7-kor bementünk a nappaliba. Kártyáztunk, beszélgettünk és felelsz vagy mersz-et játszottunk. Voltak olyan faladatok, hogy kopogj be valahova és játszd a részeget; vagy hogy bukfencelj végig a folyóson; vagy épp hogy csinálj 10 világkört; Dekázz 20-at. Jó buli volt.Legalább most már az idősebb nyaraló emberek is tudják, hogy itt vagyunk. De aztán meguntuk a játékokat. Inkább elővettük a telefonunkat és azon kockultunk. Leginkább képeket csináltunk,zenét hallgattunk. De mivel volt köztünk két énekes is, elvállalták, hogy mutatnak valamit.
-Most akkor a Édes ( Bae ) című számunkkal kezdjük. -mondta Mac
Felálltak a fiúk majd Marci berakta a kért zenét és elkezdtek énekelni.
-Mondom, azt mondom, szia, édes
Megtalálom a módját, hogy édesnek hívjalak, édesnek
Tégy próbát rajtam
És amikor a bulinak vége
Tudd, hogy átmegyek hozzád
Azt mondom: Szia, édes! Tégy próbát rajtam, édesVárj egy pillanatot, csak egy percet
Lány, már a sziánál megfogtál
Szeretem, amit adsz nekem és lány
Többet akarok mindenből, ami a tiéd
És jobban akarlak ismerni,
Mint magamat jobban ismerni téged.-énekelték de az volt a legaranyosabb, hogy Tinus végig engem nézett.-Szeretnétek még hallani pár számunkat?-kérdezte Tinus. Mire mindenki lelkesen bólogatott.
Bármit is teszek, veled teszem
Bármit is mondok, jobbak vagyunk mi együtt, mint külön
Jobban leszünk a szavainktól
Ha azok jók, ha azok fájnak
Tudod ezek mindig mi vagyunk, én és te, együtt
(te és én, te és én) Együtt
(te és én, te és én) EgyüttA baloldali sávban vagyunk, soha többé nem fordulunk vissza
Megnevettetsz, és az agyamra mész
Mintha jobban ismernél engem, mint én magamat
És mintha tudnád, hogy mindig ott leszek neked.-énekelték az együtt című számukat. Nem is tudtam, hogy ilyen jól énekelnek. De, hogy ilyen jó számokat is írnak.-9 óra van, kezdjetek össze pakolni és menjetek zuhanyozni.-mondta Beni. Mire mind teljesítettük a kérését. Majd a szobában össze szedtük a cuccainkat és elindultunk fürdeni.Most egyszerre mentünk zuhanyozni Fannival,mert több zuhany kabin is van a fürdőben. Hamar végeztünk majd fogat mostunk. Vissza trappoltunk a szobánkig, lefeküdtünk aludni. De közben még beszélgettünk.
-Várod már a kistesód?-kérdezte Fanni
-Igen nagyon, de kár hogy nem leszek otthol amikor megszületik.
-Majd megnézed amikor haza érünk. Amire megnő eleged is lesz belőle.-nevetett. Mondjuk neki van tapasztalata.
-Milyen volt amikor megszületett a tesód?-kérdeztem
-Eleinte fura, de hozzá lehet szokni. Én sokat segítettem anyunak, bár a pelenka cserélést nagyon nem bírtam.
-Azt mondjuk elhiszem.
-Kislány lesz vagy kisfiú?
-Kisfiú.-mosolyodtam el.
-Mi lesz a neve?
-Noah.-mondtam mosolyogva.
-Az szép név. Szekeres Noah. Még a hangzása is jó.
-Igen bár apu, Vilmosnak akarta elnevezni.-nevetettem fel miközben vissza emlékeztem arra a napra.
-Elmeséled a sztorit?-kérte Fanni
-Persze.A suliból haza érve a kanapén ültünk és neveket válogattunk, hogy mi is legyen a neve az új családtagnak.
-Szerintem Vilmos legyen.-mondta apu.-Szép név és örökölhetné az apja nevét.
-Szerintem meg legyen Noah.-mondtam én az ötletemet
Majd anyu egy héttel később azt álmodta, hogy megszületett a kisöcsém.Szekeres Noah karszalaggal feküdt a kórházi kiságyban. Így el döntöttük, hogy Noah lesz.
-Ez de aranyos történet. Az én öcsémnek azért lett Olivér a neve, mert anyu kedvenc festőjét Sin Olivernek hívják. Nagyon sokat gondolkodott rajta.-mondta szarkasztikusan.
-Szép név.
-Nekem is tetszik. Te nem vagy álmos?-kérdezte Fanni
-De igen te is?-kérdeztem
-Aha. Jó éjt.
-Jó éjt.-igazából kicsit sem voltam álmos de hallottam Fanni hangján, hogy tényleg álmos. Nekem viszont nem jött álom a szememre. Amikor úgy gondoltam, hogy már biztos alszik kikeltem az ágyból és leültem a sarok kanapéra. Nyitva maradt az ablak,ezért élvezni tudtam a beáramló friss levegőt. Csak néztem ki az ablakon. Élveztem, hogy kicsit egyedül lehetek. Oda mentem az asztalhoz és ittam egy kortyot az üvegemből. Amiben narancs lé volt, bár kicsit fura íze volt. Mindegy is. Elálmosodtam és végre lefeküdtem aludni. Igaz kicsit későn nyomott el az álom.
ESTÁS LEYENDO
A Foci Tábor /Befejezett/
RomanceMeg van az az érzés amikor meglátod, zavarba jössz és liftezik a gyomrod? Amikor először megláttam őt velem is ez volt. De azt gondoltam azon a rohadt vasútállomáson, hogy soha többé nem látom. De szerencsére nem így történt és megismertem őt. Őt M...