki a székeken ült. 

-Beni!-szólítottam meg.

-Tinus. Mi újság a többiekkel?-kérdezte majd megölelt

-Meg vannak. 

-Veled meg mi történt?-kérdezte

-Volt egy kis nézeteltérésem valakivel. De nem nagy cucc.

-Jól van. Menj be Lucához. Talán felébred. Beszélj hozzá.-mondta mosolyogva.Így is tettem.

Beléptem a szobába. Ott feküdt az ágyon. Olyan törékeny volt. Olyan fáradt volt az arca. De így is elképesztően gyönyörű. A szobájában volt egy kanapé, 2 szék az ágya mellett. Egy szekrény, egy kör alakú asztal és egy éjjeli szekrény. Ebből a szobából nyílt még egy szoba. Gondolom a fürdőszoba. Leraktam a táskát az asztalra, majd leültem a székre Luca mellé. Majd megsimogattam az arcát. 

-Sajnálom, hogy miattam vagy itt. Sajnálom, hogy miattam szenvedsz. De kérlek ébredj fel. Ha felébredsz elmondom mit érzek irántad. Bárcsak felébrednél hercegnőm.-mondtam majd megpusziltam a homlokát. Majd megfogtam a kezét és csak néztem őt. Elkezdtem énekelni a Hey you-t és a Go where you go-t. Majd egy szorítást éreztem a kezemen. Felnéztem és láttam, hogy Luca ébredezni kezdett. Megsimítottam az arcát. Majd kinyitotta gyönyörű szemeit.

-Hol vagyok?-kérdezte álmos hangon. Majd megfogta a kezem.

-Kórházban vagy.-simogattam a kezét.

-Valami hülyeséget csináltam?-kérdezte ijedten, amin nekem nevetni támadt kedvem.

-Nem. Éppen meccseztünk, amikor te kecsesen elájultál a pályán és nem akartál felébredni. Amikor Benivel behoztunk ide. Azóta aludtál. Jobban vagy?-kérdeztem

-Fáj egy kicsit a fejem még. De már jobban. Te mit csináltál?-kérdezte miközben végig simított a számon. A verekedés közben felszakadhatott a szám.

-Volt egy kis nézet eltérésem valakivel.

-Gergővel?-kérdezte majd némán bólintottam

-Elmeséled mi történt?-kérdezte halkan.

-Először is azzal kezdeném, hogy sajnálom. Tegnap délután, miközben mi a strandon voltunk. Gergő bement a szobátokba és kevert valamit az innivalódba. Bedrogozott téged. Azért csinálta, mert velem vagy.

-Szóval azért volt olyan fura íze a narancs lének. 

-Igen. 

-És neked miért van felszakadva a szád?-kérdezte

-Figyelj úgy éreztem, hogy ennek most véget kell vetnem.

-Minek?

-Ennek az egésznek.Hogy velem vagy, ő pedig addig fog kínozni téged amíg én a képben vagyok. Úgy akartam, hogy alkut ajánlok neki. De végül nem így jött össze. Elborult az agyam.

-Mit mondott, amin felhúztad magad?-kérdezte

-Tudta, hogy mikor ittad meg a löttyöt. És kiderült, hogy bekamerázta a szobátokat.-mondtam lehajtott fejjel.

-Akkor azt is látta, amikor öltöztünk?-kérdezte elszörnyedt arcot vágva.

-Igen, sajnálom.

-Nem te tehetsz róla. Ha nem vagyok, akkor nem feküdnél itt.

-Ha te nem vagy, nem lennék ilyen boldog.-mondta mire elmosolyodtam

A Foci Tábor /Befejezett/Kde žijí příběhy. Začni objevovat