Reggel 8.00-kor keltünk. Elmentem a fürdőbe intézni a szokásos dolgaimat. Amikor elhaladtam a fiúk ajtaja előtt,gondoltam Tinus még alszik. Elég nagy csend volt még reggel. Gyorsan helyre tettem magam. Épp indulni készültem amikor az ajtón kilépve neki mentem valakinek. Felnéztem Tinus volt. Olyan aranyos volt. Kócos hajjal, álmos szemekkel.
-Jó reggelt hercegnőm.-mondta álmos hangon majd megölelt
-Jó reggelt dalos madár! Elég álmosnak tűnsz,mit csináltál az éjszaka?
-Mac nem tudott aludni este. Addig kellett fent lennem vele amíg el nem aludt. Vagy rohadt hamisan neki áll énekelni. Nem volt más választásom.-mondta álmosan. Imádom a reggeli Tinust.
-És mit csináltatok?
-Videókat néztünk, tik tok-tunk, zenét hallgattunk,beszélgettünk. Ami Mac-nek épp az eszébe jutott. De most persze nem tud felkelni. Így kell neki.-nevetett Tinus.
-Jól van-nevettem fel-na megyek. Rohadt éhes vagyok.
-Én is.Majd találkozunk.-mondta majd egy ölelésbe vont.
Elindultam a szobámba míg Tinus a fürdőbe. Amikor beértem Fanni már kész volt. Ő elment a fürdőbe, én neki álltam felöltözni. Felvettem egy rövid nadrágot, egy mez-t, egy hosszú zoknit és a kedvenc sport cipőmet. Lófarokba fogtam a hajam és késznek is nyilvánítottam magam.
Leültem a kanapéra és kinyitottam az ablakot. Jöjjön be egy kis levegő. A fiúké is nyitva volt.
-Hülye gyerek kelj már fel! Fent maradtam veled, most pedig told ki a segged az ágyból.-adta ki a parancsot Tinus.
-Rohadj meg. Hagyj aludni.-mormogta Mac
-Már átérzem milyen nehéz anyának veled.-mondta Tinus majd nemes egyszerűséggel kihúzta az ágyból Mac-et. Aki már nem tudott vissza aludni. Szóval inkább felkelt.
-Megyek fogat mosni.
-Na azt jól teszed.-mondta Tinus
Majd nyílt az ajtónk és belépett Fanni.
-Mikor kezdődik a reggeli?
-Olyan 9-10 körül. 8:50 van.-néztem meg a telefonomat.
-Szépséges jó reggelt lányok!-köszönt az ablakban Tinus.
-Szia. Kiimádkoztad Mac-et az ágyból?-kérdeztem kuncogva
-Igen, elég nehéz eset.-sóhajtott.
Majd megjelent az ablakban Mac is.
-Te Luca az ajtótok előtt van valami.-mondta Mac. Majd felálltam a kanapéról és kinyitottam az ajtót. Megint egy levél. Visszamentem az ablakhoz majd kinyitottam.
Lám-lám Luca. Rosszul választottál. Remélem a kedves kis barátod nem bánja, ha átrendezem a pofikáját.
Üdv,Gergő
-Te jó isten ez beteg.-mondtam
-Mi az Luca?-kérdezte Tinus. Majd átadtam neki a levelet.
-Haha,lehet jönni.-mondta magabiztosan. Amitől én is biztonságban éreztem magam.
-Nyugi Luca, Tinust nem kell félteni. Tud verekedni. Azt én tanúsítom.-mondta Mac
-Tényleg ne aggódj emiatt jó?-kérdezte Tinus
-Oké.-sóhajtottam
-Gyertek reggelizni-jött be hozzánk Beni. Majd oda jött az ablakhoz-Ti is fiúk.
-Jól van apuci!! Megyünk mindjárt. Én tejet kérek.-mondta Mac amin mindannyian jót mulattunk.
Felálltunk majd az ajtót becsukva gyülekeztünk a nappalinál.2 perc múlva megjöttek a fiúk is.
Nagy nehezen háromnegyed kilencre oda értünk az étkezőhöz,ahol gofrit kaptunk és tejet Marcus kedvéért.
Majd miután ezzel végeztünk leültünk, mert még volt negyed óra az edzésig. Martinuson egy Chelsea mez volt. 9-es számmal és egy fekete nadrág. A fiúk unták a banánt ezért neki álltak ping-pong-ozni. Persze Tinus ebbe is nagyon jó volt. Sokat hülyéskedtek Mac-el. Letelt a negyed óra. Elmentünk a foci pályára. Bemelegítésnek 5 kör futás majd nyújtás volt.
Aztán a passzok gyakorlása. Láb erősítés. 1-1 óra.
Miután jól leizzadtunk mehettünk zuhanyozni. Gyorsan össze szedtem a cuccom és a fürdő felé vettem az irányt. Zuhany után frissen jöttem ki a fürdőből.
Ezután elment Fanni is. Ő szerintem hamarabb végzett mint én.
-Tök jó volt az edzés nem?-kérdezte
-Igen, nekem nagyon tetszett. Nem volt kemény edzés.
-Aha, pont jó volt. Holnap talán egy meccset is játszunk már.
-Igen, remélem.Lassan kaja van. Nem jössz?-kérdeztem
-De mehetünk.-Majd a szokásos gyülekezőhelyen vártuk a többieket. Majd egyszer csak Mac fut,kezében Tinus cipőjével.
-Add ide már te gyökér!-szólt rá Tinus de Mac hajthatatlan volt. Tovább futott a folyosón. Amikor Tinus látta, hogy ott vagyunk odajött és megölelt.
-Mit keres nála a cipőd?-kérdeztem kíváncsian
-Megint az egyik elme roggyant ötlete, szokás szerint. De ha elkapom tuti megfojtom.-mondta majd kibontakoztam az öleléséből.
-Akkor hajrá.-mondtam majd Tinus futásnak iramodott. 2-3 mp.-el később hallottunk egy nagy csattanást. Elindultunk a hang irányába, ahol a két fiú feküdt a földön. Össze néztünk Fannival és csak nevettünk egyet.Fanni leült az egyik kanapéra. Tinus és Mac vissza értek a tesós csatájukról.
-Látom vissza szerezted a cipődet.-mondtam Tinusnak mosolyogva
-Simán elkaptam.-mondta büszkén majd hátulról átölelt. Mac leült a kanapéra és az ölébe húzta Fannit. Nagyon aranyosak együtt.
-Mit csinálunk a délutáni szabad időben?-kérdeztem
-Szerintem vagy itt leszünk az udvaron vagy a strandon.-mondta Tinus
-Remélem megint lemegyünk a strandra.-mondta izgatottan Fanni
-Igen én is. Legalább akkor láthatlak bikiniben.-mondta Mac Fanninak aki elpirult.
-Ebben igaza van. Egész nap néznélek bikiniben.-súgta a fülembe Tinus,majd hátra fordultam, hogy megnézhessem milyen arcot vág. Vigyorgott, mint mindig.
-Nagyon szeretnéd mi?-kérdeztem kuncogva
-El sem képzeled mennyire.-mondta amire felnevettem.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Foci Tábor /Befejezett/
RomansaMeg van az az érzés amikor meglátod, zavarba jössz és liftezik a gyomrod? Amikor először megláttam őt velem is ez volt. De azt gondoltam azon a rohadt vasútállomáson, hogy soha többé nem látom. De szerencsére nem így történt és megismertem őt. Őt M...