23.fejezet

548 29 4
                                    

A vonaton megpróbáltunk egymás közelébe ülni,bár ez kisebb nagyobb gondokkal, de végül össze jött. Az egyik fülkét a mi szokásos négyesünk foglalta el. Tinus, Fanni, Mac és én. Előttünk Maja, Peti, Dóra és Gergő ült. Mögöttünk Lau, Bence, Márk és Dalma foglalt helyet. A mellettünk lévő fülkét Norina, Marcell, Szófi és Ádám foglalta el. Beni meg le sem ült. Legalább tudtunk mindenkivel dumálni.

-Beni, hova fogunk menni?-kérdezte Peti.

-Fonyódra, te hülye.-mondta Gergő. Mire mi is felnevettünk.

-Azon belül értem, te hülye.-mondta unottan Peti.

-Tényleg Beni. Azon belül hova?-kérdezte Ádám.

-Mindent megtudtok időben. De figyeljetek oda a másikra. Ne veszítsétek szem elől egy társatokat sem. Nem akarunk Fonyódon hagyni senkit sem, ugye?-kérdezte nevetve.

-De Mac-et.-vágta rá Tinus. De egy időben vele Mac is.- De, Tinust.

-Basszátok meg! Ti kutakodtok egymás gondolataiban?-kérdezte röhögve Marci.

-Szállj ki a fejemből, ember!-mondta Tinus röhögve Mac-nek.

-Ezt én is mondhatnám!-mondta felháborodva Mac.

-Srácok, vagy befejezitek vagy itt maradtok, mert le kell szállnunk.-mondta Beni nevetve, majd feltápászkodtunk és nagy nehezen le szálltunk a vonatról. Beni vezetésével elindultunk valamerre. Én Fanni mellett sétáltam, mert Tinus és Mac még mindig azon veszekedtek, hogy ki kinek a fejében van.

-Ismered ezt a zenét?-kérdezte Fanni majd megmutatta a telefonját.  John De Sohn- Forever Young feat. Liamoo.

-Aha én nagyon bírom ezt a zenét. Te is szereted?-kérdeztem.

-Aha. Ez lett az új kedvencem.

-Le is töltötted?

-Majd este akarom letölteni.-mondta vigyorogva.

-Majd átküldöd?-kérdeztem már én is vigyorogva.

-Persze.

-Na skacok, ide értünk.-mondta Beni. Egy vidámpark bejáratánál.

-De jó, hogy ide jöttünk. Én nagyon bírom a vidám parkokat.-mondta izgatottan Fanni.

-Én is szeretem őket.

-Hova megyünk először?-kérdezte Bence.

-Csináljunk csoportokat. Úgy mindenkinek jó, ahogy a vonaton ültetek?-kérdezte Beni. Mire mindenki bólogatott.

-Én majd mindig más csoporthoz csatlakozok. Ezeket a karszalagokat tegyétek fel. Ezt fel mutatva bárhova mehettek.-adott nekünk egy-egy színes textíl csíkot amit gyorsan feltettem a kezemre.-Indulhattok.

Tinus megfogta a kezem és Mac,Fanni és az ő társaságában elindultunk a park egy szeglete felé. Jó érzés volt, a kezét fogni. Biztonságban éreztem magam.

-Szerintetek mire üljünk fel?-kérdezte Mac Fanni kezét szorítva.

-Óriáskerék?-kérdeztem

-Okés. Kezdetnek jó.-helyeselt Fanni is.

-Tinus. Nyugi, nem olyan magas.-röhögött Mac. Mondjuk Tinus-ak tényleg kicsit izzadt a keze. Nem gondoltam volna, hogy fél a magasban.

-Melletted leszek. Nyugi.-szorítottam meg a kezét.

-Jó menjünk. Ha mellettem vagy nem félek semmitől.-mondta Tinus, majd nyomott egy puszit az arcomra. Először felmutattuk a karszalagokat, majd felszállhatunk. Előre ment Fanni és Mac, majd kis nehézséggel de mi is felszálltunk Tinus-al. A kezét nem engedtem el. Persze azt is próbáltam vissza fogni, hogy minél kevesebbszer nézzen le. De végül sikerült. Mentünk pár kört majd le szálltunk. Tinus legyőzte a félelmét, aminek nagyon örültem.

Bocsi nektek, a rövid és unalmas részért. Megpróbálom össze kapni magam. De nagyon örülök, hogy olvassátok!❤️
Puszi nektek!❤️❤️

A Foci Tábor /Befejezett/Where stories live. Discover now