5.fejezet

730 28 2
                                    

Kopogtak. Mentem ajtót nyitni, ami előtt egy nálam kb.1 fejjel magasabb srác állt. Barna haja és zöld szeme volt. Még életembe nem láttam.

-Bocsi segíthetek valamiben?-kérdeztem

-Segíthetnél, hogy barátnőm legyen. Mit szólnál egy randihoz ma este 7-kor cica?-mondta majd bevetette a sármos vigyorát.

-Bocs, de ismerlek?-kérdeztem újra.

-Még nem, de megismerkedhetnénk.-mondta a srác egy kacsintással megspékelve.

-Dolgom van nem érek rá.

-Este biztos nem lesz dolgod. Gyere el nem bánod meg.

-Nem megyek el veled.-mondtam nyugodtan

-Gyere el, ne kéresd magad!-győzködött. Amíg elő nem lépett Martinus aki eddig az ajtó mögött állt. Na ettől féltem. 

-Azt mondta nem megy el veled. Tagoljam esetleg neked?-mondta tök nyugodtan az ismeretlen srácnak.

-Nem hozzád beszéltem.-mondta Tinusnak-Na eljössz cica?-kérdezte megint tőlem

-Már mondtam,hogy nem.

-Azt mondta nem, megtennéd hogy elhúzod innen a beled? És ha megkérhetlek ne zaklasd őket. Ne gyere ide többet.-mondta kimérten Martinus

-Nem lehet melletted 0-24-ben. Ezt még nem fejeztük be.-mondta nekem az ismeretlen srác majd elment.

-Melletted leszek, nem kell aggódnod. Ha egy ujjal is hozzád mer érni, eltöröm a kezét-mondta mosolyogva amitől megnyugodtam.

-Köszönöm!-mondtam neki hálásan. Mindig mellettem lesz, hogy megvédjen? Na persze. Van jobb dolga is.

-Srácok oldjuk fel ezt a hangulatot. A srác szerintem nem jön ide többet, mert a hős Martinus elküldte és megmentette a hercegnőjét.-mondta Marcus

-Te hülye vagy tesó. De amugy igazad van. Hős voltam és megmentettem a hercegnőmet.-mondta Tinus és rám kacsintott. Na itt fülig elpirultam.-Ugye Luca?

-Az igaz, hogy hős voltál. De azt nem tudom honnan szedted, hogy én vagyok a hercegnőd.

-Ha még most nem, de később biztos a hercegnőm leszel. Nem bírsz nekem ellenállni.-mondta vigyorogva.

-Neked aztán van önbizalmad.-mondtam Tinusnak.

-Csak tisztában vagyok az erősségeimmel.-vont vállat vigyorogva.

-Persze.-nevettem fel.

-Halljátok menjünk nézzünk körül. Lehet van valami érdekes a közelben.-dobta fel az ötletet Marcus. Nem is olyan rossz ötlet.

-Szerintem jó ötlet.-mondtam. Majd Fanni és Martinus bólogatva mutatták ki egyet értésüket.

-Úgy is lelépett Beni. Szerintem induljunk.-mondta Tinus

Így is tettünk kiléptünk az ajtón, majd elindultunk a folyóson. A folyosó végén ott állt az a srác aki randira akart vinni. Szerint Martinus is észre vette, mert aggodalmas arcát véltem magam mellett felfedezni. Átölelt és úgy jutottunk el az ajtóig. Éreztem magamon az ismeretlen srác tekintetét. De, hogy itt volt velem Tinus nem volt annyira ijesztő. Megnyugtatott a közelsége.

Az udvaron van egy kosárpálya,egy focipálya,kettő ping-pong asztal, egy tenisz pálya,trambulin. Plusz még vannak italos,jégkrémes bódék.Vannak ilyen kis kiülők is, padok,még egy fekvő ágy is. A nyaraló mellett van egy játszótér is.Mekkora szerencse, ezt a helyet szerintem megfogjuk még látogatni. Még csak 11 óra van. Az egyik jégkrémes bódénál én vettem egy tölcséres epres cornettót.  Mivel már kezd melegedni az idő nem lesz tőle bajom. A többiek is vettek egy jégkrémet, majd gyorsan megettük majd felültünk a ping-pong asztalokra és beszélgettünk. Amikor oda jött hozzánk egy kiskutya. Nagyon aranyos volt.Martinus leszállt az asztalról és megsimogatta a kutyust. Nem sokáig tutunk vele játszani, mert jött érte a gazdája.

-Játszunk valamit.-mondta Fanni

-Mit szeretnél játszani?-kérdezte vigyorogva Marcus.

-Felelsz vagy mersz?-dobta fel az ötletet Tinus

-Szerintem oké.-mondtam miközben vállat vontam

-Akkor kikezdi?

-Majd én.-mondta Tinus

-Szóval Tinuskám-vetette be Marcus az ördögi vigyorát-felesz vagy mersz?

-Kezdésnek felelek.

-Szerelmes vagy jelenleg?-a legjobb kérdés amit életemben hallottam. Martinus egy gyilkos pillantással méregette testvérét. Engem pedig majd megölt a kíváncsiság.

-Hm...ez egy igazán jó kérdés volt. Kedvelek egy lányt-mondta majd rám nézett-lehet,hogy szerelmes is vagyok belé.-mondta majd rám kacsintott. Te jó ég...

Martinus pörgetett. Fanninál állt meg.

-Felelsz vagy mersz?

-Felelek.

-Bírod Marcust?

-Igen.-mondta mosolyogva.

-Tudtam, hogy ne hagysz cserben.-mondta büszkén Marcus

-Te jössz.-mondta Martinus majd Fanni pörgetett.

Ami nálam állt meg.

-Felelsz vagy mersz?

-Felelek.

-Szerelmes vagy ebben a szent pillanatban?-na bazdmeg a legjobb kérdés. Martinus felé sandítottam, aki árgus szemekkel várta a válaszom.

-Azt hiszem...





A Foci Tábor /Befejezett/Where stories live. Discover now