Boldog Új Évet!❤

278 8 0
                                    

Kedves Olvasóim, elsősorban köszönöm, hogy aktívan olvassátok a könyvem. Nagyon jól esik.
Folyamatban van egy új könyvem. Amit majd Lots of trying-Sok próbálkozás néven fogtok megtalálni ha publikálom. Igaz, nem a Marcusról és Martinusról fog szólni, de remélem tetszeni fog nektek!

Egy kis előszó:
Rhea Sky vagyok. Már 7 éve egyedül vagyok. 10 éves koromban haltak meg a szüleim. Egy tragikus autóbalesetben. Azóta az árvaházban élem a napjaim. A nevelők szerint 17 éves korban 10% rá az esély, hogy örökbe fogadjanak. Tehát nem nagyon reménykedem egy új családban. Kezdek hozzá szokni a gondolathoz, hogy mit fogok kezdeni magammal 1 év múlva, amikor kikerülök az árvaházból. Miután betöltöttem a 18-at. Ha hiszitek hanem sínre fog kerülni az életem. És hogy hogyan? Azt még nem árulom el. Ha kíváncsi vagy tarts velem!

Mindenkinek nagyon Boldog Új évet kívánok! Remélem jobb lesz mindenkinek a 2021-es éve mint az idei. Ha pedig neked jól telt az éved, elérted a célod, megvalósítottad az álmod, megtaláltad életed szerelmét akkor, Gratulálok neked, így tovább hidj az álmaidban és hajts a célaid elérése érdekében! Sikerülni fog! Ha bármi gond lenne az életedben, nyugodtan írj rám, keress meg és megpróbálok segíteni neked. Remélem velem maradtok a 2021-es évben is. Millió puszi nektek és kitartást a korona vírushoz!

 Millió puszi nektek és kitartást a korona vírushoz!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
A Foci Tábor /Befejezett/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz