Jó volt végre az ágyamban kelni. Felkeltem és megnéztem az időt. 7:30. Annyira nem is keltem korán. Inkább kimentem a teraszra levegőzni. Jót tett a fejemnek az enyhén hűvös levegő. Csak néztem a utcán elhaladó autókat. És nem gondoltam semmire. Majd egyszer csak valaki hátulról átölelte a derekam. Gondoltam,hogy Tinus az. Neki döntöttem a hátam a mellkasának.
-Jó reggelt! Hogy aludtál?-kérdezte és az arcomra nyomott egy puszit.
-Jó reggelt. Jól aludtam, jó volt végre az ágyamba aludni. Te hogy aludtál?-kérdeztem.
-Hajnali egykor már jól. Mac vett egy energia italt délután és meg is itta. Egész este pörgött. Képtelenség volt mellette aludni.-mondta fáradtan
-Miért nem jöttél át?-kérdeztem
-Gondoltam alszol. Nem akartalak felébreszteni.-mondta mosolyogva
-Felkeltem volna. De ha ma sem bírsz Mac-el átjöhetsz, ha gondolod.-mondtam kissé elpirulva.
-Észben tartom.-mondta majd az állát a vállamon támasztotta.
-Oh, de jó hogy ti már fent vagytok! Menjetek öltözni. Mindjárt megyünk reggelizni.-mondta Beni
-Rendben.-mondtuk majd elindultunk a szobáink felé. A szobába lépve láttam, hogy Fanni még mindig alszik. Odaléptem az ágyához és megpróbáltam felébreszteni. Nem volt nehéz, hamar felébredt.
-Jó reggelt! Gyere, öltözz át mert megyünk reggelizni.-mondtam miközben kikelt az ágyából.
-Jó de előbb elmegyek mosdóba.-mondta álmosan
-Menj csak.-mondtam, a szekrényemhez lépve elővettem egy fekete pólót és egy fehér rövid nadrágot. Felvettem a cipőmet, a hajamat pedig laza kontyba fogtam. Miután megvoltam mindennel, elindultam a fürdő felé. A folyosón találkoztam Fannival, aki nagyokat pislogva lépkedett felém.
-Mikor aludtál el?-kérdeztem tőle
-Olyan 10-11 fele.-mondta mosolyogva. Majd tovább ment a szobánkig. Én pedig mentem a fürdőbe. Gyorsan megvoltam mindennel és mentem a nappaliba ahol még csak kevesen voltak. Dalma, Norina, Ádám, Gergő, Szófi és Bence terültek szét a kanapén. Én is csatlakoztam hozzájuk. Majd neki álltunk találgatni, hogy mi lesz a reggeli.
-Szerintem gofri,tejszínhabbal és nutellával.-tippelt Ádám
-Szerintem rántotta.-mondta Gergő és Bence is egyet értett vele.
-Szerintem valami péksütit kapunk.-vontam meg a vállam.
-Szerintem gabona pehely lesz.-mondta Dalma és Norina. Szófi nem tippelt semmit.
-Oké az lesz, hogy aki nyert az kap egy dobozos kolát.-mondta Ádám.
-Benne vagyok.-ráztam vele kezet, majd a többiekkel is.
-Beni!-ordított Gergő- Mi lesz a kaja?-kérdezte
-Mindjárt megtudod. Miért?-érdeklődött
-Fogadtunk, hogy mi lesz a reggeli. Aki nyer az kap egy kólát.-vázolta fel a helyzetet Ádám
-Akkor derítsük ki, hogy ki fog nyerni.-csapta össze a tenyerét Bence. Majd felkeltünk a kanapéról és elindultunk az étkező felé. A többieket lehagyva rohantunk be az ajtón.
-Na a reggeli... péksüti?!-akadt ki Ádám.
-Igen!!-ugráltam örömömben.
-Hát téged meg mi dobott fel ennyire?-kérdezte Tinus
-Megnyertem a fogadást a srácok ellen.-vigyorogtam.
-Gratulálok!!-ölelt meg-Mit nyertél?-kérdezte
-Egy kólát. De több mint a semmi.-mosolyogtam büszkén.
-Igaz.-mosolygott majd adott egy puszit.
-Na akkor gyorsan megreggelizünk. Össze szeditek a cuccotokat és indulunk a vonathoz.-mondta Beni. Miután ezzel megvoltunk a kijárat felé vettük az irányt. Hamar oda értünk a vasútállomásra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Foci Tábor /Befejezett/
RomanceMeg van az az érzés amikor meglátod, zavarba jössz és liftezik a gyomrod? Amikor először megláttam őt velem is ez volt. De azt gondoltam azon a rohadt vasútállomáson, hogy soha többé nem látom. De szerencsére nem így történt és megismertem őt. Őt M...